Lørdag d. 16 november er iPoker netværket klar til at byde velkommen til den femte udgave af iPOPS. Her skal der afvikles 16 turneringer i løbet af 16 dage, startende med iPOPS low. Søndag d. 24 november får buy in et nøk opad, når iPOPS high starter.
Læs mere om iPOPS V her
Buy in i de 16 turneringer svinger fra $1-$330, så der skulle gerne være turneringer til alle. I alt der garanteret samlet $1.250.000 i præmiepuljen i de 16 turneringer.
Er du en af dem der godt kunne tænke dig at spille en lidt dyrere turnering, men har du ikke råd eller lyst til at betale 900 kroner for at spille en online turnering, så er hjælpen nær.
PokerNet og Betfair adder $1.075 i to turneringer
Onsdag d. 20 november klokken 20.00 afholder PokerNet og Betfair Poker to turneringer med added sæder for i alt $1.075. Den ene turnering er en freeroll, hvor spillere der er oprettet igennem PokerNet kan deltage. Her er der sæder for en værdi af $435 added til præmiepuljen.
I den anden turnering er der added $640, og her kan alle der har et password deltage. Det koster $11 at deltage i turneringen, og alle ekstra penge i præmiepuljen går til flere $160 sæder.
Sådan modtager du password til $435 freerollen
For at modtage password til vores freeroll skal du være oprettet på Betfair Poker igennem PokerNet. Er du endnu ikke oprettet på Betfair Poker, kan du oprette dig igennem PokerNet ved at klikke her.
Når du har oprettet dig, skal du sende et spillertjek via Mine Deals. Når dit spillertjek er godkendt, så vil du modtage password til turneringen. Bemærk at password bliver sendt ud i næste uge.
$1075 added til iPOPS V sats - Deltag i PokerNet freeroll
Betfair Poker
Date: Onsdag d. 20 november
Time: 20.00
Later reg: 20.30
Buy in: Freeroll
NLHE
Blinds: 10 min.
Password: Bliver sendt via PM
Stack: 2500
Added:
1 $160 seats for iPOPS-1H $300K GTD (nummer 1)
1 $110 seat for iPOPS-6H $80K GTD Deepstack NLHE Freezeout (nummer 2)
5 $33 seats for iPOPS-7L $25K Deepstack NLHE Freezeout (number 3-7)
Betfair Poker
Date: Onsdag d. 20 november
Time: 20.00
Later reg: 20.30
Buy in: $11
NLHE
Blinds: 10 min.
Password: Kommer
Stack: 2500
Added: 4 $160 seats for iPOPS-1H $300K GTD
Bemærk at man ikke skal spille de turneringer som man vinder billetter til.
har vi ikke en profil der kan hjælpe mig med min konto? Kan se der ikke er DK tlf nr, og regner med en dansker er bedst til nem ID og stuff.
Nu fandt jeg valuen, så mangler jeg bare en masse PokerNettere der har lyst til at spille dem. Har prøvet at lytte til jer, så man kan spille andre turneringer. Så er man ikke afhængig af at skulle spille en bestemt dag, selv om iPOPS bestemt er turneringer man bør spille.
Kan se de starter kl 9? og der står her inde kl 8??
Kl 8 kunne være nice?
Det er i hvert fald en fejl hvis de er sat til 9. Men der er god tid, så det skal vi nok nå at få rettet.
Altid ærgeligt det hele skal ligge på den samme dag, især når man ikke kan deltage om onsdagen. Men sådan er det jo bare :)
Fint tiltag, gl til dem som spiller :)
fedt - er også på...
Ja, ville ønske at jeg kunne finde en dag hvor alle kan spille. Fedt at se at folk gerne vil ind og spille om sæder!
Det vælter ind med spillertjeks, og det er jo rigtig godt. Jeg skal prøve at få en afklaring på dem så hurtigt som muligt.
hvis man var oprettet gennem pokernet på ongame er dealen så ikke flyttet med over på i-poker?
nice så får man automatisk password eller hvad?
Korrekt! Så hvis man endnu ikke har sendt et spillertjek, så må folk gerne få det sendt så de kan sikre si at de er oprettet rigtig, så de kan deltage i freerollen.
Dieb skrev:
Ja, ville ønske at jeg kunne finde en dag hvor alle kan spille. Fedt at se at folk gerne vil ind og spille om sæder!
Men kunne man så alternativt ikke næste gang, så sætte satsene op på forskellige dage så? :)
Jeg spiller den nok. Mon ikke de fleste af cheferne ligeledes inkluderer den i programmet for i aften.
Ville gerne spille nogle flere ipops, de starter dog bare for sent til at spille i hverdagene..
Og næste weekend har jeg heller ikke mulighed om lørdagen, også er der kun high events tilbage og dem kan jeg ikke købe mig direkte ind i :-D Håber på at tage et sæde i satten..
Du skal lave et nyt spillertjek med dit iPoker nick for at kunne se rake.
Turneringerne bliver flyttet til klokken 20.00 lige om lidt, og så snart det er på plads, så bliver der skudt passwords ud til begge turneringer. Så har I endnu ikke fået oprettet en konto, så er det nu den skal laves!
Hvor i lobbyen finder jeg lige disse 2 tours? Synes ikke at kunne se dem under: IPOPS tours menuerne.
Perfekt, håber på at få password ud senere i aften. Ellers bliver det i morgen. Se gerne at få sendt jeres spillertjeks asap, så I kan deltage i vores freeroll.
Var visst DK-restricted, så får ikke spilt. Men GL til de som dinger IPOPS-seter!
Korrekt, den er kun åben for danskere. Ville gerne hav haft andre lande med, men det var enten eller. Så kunne ikke udvælge mere end ét land.
Klar! Iført min nyligt vundne og modtagne Pokernet hoodie - det må da give godt skrub!
EDIT: :-/ indser nu at det er i morgen
PS: Hvad pokker var det for en kasse I sendte den i? :D
Hehe, epic at man betaler for prisen på vægt, og deraf kan udnytte overskudkasser til at sende trøjer.
Vi har et lager til at sende det ud, så de må tidligere haft haft fat i en masse kød :)
Du skriver at der er Added 4 sæder i den 11$, men som jeg kan se det, er den bare sat op som 4 sæder GTD ?
Hvor lang tid vil det tage at få sit spillertjek godkendt?
Tænker hvis jeg sender request afsted ved 16-17tiden først kan den så nå at blive godkendt, så jeg kan få password?
Hej alle
Tak for den store interesse. Vi håber at se rigtig mange pokernet spillere ved bordene i aften.
Som udgangspunkt er sæderne beregnet til de respektive iPOPS turneringer, men skulle man være forhindret i at spille kan i sende en PM og vi vil da prøve at imødekomme jeres ønsker til ombyting af billetter bedst muligt.
...og for at fjerne en enhver tvivl vedrørende $10+1 turneringen, så er der her tale om 4 sæder added og ikke GTD. Altså kæmpe lækker værdi :-)
Held og lykke.
Mvh
Team Betfair
Du kan sende et spillertjek, så kan vi tjekke op på om du kan være med.
hej dieb har lige oprettet mig men deres lobby er pisse forvirrende kan du ikke smide low buyin serien så man kan se hvad der spilles eller et link evt på forhånd tak
argh sorry er link i toppen
kaktusdude skrev:
argh sorry er link i toppen
Yeah, det kræver lidt at finde dem. Men hvis man søger efter klokken 20.00, så burde man ramme ind i dem.
dieb@
har lige oprettet mig igennem pn gider du lige tjekke det og smide passwords til de 2 tours i aften
Ja for fem minutter siden gennem www.pokernet.dk/mine-deals/ - har dog været på netværket nogle måneder og er dermed ikke ny kunde.
Done, done and done. Bare send, send, send, så ryger der måske et password den anden vej.
Eller hvordan er det nu man laver spillertjek?
Du laver et spillertjek her www.pokernet.dk/mine-deals/