Yo.
Søger til 11$ 2k gtd på Bet24 kl 1920.
OPR.
60/40 efter buyin
Rammer du FT får du 10% af mine til nyt program med samme vilkår.
11$ 2k gtd kl 1920
Kan man overføre på bet24 imellem hinanden?
Hvis der kan, vil jeg gerne tage den ned. Vil være spændene at spille en turnering hvor der ikke er +1000 spillere. Har ikke spillet i lang tid på bet24 og 11$ er ikke normal bi ,men skuldes BRM+deal.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/U_sug_me/poker/results/286F60FEC74745B39CD2C833D50CACE1.html?t=2
GL
Der er åbenbart lavet nye regler, så det ikke længere er lovligt at overføre penge på OnGame.
I skal derfor kunne modtage på MB, og selv sætte ind. Det bliver lidt indviklet, men mon ikke det går.
Det er nu nemt nok at få dem over MB, bare sørg for at i har sendt dokumenter ind og det. Så vil der ikke opstå nogle problemer senere hen. Det går lige så hurtigt som på stars/ftp at sende penge. Så kan varmt anbefales at man har en Neteller eller MB. Man kan self. også vælge og have begge ting :)
Ja, men når de nu casher stort, og så skal de jo også til at hive dem ud på MB og sådan.
Tager da lidt længere ;)
Er os begrænset hvor stort man kan cashe i en 2k usd tour på ongame ;) Er Så træt af deeres udbetalings struktur :(
Når sry for Off GL!
Gl til staker og stakee :-)
Morten
Jojo, men så shipper han, spiller videre, shipper, spiller videre -> $$$$$$$$$$$$.
Kartze du er på. Jeg venter stadig på at pengene rammer MB, men hvis du sender MBmail på PM, skal jeg nok få overført med det samme de kommer :)
Hej Kentkay, jeg er også frisk på at spille den.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/emikroy/poker/statistics/252BE73005844BE1BA542D1573AC25F6.html?t=9
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/madridista9/poker/statistics/7BAB04F898B14B2DA5A42A0EF72784E1.html?t=9
Jeg ved ikke om du har set det selv, men ellers skal du lige være opmærksom på at minimum deposit på Bet24 er 15 EUR (eller tilsvarende), med Moneybookers. Jeg kan ikke se noget minimum for udbetalinger.
oomfg.
Emikroy og Kartze i er på.
Men grundet omstændighederne bliver det lidt anderledes. Vilkårene er de samme, men i må selv finde en tour til max 16$ på et EUsite, så overfører jeg når de kommer på MB. Dno om det bliver idag eller først imorgen, det er ikke et krav i spiller en speciel dag, bare inden ugen er omme.
Schulle, er så evig ret med dig på det punkt med udbetaling.
Det giver sku en lange løg, især når man ved næsten alle sites giver mere til vinderen :)