50/50 efter indskud. Du er naturligvis en spiller, som vi begge har begrundet tro på topresultat for.
Det skal være på Titan Poker, husk E-mail adresse for transfer. For de rigtige top heste, kan deposit laves på Mansion. Mener ikke jeg har andre I-poker accs.
10k gtd kl. 20.30. I-poker
Hey Jeg er helt klar på den. Jeg har Titan Poker -
Nick: Philpaw1
opr stars:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/8C3C7753ED164DF7BCD2F746D5633F28.html?t=2
E-mail: [email protected]
Mvh
buy in er 10+1
Jep, $10.
PT er jeg dog i gang med lidt molbo verification, så muligvis bliver det en anden gang.
Here goes :) :
Jeg prøver at transfer til en spiller jeg gerne vil stake. Det kan jeg ikke, der kommer en pop up, som siger jeg skal ringe til support for at slå denne feature til. Fint nok. Da jeg har bekræftet 4-5 af mine oplysninger løber jeg tør for taletid og mister forbindelsen.
Så må jeg tanke op online, men den siger at banken afviser min indbetaling. WTF? Nå, ind på netbank og flytte rundt på nogle kroner. Så kan jeg tanke taletid.
Så får jeg fat i samme support-fyr, som kan fortælle mig at han ikke kan lave den feature, jeg skal mail support. WTF??? Burde de ikke skrive det i den pop-up så?
Nå men mail er sendt, og jeg afventer svar :)
Sick, det tror da poker jeg løb tør. Det sidste opkald tog max. 2 minutter, og koster kroner 22,88 :s
LOL de raker 100% på tlf support LOL lOL
Ja det er sygt. Især når de har en pop-up, som får mig til at ringe til det nummer, for at få at vide jeg skal skrive en mail. I'm like, WTF?