´

#1| 0

hej allesammen

22-07-2010 23:59 #2| 0

Grats mate. Der er intet galt i at blære sig, så længe man har noget at have det i!!

23-07-2010 00:00 #3| 0

En kaktus fyldt med skrub

Graatz!

23-07-2010 00:02 #4| 0

skal lige siges jeg har spillet 52turney 6FT 3sejr og er bare hot

23-07-2010 00:03 #5| 0

gratzzzz champ

23-07-2010 00:03 #6| 0

Svin. Send skrubbet videre.

Tillykke... rigtig godt gået!

23-07-2010 00:14 #7| 0

wow n1, grats:)

23-07-2010 00:18 #8| 0

satme stærkt gået kaktus

fxxx janteloven :) det er sgu iorden at blære sig

23-07-2010 00:28 #9| 0

takker allesammen er sgu for nice

23-07-2010 00:41 #10| 0

Sygt nok. God skrub i sprøjten, kan sku godt forstå du synes det fortjente et indlæg :)

23-07-2010 00:42 #11| 0

"dette er en blære tråd så kom bare med spudighederne jeg kan klare det"
Regner med der skal stå spydighederene.
Men fint hvis du kan klare det så kan du vel også lige klare nogle regninger i bagsværd?
Altså sådan som jeg har lært at regne i skolen så er der da nok til de 3 måneders husleje som du skylder en vis kvinde i bagsværd.
Jeg føler jeg har ret til at blande mig da jeg er en del af familien.

23-07-2010 00:45 #12| 0

Hvis kvinden var vis, havde hun vel nok gennemskuet at han ikke ville betale.

eller....

23-07-2010 00:46 #13| 0

du blander dig bare men har fået brev om hun har retsags mod mig så tar vi den derfra ellers hvis du vil mig noget send mig en pm

23-07-2010 00:46 #14| 0

DÅRLIG stil kaktus!!!

men nu har du jo nogle $$ så du kan få betalt dine regninger!!

23-07-2010 00:47 #15| 0

WTF?
PM evt ?

Grats Kaktus !

23-07-2010 00:47 #16| 0

Prøv og hør her lille ven jeg har sq ik brug for din lorte kommentar i det her og slet ik når du ik kan finde på noget bedre end det der.

23-07-2010 00:49 #17| 0

kjæmpe gratz m8

23-07-2010 00:51 #18| 0

Syns bare det er for lavt at løbe fra alle regninger og ansvar helt ærlig du burde jo være voksen nok til at kunne finde ud af at tage ansvar. men hvis du vil leve dit liv med at snyde folk og trampe på dem efter de har gjort så meget for dig så kan jeg godt fortælle dig at du ik har ret mange tilbage lige pludselig.

23-07-2010 01:01 #19| 0

love pn

gratz m8, og kom så ffs til nordjylland.

23-07-2010 01:06 #20| 0

@Ninett

Og du burde være fornuftig nok til at snakke om regninger osv. i PM's istedet for OP's jubel-tråd.

@Kaktus

WP og kæmpe gratz! Fight for your right :-)

23-07-2010 01:20 #21| 0

Syntes måske der er lige lovlig meget gang i PN her for tiden.

@kaktus

Nice med dine cash!!! Uden tvivl velfortjent.

Kender ikke til, hvorfor ninett "blander" sig i tråden. Men hvis det er fordi, at der er "ugler" i mosen - er det da klart nok!.

EDIT: Mødt kaktus IRL flere gange - og dælme nogle sjove timer vi har haft sammen!!!!!!!.

/Henrik

23-07-2010 01:50 #22| 0

LOL@drejning i tråden..

23-07-2010 08:16 #23| 0

Er ked af at sku sige det , men ninett er nok ikke helt væk her

Det ser ud til at der er noget i det og når en man står nær er blevet snydt , så bliver man harm ,når snyderen stiller sig frem og fortæller om hvor meget han har vundet

23-07-2010 08:22 #24| 0

Nice run - håber du fortsætter

23-07-2010 09:15 #25| 0

@kaktus

Så du vil hellere gå i retten og tabe (for du tror da vel ikke at du kan vinde??) og derfor skal betale omkostningerne i sagen??

Mon ikke det var bedre at du bare fik betalt din gæld/husleje

23-07-2010 09:27 #26| 0

endnu en gang kjæmpe gratz m8

23-07-2010 10:56 #27| 0

For det første gratz med det flotte run :D
For det andet HomeMade +1

23-07-2010 12:09 #28| 0

Tiger +100

23-07-2010 12:21 #29| 0

private anliggende med regninger har obv intet at gøre på pn, og tiger, ville jeg ikke være for sikker på, der kan nemt findes spots hvor en udlejer har været out of line.

men økonomiske forhold mellem folk og firmaer, boligselskaber/udlejere osv, det kan aldrig rigtig være noget der skal smides på pn, hvis jeg havde penge ude til en gammel udlejer ville jeg satme bliver mere end bare normalt pissed hvis han postede det i et offentligt rum.

han har nogle kanaler han skal bruge for at få dem igen, og det er altså retten.

23-07-2010 12:33 #30| 0

Det ville jeg sgu ikke, hvis vedkommende har gemt sig og flygtet uden videre besked?

Man har retten fordi man har valgt forkert right?

Regninger først, sjov og blær bagefter that's it.

Det kan og SKAL på ingen måde være anderledes

23-07-2010 12:36 #31| 0

@ Live

Jeg tror nu altså også du ville blive sur hvis der er en der skylder dig penge.. og så sidder han bagefter og flasher sine store gevinster bagefter..

tror måske også at selv du ville gøre ham opmærksom på at måske det var på tide at få sin gæld ude af verden..

23-07-2010 12:58 #32| 0

@Live

Du er imo forkert på den.

Du har ret så langt, at der naturligvis findes nogle officielle veje man kan og skal benytte.

Men pt. er fruen blevet snydt af en kunde - og mit liv er i øjeblikket dedikeret til at svine denne person til samtlige steder, det er muligt. Det være sig på internettet, pgl.'s naboer og så snart jeg finder pgl.'s arbejdsplads vil de også få et praj om, hvilken medarbejder de har. Desuden håber jeg at kunne finde nogle familiemedlemmer til pgl.

Når man snyder, har man truffet et valg og så må man sgu tage de ubehagelige konsekvenser (herunder går vold naturligvis ikke).

Jeg skal naturligvis gøre opmærksom på, at jeg intet kender til OP's forhold i denne sag.

23-07-2010 13:15 #33| 0

kris_/ gumple jeg ser en udlejer som et firma, og ikke en privatperson ! det kan aldrig nogensinde være i orden at din bankmand hopper herind fordi du har misvedligeholdt et lån.

at dit teleselskab synes de skal gøre opmærksom på at du ikke har betalt din tlf regning.

i dette tilfælde kan hun sende op en pm og gøre opmærksom på at eftersom det lader til han har penge nu så ville det være billigere for ham selv at afregne deres mellemværende mindeligt, istedet for i fogedretten.

hun skal fandme aldrig nogensinde gå ind i en tråd og poste om hans private forhold når det kun drejer sig om at han er flyttet uden at give besked. (tilsyneladende)

hvis udlejer har styr på tingene så er han/hendes penge fint sikret igennem normale indkrævelses muligheder !

min udlejer ville satme få et møgfald uden lige hvis han på noget somhelst punkt omtaler mine private forhold som han har kendskab til alene pga jeg har en bolig igennem ham, det kan være alt fra at jeg går rundt uden tøj, har haft to piger på besøg, pisser i håndvasken, ikke har betalt strømregning, er kommet bagud med husleje, eller alle andre ting.

derudover er der ting der gør sådan en sag her mere tricky end som så, hvis OP betaler sin rest husleje nu er det meget muligt at en udlejer vil kunne kræve 3 måneders ekstra opsigelse, så please lad være med at tilråde ham til at betale uden at kende facts, som jeg i øvrigt heller ikke gør.

23-07-2010 13:34 #34| 0

Synes ikke du kan samligne privat personer og firmaer i sådan et tilfælde her... et firma har helt sikkert råd til at skulle trække sagen igennem hele systemet.. som privar person kan man godt være afhængig af den leje man får ( kender ikke til hvordan det er med udlejer i denne sag) men der er folk som lejr værelser ud for at kunne få ting til at hænge sammen.

Nej jeg kender heller ikke facts omkring sagen MEN det kan sku da aldrig skade at betale hvad man allerede skylder!!!

Edit: NICe hvis du har haft to piger med på samme tid ;)

23-07-2010 13:39 #35| 0

Vi kan blive enige om at hvis man skylder noget, så betaler man når man har pengene. Det er ganske enkelt, der er ingen grund til at lade bunken af sager gro. Så hvis man skylder noget, så betalt det med det samme du kan!

23-07-2010 13:56 #36| 0

@Live

Fruen har en lille butik - og der er dermed tale om erhverv, men det er en hårfin grænse. Husk på at fruens overskud er hendes løn og når hun bliver snydt, bliver hun automatisk "trukket" i løn.

Jeg føler mig personligt pisset på, da vi har fælles økonomi. Og derfor lægger jeg ikke skjul på min utilfredshed - og det mener jeg mig i min gode ret til.

23-07-2010 13:59 #37| 0

mrnoller, nahh, der er ting man ikke skal finde sig i, herunder at firmaer offentliggør følsomme oplysninger om privatpersoner.

og det er ligegyldigt om udlejeren er privat eller ej, det er stadig et firma der skal overholde nogle etiske regler.

dvs, rykkere- fogedret
ikke, en personforfølgelse i det offentlige rum.

23-07-2010 14:05 #38| 0

Kris_rem, jeg tror du kender mig godt nok til at vide jeg ville reagere på samme måde, derfor er det stadig forkert : O )

Et firma kan aldrig nogensinde forsvare en personlig hetz/jagt på folk i det offentlige rum, de må sende rykkere, og derfra tage den i fogedretten, mon ikke dette er dækket ind et sted i lovgivningen, præcist hvad de må gøre for at indkradse penge.

23-07-2010 14:07 #40| 0

Vi burde genindføre gabestokken ;)

23-07-2010 14:07 #39| 0

Live@

Kender vi sagen dyb nok til at vide om der ikke har været sendt rykkere m.m?

Nogle gange bliver man nødt til at bruge medier eller internettet.

Edit: Jeg vil dog blandes uden om sagen, men er nødt til at sige. At nogle gange skal hårde metoder tages i brug før folk vågner op. Over and out :)

23-07-2010 14:10 #41| 0

kris_rem

+1

Jeg har nogle gamle æg jeg jeg godt vil give til dig og din kone.. så kan i få lidt sjovt ud af dem :D

23-07-2010 14:13 #42| 0

Rykkere osv er sendt, men hvordan skal de komme en person i hænde der aldrig dukker op og skifter adresse?!

Hmm

Og drop det der firma snak my fucking ass, her snakker vi en person / kvinde samt en mand/ kaktus..

Som Kaktus os selv har skrevet længere oppe, ønsker han det skal gå over retten, ergo er der nok sendt en del breve, rykkere etc..

Ikke ulovligt at læse tråden igennem :)

23-07-2010 14:15 #43| 0

@kris

Det er vi da igang med at genindfører - her på pokernet.

/Henrik

23-07-2010 14:29 #44| 0

@live

Når man snyder folk som har hjulpet en, så har man i den grad anbragt røven i klaskehøjde og derfor er det imo i orden st klaske den hvor man kan komme afsted med det.

Der er obv meget mere i denne sag end vi kender til...

Det virker bare retarderet at flashe sin gevinst foran folk som man skylder penge (og tak)

edit: stavefejl

23-07-2010 14:35 #45| 0

tiger: jeg er ikke uenig, men det er ikke lovligt at poste personfølsomme oplysninger om private folk som udlejer, gjorde min udlejer det, ville der 100% komme konsekvenser af det.

der er sendt rykkere, OP vil køre det i retten istedet for at betale, det er der jo så nok en grund til, udlejer er sikret sine penge 100% såfremt der er styr på tingene, så hvorfor man har et behov for at gå ud og gøre opmærksom på sådan en sag her er mig en gåde.

23-07-2010 15:36 #46| 0

de er jo ingen personfølsomme oplysning i denne tråd

Der bliver da kun sagt at fjolset skylder penge

23-07-2010 15:48 #47| 0

Tiger, så når din tandlæge, som du ikke har betalt din sidste regning fra, hvis nevø tilfældigvis ved du spiller poker og er herinde, kommer ind på pokernet og laver en tråd om at du skylder penge, så finder du dette helt i orden ?

din bankmand ved du har minus på kontoen og synes heller ik det kan passe du spiller poker, så han dukker også op.

op´s husleje har ikke en skid med denne side at gøre, og burde aldrig nogensinde blive nævnt.

23-07-2010 16:54 #48| 0

WP

23-07-2010 21:24 #49| 0

@live

det er fordi du ser udlejningen som en forretning. Der vil jeg give dig helt ret. Det er en forretning og intet andet. I det tilfælde er det naturligvis ikke i orden.

Men i dette tilfælde har OP fået hjælp på flere områder og vælger derefter at tage røven på de folk som har hjulpet ham for derefter at komme med denne tråd. Det er mildest sagt IKKE i orden i min verden...

Hvad var der sket med repsak, hvis han havde lavet sådan en tråd og han stadig skyldte folk penge som havde hjulpet ham???
Det kan du imo sammenligne med kaktus's situation

23-07-2010 22:02 #50| 0

tiger: du glemmer at kaktus allerede har fået en tilsigelse til retten, det eneste formålet var med at hive dette emne frem var at svine ham til for det ! og det hører ikke hjemme på denne side.

de har stævnet ham, så lukker man røven og ordner det i fogedretten.

hvis det endnu ikke var kommet så langt ud, så havde man smidt en pm, det kan aldrig nogensinde forsvares at tage sådan et emne op offentligt.

men ja, ligegyldigt motivationen vil jeg altid se en udlejer som et firma, hvorfor jeg nok finder det mere usmageligt end andre.

23-07-2010 22:41 #52| 0

naturligvis var det for at svine ham til. Jeg havde satme gjort det samme hvis han skyldte en i min nærmeste familie penge! det kan jeg love dig for!

og der er jo ikke lagt navn, adresse eller andre oplysninger ud, så kan ikke se hvad problemet er...

23-07-2010 22:59 #53| 0

tiger, problemmet er at det ikke burde foregå på pokernet, det har intet at gøre herinde, og nej hans navn er ik i tråden, men satme mange herinde der kender ham.

jeg forsvarer ikke at kaktus forsvinder uden at fortælle hvorfor, efter han tilsyneladende har fået hjælp, men tro mig hvis min udlejer på noget tidspunkt føler behov for at lufte mine problemer offentligt så får det konsekvenser, det gør man bare ikke !

hvis han forsvandt på en måde så udlejer ik havde mulighed for at få sine penge, så det lidt anderledes ud, men eftersom dette ikke er tilfældet og kaktus har modtaget papirerne fra retten, så er sagen slut der, og smålig hævn kan man så holde for sig selv og de andre kællinger man har brug for at sladre med og om.

naturligvis var det for at svine ham til. Jeg havde satme gjort det samme hvis han skyldte en i min nærmeste familie penge! det kan jeg love dig for!

nej det tror jeg ikke du havde, når pengene var sikre på at komme, hvis sagen er så sort/hvid som den er fremstillet, så ordner fogedretteb det, og kællinger der har brug for at tage hævn over folk der ligger ned, udelukkende for egen fornøjelses skyld burde hoppe i nærmeste havn og svømme imod vest.

23-07-2010 23:16 #54| 0

+1 live

23-07-2010 23:20 #55| 0

Jamen så er jeg en kælling som skal tage svømmetimer ;)

Hvis en person som jeg vælger at hjælpe ud af nogle problemer, i den grad røvrender mig - så har jeg INTET til overs for den person. om pengene er sikre eller ej!!!

og første gang jeg får muligheden for det, jamen så får personen da af vide at han er en nar. Om det så er på gågaden, PN eller i cirkus Arena med hans moster - i dont care.

Man pisser ikke på de folk som hjalp en op sidst man lå ned! EOD!!!

23-07-2010 23:25 #57| 0

og en pm ville være fantastisk til det formål, hvis man har behov for at fortælle ham sin mening, men når man har brug for tilskuere hopper kæden af.

det er ikke relevant for pokernet og burde aldrig være taget op i tråden.

men vi må tage den over en spand øl engang istedet.

23-07-2010 23:25 #56| 0

Prøv da at dampe ned og tag det privat. Kan godt følge dig og andre, men har da ikke noget med poker at gøre! chil :) btw kender ikke kaktus .

23-07-2010 23:30 #58| 0

+1 for en spand øl ;)

23-07-2010 23:48 #59| 0

thats the tiger :)

24-07-2010 02:24 #60| 0

Hør nu her live, jeg ved at Erbs har sendt dig en PM, om du så kan læse og forstå ved jeg ikke.

Men deri står der at kaktus er skredet uden videre, og derfor er det nået så langt at han har fået retssags papirer, fordi det er sidste løsning!!!

Dette er jo nok ikke fordi det er starten, men slutningen og det sidste man kan gøre ved en rotte som flygter fra alle problemer, og tror det kan ignoreres ved at skifte nummer også UDEN at give besked, samt flytte adresse også UDEN at give besked.

Er man så en kælling fordi man bringer dette op eller hvad?!

For i så fald så siger du da bare til, også tror jeg da også Erbs gerne vil høre dine seje udmeldinger sendt til ham.

DU er immervæk helt væk, du snakker og røven går, men du forstår desværre ikke hoved og hale i sagen. Du elsker bare diskussioner!!

24-07-2010 10:03 #61| 0

Gående ud fra at Kaktus har været opmærksom på Ninetts tilstedeværelse på PN synes jeg sgu det er en tvivlsom tråd at oprette.

Hvad angår Ninett, vil jeg mene at du har fået skrevet hvad du ville i denne tråd, og at yderligere korrespondance kan forgå via de rette kilder.

Rigtig skidt situation for jer begge, og godt nok ærgeligt at i åbenbart er ude af stand til at løse det uden at skulle gå rettens vej.

VH

Morten

24-07-2010 11:10 #62| 0

Ninett, obv er det en skod situation, for alle parter, men at I føler behov for offentligt at svine en fyr der allerede er stævnet i en ikke pokerrelateret sag hører ikke hjemme herinde !

jeg ved ikke hvordan man ordner den slags ting på hestenet.dk men herinde der gør man det sgu ikke på den måde, hold private ting privat når det eneste formål er at svine folk !

24-07-2010 11:43 #63| 0

Tråden er kørt ret meget af sporet, og evt. mellemværender kan tages via PM!

24-07-2010 11:58 #64| 0

Fy for satan at hænge en person ud som allerede har modtaget en stævning, direkte usmageligt! Det kommer da ingen ved ud over de implicerede.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar