Vi er 13 tilbage og Hero ligger nr 3.
Det eneste jeg har på villain er at han spiller 35/22 over 20 hænder.
Vil meget gerne have kommentar til hele linjen og sizings.
Hand Information
PokerStars No Limit, 2000 BB (6 handed).
Table Information
Seat 2: hotkarlmc ($104511) Dealer
Seat 3: tunnny ($49952) Small Blind
Seat 4: kaczmarol ($45596) Big Blind
Seat 7: shuhpat ($87871)
Seat 8: Hero ($153145)
Seat 9: jaxx2012 ($38584)
Seat 2hotkarlmc Ante: 200
Seat 3tunnny Ante: 200
Seat 4kaczmarol Ante: 200
Seat 7shuhpat Ante: 200
Seat 8Hero Ante: 200
Seat 9jaxx2012 Ante: 200
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $4200)
shuhpat: FOLD
Hero: RAISE $4000
jaxx2012: FOLD
hotkarlmc: CALL $4000
tunnny: FOLD
kaczmarol: FOLD
Flop(Pot: $13000)
Hero: BET $5000
hotkarlmc: CALL $5000
Turn(Pot: $23000)
Hero: BET $8225
hotkarlmc: CALL $8225
River(Pot: $39450)
Hero: BET $28890
hotkarlmc: ALL-IN ($87086)
Hero: ?
$109r 40k endgame: 2 par møder heat på river
Jeg ville nok have skudt lidt mere på floppet(6,9k-8k) både for min egen fornemelses skyld men også for at prøve at undgå at han kalder med den hensigt at få mig til at check/folde på turn. Kalder han mit tungere bet på floppet, ville jeg nok give ham lidt credit og formentlig check/folde et eventuelt turn bet fra ham.
Ellers bortset fra sizing, så synes jeg det er en fin linje du fyrer af. Men hvad forventer du han kalder dig med på både flop og turn? Bare lige for at få din tankegang i den hånd.. Ved godt den er lidt gammel, men undrer mig over at du better
Jeg tror let han kunne sidde med et set i det spot der, med AJ eller 34 suited ville det være ret frækt spillet af ham.
Jeg spiller ikke ret mange turneringer, og har aldrig spillet en dyrere online Tour end 33$.
Nogen der meget kort kan forklare mig hvorfor et klik-raise er at foretrække PF?
Ellers:
Jeg havde checket Turn eller bettet højere.
Mine tanker:
Han kalder pre. Range kunne godt være alle par, AJ+, nogle SC. KJ+ måske?
Han kalder flop C-bet: PF range han kan gøre dette med: 22, 55, JJ, 66-1010 (som vil se Hero Turn action), QQ-AA (havde nok flest gange 3bet pre)
AJ og KJ..
Han kalder Turn c-bet: FlopRange han kan gøre dette med:
22, 55, 88, JJ, AA, AJ, KJ
Han RR AI på river: range: som herover - KJ.
Måske for nittet, men det er et fold fra mig.
Jeg tror ikke på 34..
Jeg ved ikke, om nogen nogensinde kalder flop og Turn og kommer over toppen mod en ukendt med skrald, for at fremtvinge et fold? Kan han sætte hero på QQ-KK og prøve at skyde ham af, da A falder ? Måske er han på 5x eller jx, og følger den til døren pga. de i min verden lave bets. Med A riveren, drømmer han måske om det frække spil.
supermmn skrev:
Jeg ved ikke, om nogen nogensinde kalder flop og Turn og kommer over toppen mod en ukendt med skrald, for at fremtvinge et fold? Kan han sætte hero på QQ-KK og prøve at skyde ham af, da A falder ? Måske er han på 5x eller jx, og følger den til døren pga. de i min verden lave bets. Med A riveren, drømmer han måske om det frække spil.
Tror sagtens en eller anden donk kunne finde på det..
Han kunne forresten sagtens selv sidde med A5. Men det ville nok være nemmere at læse ham hvis man selv sad ved bordet, jeg er rimelig sucky til at udnytte stats.
Spiller den på præcis samme måde som dig uden reads. Til at starte med tænkte jeg puke Call river, og det gør jeg tildels stadigvæk alt afhængig af villain.
Hvis han er chef taler det for et fold, og jeg folder nok 30% af gangene.
River kortet er så stjerne dårligt at bluffe på, medmindre han har alle esser slået, det kan han have med evt AJ og håbe du kalder med dårligere. Spørgsmålet er så om han ikke 3better AJ fra knappen hvilket vi jo ikke ved.
Ellers har han vel ofte sets, sjældent 34s andre og dårligere 2 par combos kan jeg ikke se ham have.
Så jeg ender ud i et fold, da vi kun slår rent luft hvilket virker unlikely at han spiller på denne måde.
Preflop og postflop er standard.
Turn er et dårligt bluff card, og der kan argumenteres for et c/f turn.
Som spillet er du på toppen af din range, og du bliver nød til at lave et crying call.
River kortet er så stjerne dårligt at bluffe på
What? Riveren er netop et oplagt bluffcard :-)
Neslein
Det er da ultimativt dårligt bluffcard for villain, Høgh har masser esser i hans range, og tror absolut ikke at han kommer over toppen med dårligere en A5 medmindre han er ude i ren skummer. Evt noget ruder træk.
Pellez skrev:
Neslein
Det er da ultimativt dårligt bluffcard for villain, Høgh har masser esser i hans range, og tror absolut ikke at han kommer over toppen med dårligere en A5 medmindre han er ude i ren skummer. Evt noget ruder træk.
Arh, troede du mente at det var et dårligt bluffcard for hero :-)
Jeg er enig i at villian stort set aldrig laver det move på riveren uden at have varene, det er også derfor det må blive til et crying call.
Tror godt han kan gøre det med hænder som QT♦, KT♦ og KQ♦, hvis han floater dem, men der er også en del value hænder.
AA og JJ skal imo ikke udelukkes, da blindsene har fine shove-stacks.
Der virker fint spillet. Men hvordan b/f'er vi river her? Det må vel nærmest være planen din sizing in mente, medmindre vi er ude i en sjover ala "jeg b/f'er denne sizing og det ved du, at der er stor sandsynlighed for"-ting, hvilket virker meget usandsynligt.
Umiddelbart vil jeg noget hellere c/c river. Det skyldes, at jeg tror det er mere sandsynligt, at han bluffer sin range end han caller marginalt eller bluffer, når du better så stort.