Spillet er $108 SH GSOP event uden rebuys.
Der er spillet ca 15 minutter og jeg har ikke lagt mærke til pozers spil, da jeg har siddet og spist imens.
Hvad synes I om spottet til at skyde 3 tønder? Er sizingen ok?
Seat 3: JTreehorn67 (5,325 in chips)
Seat 4: huiskelak (4,865 in chips)
Seat 5: Hero (4,880 in chips) [ 4♦,4♣ ]
Seat 6: pozer1988 (3,860 in chips)
Seat 8: BadManShout (6,205 in chips)
Seat 10: patu2001 (4,865 in chips)
ANTES/BLINDS
patu2001 posts small blind (15), JTreehorn67 posts big blind (30),
PRE-FLOP
huiskelak folds, Hero raises to 90, pozer1988 calls 90, BadManShout folds, patu2001 folds, JTreehorn67 folds.
FLOP [board cards: 8♠,6♣,K♣] Pot: 225
Hero bets 165, pozer1988 calls 165.
TURN [board cards: 8♠,6♣,K♣,A♠] Pot: 555
Hero bets 325, pozer1988 calls 325.
RIVER [board cards: 8♠,6♣,K♣,A♠,8♥] Pot: 1205
Hero bets 850
$108 MTT - 3 barrels
Ser fint ud.
Han har meget få hænder der flatter flop og kan betale det runout :)
Jeg har ærlig taget svært ved at se ret mange bedre hænder i villains range, som vi folder ud..jeg vil nok hellere check-calle river, tbh.
Edit: jeg er i tvivl om check-call eller check-fold er bedst..
Måske er check-raise måske i virkeligheden det bedste..
vil helst undgå at bruge små pockets som barreling devices, og i stedet holde dem som en af de stærkere elementer i vores checking range.
Det er noget federe at vælge noget med equity, når vi skal ud og barrele.
Når det er sagt er turn barrel must, men vil nok som mads c/c river. Du folder ikke meget ud, og er foran missede draws alligevel.
Jeg bryder mig ikke om det når alle hans Ax kombis nu kalder, og tvivler på han både peeler nok turn draws samt better dem nu til at check-Call er fedt. Jeg check folder (alternativt overbetter jeg, hvis jeg VIL ud og være fancy)
Gør det nogen forskel på jeres valg hvis river ikke parrer bordet, fx 2♥?
Er med på check-fold flop, men hader ikke at bette.
Selvom turn er et godt barrel kort giver jeg stadig bare op og håber på at checke ned. Er ikke stor fan af at skulle ud og skyde 3 barrels så tidligt.
check-call river virker ret optimistisk, selvom draws misser tror jeg kun det klør med gutshot som QTcc eller noget 97s, der kommer dertil som du slår hvilket er ret få kombinationer og det er ikke utænkeligt han bare checker med de hænder.
Det ligner et ret nemt c/f flop.
Lidt overrasket over så mange vil check-folde flop. Det tror jeg never ever jeg har gjort i en hu pot som IR.. Muligvis et leak :o)
Jeg er - efter at have tænkt lidt over det - rimelig hooked på at check-raise. Vi repper stærkt og ikke super tyndt og villain har bare så få hænder i sin range, der kan calle et stort raise.