10/20, River cr i rr pot

#1| 0

Villain har spillet relativt løst hidtil, og virker ikke som nogen kæmpechef. Jeg har tidligere stacked ham, hvor han åbner AsTs, en donk i midten caller, jeg squeezer med A7s, han snapper den, og donken caller med. Floppet slår Tx7s3s, check-check, jeg stikker ud, han raiser, donk folder, jeg skubber, og han betaler selvf - og misser.

Det er et 4K buy-in bord, så spillet er generelt ultraløst og obv ret aggro. Jeg har spillet 28/24/3.

Effektive stacks: 3800.

Villain åbner til 70, jeg siger 232 med AJs, han betaler.

Flop: A42r. Pot: 474.

Jeg stikker 272 - betalt.

Turn: Q, slår et farvetræk, jeg ikke har.

Jeg checker, han checker bag.

River Ax. Pot: 1018.

Jeg checker, villain siger 666, og jeg raiser til 2121.

.. Det er ret standard, right?

- AB

01-08-2008 04:30 #2| 0

Fuldstændig standard :)

01-08-2008 04:34 #3| 0

lidt meh at han peeler Ahøj rainbow flop for så at checke bag på turn, hvilket godt kunne tyde på, at han har noget med showdown værdi, men har svært ved at se ham checke AQ/QQ/44/22 på turn. Så jo, jeg synes det er ret standard :)

01-08-2008 04:55 #4| 0
OP

@Chris: Okay, så du tror jeg er foran - fint, det gør jeg også. Men tror du, han betaler et CR med KK, en floatet KQ fx? Hvad med Ax? Og hvad sker der, hvis han skubber? (Jeg får jo super odds, men bliver nødt til at folde).

- AB

01-08-2008 05:02 #5| 0

AB: For mig ligner det et spot, som du også nemt kunne bluffe i. Din hånd er mega underreppet, og som hånden er gået, så ligner han et svagere A eller mellempar, som du er inde på.

Jeg siger 725 på river, eller spiller den som dig. Umiddelbart kan jeg bedst lide et CR, men den er imo close.

01-08-2008 05:04 #6| 0

Jeg har virkelig svært ved at se ham folde Ax. Nu ved jeg ikke hvor høj levelthinking du vil skyde han er på, men jeg tror godt han ved, at du ved han ofte ikke er speciel stærk med sit turncheck. Derudover kunne det godt tænkes, at han også ved, at du, såfremt du gik efter et c/r på turn, nok også vil gå efter det på river.

Er det lidt sick at give ham så meget credit, at jeg tror han ville skyde større på river, hvis han havde planer om at b/f?

01-08-2008 05:07 #7| 0

Sorry, jeg svarede ikke helt på om jeg tror han caller KQ og KK. Men jeg synes den er lidt tricky, fordi hvis villain tror han kan induce et bluff på river, så kan jeg sagtens se ham b/c begge hænder.

01-08-2008 05:17 #8| 0
OP

Et andet centralt spørgsmål: Tror I, han regner med, at jeg forventer, han folder Ax? - Altså, pointen er, at hvis han skal kalde med store frekvens der, så skal han ligesom mene, at jeg prøver at bluffe ham af Ax.

- AB

01-08-2008 05:18 #9| 0

Dont like !

Hvorfor ikke bare C/C river ? Skal satme være en psyko dynamik før jeg tror at der er value i det play, eller villian skal være enten godt retarderet/på monster tilt.

AQ/QQ/ spiller han vel præcist sådan her, måske ovenikøbet et alternativt spillet set ? Floater han dig og dit inducement på river lykkedes, hvorfor så hejse og risikere et skub ?

Tror bare jeg betaler hans bet på river og sparer mig selv for en evt. grimmert af en beslutning.

(Edit - mundgøgl)
/Kimo

01-08-2008 05:22 #10| 0
OP

Der er pilsnere hjemme hos mig, den dag jeg ser Kimo folde A8 i sådan et spot her til mig.

01-08-2008 05:23 #11| 0

Hvis du tror han flasher kongerne, så skal du forhelvede da ind med stakken.

@Ab

ingen kommentar :D. Men nej, du har nok ret i, at han ikke forventer du vil prøve at bluffe ham af Ax.

01-08-2008 05:26 #12| 0
OP

@Chris: Okay, så hvis jeg ikke prøver at bluffe ham af Ax (hvilket obv også ville være hjernedødt), så prøver jeg at bluffe ham af KK/JJ, som ca det eneste, right? ;-)

01-08-2008 05:29 #13| 0

Du prøver at bluffe ham af KQ/KK ja ;) Så dem caller han obv, samme med Ax. Hvis ikke må du se at få et mere spewish image(possible?) JJ tror jeg sgut han better på floden.

01-08-2008 05:32 #14| 0

LOL !

Aint gonna happend mate ;) - Men vil næppe være at finde med en sådan handske i en RR pot mod en møgtyr som dig :)

Udfra din beskrivelse af villian smider han næppe Ax i det spot her. Spørgsmålet er vel snarere om han har Ax (uden at have klonket) ofte nok til at det EV ?

Still dont like it, du har fin showdown value og risikerer et skub, hvor du sidder med en klam beslutning. Som du beskriver villian kan han sidde med flere holdings, hvor du er fucked.

01-08-2008 05:39 #15| 0

Hvor meget historie ligger der forud mellem jer AB ?

First time, eller kender han dig som den bandit du er ?

01-08-2008 05:51 #16| 0
OP

Well, vi har praktisk talt ingen spilmæssig dynamik.. Han har siddet ved bordet en halv times tid, men jeg vil tro, han har en fornemmelse af, at jeg banditter den en del.

Lige inden spillede jeg en pot, hvor jeg skubber river med 2p, og bliver snappet af en flush (8k pot). Jeg skriver herefter "gay" i chatten. Han skriver så "Did you tell you parents yet?", hvorefter jeg svarer "Who put a quarter in you all of a sudden?" (-ish), hvilket han ikke svarede på.

5 minutter herefter spiller vi så ovenstående hånd.. Jeg sidder dog med samtlige 10/20 borde, og dækker alle på alle på bordene, men det ved jeg ikke, hvad han lægger i.

- AB

01-08-2008 12:13 #17| 0

Det ser perfekt ud.

01-08-2008 19:30 #18| 0

Jeg kan li det, hero-fold at folde Ax der imo

03-08-2008 04:20 #19| 0
OP

Mkay, der er delte meninger. Han tankede det meste af timebanken ud og betalte med QQ. Gay turn/river obv.

Jeg tror egentlig stadig godt, jeg kan lide det.. Det burde være muligt for mig, at få value i de situationer med mit image.

- AB

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar