** Hand # 2457867418 starting - 2009-03-03 13:04:48
** Three Wishes 2 [Hold 'em] (10.00|20.00 NL - Cash Game) Real Money
FunJohn575 sitting in seat 1 with 1956.00[Dealer]
Domcee sitting in seat 2 with 2355.50
MrBerube sitting in seat 3 with 2112.00
bustofosho sitting in seat 4 with 5538.50
CEDahl sitting in seat 5 with 1970.00
_big-T_ sitting in seat 6 with 767.50
Domcee posted the small blind - 10.00
MrBerube posted the big blind - 20.00
** Dealing cards to FunJohn575: J♣, A♣
bustofosho raised to 60.00
CEDahl called - 60.00
_big-T_ folded
FunJohn575 called - 60.00
Domcee folded
MrBerube called - 60.00
** Dealing the flop: J♠, 10♥, 3♣
MrBerube checked
bustofosho bet - 150.00
CEDahl called - 150.00
FunJohn575 called - 150.00
MrBerube folded
** Dealing the turn: 8♣
bustofosho checked
CEDahl checked
FunJohn575 checked
** Dealing the river: 4♦ pot 700
bustofosho checked
CEDahl checked
FunJohn575 bet - 475.00
bustofosho went all-in - 5328.50
CEDahl folded
FunJohn575 folds?
1271 to call
villian er 24/18/6 regular, han er solid dog noget tid siden jeg har spillet med ham så ikke rigtig nogen fornemmelse for hvor tricky han kan blive. hvad siger i til hele linjen?
1020 TPTK 3 vejs
Superstærk linie af bustofosho som initial raiser UTG, der CB'er i en 4-vejs pot på et flop, der mange gange rammer villain's ranges. Jeg har dog svært ved at afkode hans check på turn, men med mindre han ved, at du kan VB'e tyndt i billetten, tror jeg sjældent, at du er god her. Som spillet tror jeg, at han dukker op med set i 8'ere/10'ere/J's 85% af gangene - de resterende 15% er det AK/KQ, der spiller smart, da du jo heller ikke ligner det store.
Hvad er dine tanker bag ikke at byde turn?
@CoolHandJake
Der er normalt rigtig gode implied odds i backdoor draws hvilket gør det mindre attraktivt at semi-bluffe turn.
Vi har selvfølgelig også TPTK, men hvis vi bliver check-raiset så pistpump-caller vi jo ikke.
@hahila
Villains linje ser vildt underlig ud og han repper vel stort set kun 44 eller måske Q9.
Er 6 hans postflop aggression?
Kender du hans "won @ showdown" eller har du set ham c/r river med skæg før?
Jørn
Den spiller han da godt nok mystisk. Hvis han virkelig har en monster, hvordan tør han så tjekke den turn?
Kan nu heller ikke se pointen i at han spiller AK sådan, da han sagtens kunne nøjes med at calle dig, da han slår vildt mange bustede draws.
Uanset hvad, så giver hans linie meget lidt mening IMO, og derfor plejer jeg at betale. Jeg er dog lidt i 7 sind i dette spot...
Først viser han kæmpe styrke.. så kæmpesvaghed, i et spot, hvor man ikke kan tillade sig at slowe en made hand... Og derefter kæmpe styrke igen...
Jeg smider nok et crying call ind, medmindre du med "solid" mener halvtør uden moves...
Jeg forstår udemærket turn checket, da du nærmest er tvunget til at calle hvis han jammer her, men jeg synes måske dit V-bet er en anelse stort på river?
MVH Skod
Kunne godt tænke mig at høre hvorfor du checker turn. Personligt better jeg her så godt som hver gang.
@Thyssen
Jeg er helt med på, at der ligger fine implied i vores bagdørsfarvelade, men i en 3-vejs pot med TPTK og farvetræk til nødderne IP, er det vel sjældent en stor fejl at byde turn, når den er checket til os.
Selvfølgelig kan det aldrig blive et fistpump-beslutning, hvis vi bliver CRAI på turn, men jeg tror faktisk, at jeg hellere vil tage beslutningen på turn end på river...
better også turn, så bliver beslutningen meget nemmere.. + der er mange kort du heller ikke gider se på river..
grundet dit check på turn caller jeg river.. ved godt vi ikke slår meget mere end et bluff.. men hans linie giver ikke meget mening. og han regner nok også med du næppe kan sidde med en monster som spillet..
hvis jeg stacker ham af, laver jeg en note. og undgår det næste gang. :)
Hans range er ret polariseret til 44, 97s eller bluffs.
AA-QQ, samt JT better turn, og Q9s raiser han vel ikke UTG.
Jeg better også turn. Som spillet kalder jeg nok riveren, men jeg ville som Thyssen nok også kigge en ekstra gang på W$SD først.
Stacks passer enormt ringe til at bette turn, hvis jeg better turn har jeg en lortebeslutning og jeg får meget sjældent calls fra hænder som JK JQ, hvis jeg checker bag ved kan jeg tit få value på blank river og jeg bliver ikke c/r af mit draw. Er godt med i gerne vil bet kalde turn men tror bare meget sjældent jeg er godt inde når jeg bliver c/r der.
Hahila
Enig, du kommer aldrig specielt godt ind på turn. Men vil de gange du kommer skidt ind, ikke blive opvejet af alle de gange du bare byder turn og tar ned og samtidig undgår at give frikort til diverse straightdraws og overs?
Du er jo sikker på med dit NFD altid at have en vis mængde equity mod de hænder der sætter dig ind.