110 dollar HU sng A8 mod sær linje

#1| 0

Meget fredsommelig dynamik hidtil, med kun små potter, villain er dansk og virker sain og som en god spiller. Han har 3-bettet semilavt nogle gange preflop, og også kaldet og foldet 50-50 til mine raises, mens jeg har raiset nærmest alle hænder fra sb tilsvarende og lige foldet et par stykker. Ikke de store reads på hvor kreativ han kan finde på at være. Vil tro han også ser mig som nogenlunde sain-tag.

Kalder vi riverbettet her? Ved ikke om han tror han kan bluffe mig af et A, som jeg jo ligner en del med min linje.

Kan ikke helt se hvordan 6'eren skulle have hjulpet ham med mindre han rammer 2 par eller et sæt. Men er i det hele taget ret forvirret over hans linje, der jo på sin vi ligner et klodset bluf, men har svært ved at se hvilket draw han i så fald kan have kaldet turn med. Q9 måske?

Kalder I andre her?

PokerStars Game #27410060553: Tournament #158154914, $110+$5 Hold'em No Limit - Match Round I, Level II (15/30) - 2009/04/23 14:24:01 ET
Table '158154914 1' 2-max Seat #2 is the button
Seat 1: Villain (1317 in chips)
Seat 2: Hero (1683 in chips)
Hero: posts small blind 15
Villain: posts big blind 30
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero A 8
Hero: raises 55 to 85
Villain: calls 55
*** FLOP *** T J 7 (pot 170)
Villain: checks
Hero: checks (varierer mellem at cbette og checke sådanne flops bag)
*** TURN *** T J 7 A (pot 170)
Villain: checks
Hero: bets 130
Villain: calls 130
*** RIVER *** T J 7 A 6 (pot 430)
Villain: bets 375
Hero: fold/call?

23-04-2009 22:15 #2| 0

tuff line imo, jeg ender nok med at calle og regner med at tabe 60 procent af gangene.

Q9 67s Ax J10 KQ er vil stort set hans range, KQ er dog tvivlsomt da han kun flatter turn med A høj board- den er svær uden yderligere reads..

som sagt caller jeg og håber på Villian er ude og stadfeste sin første hånd!

23-04-2009 22:17 #3| 0

det var et godt fold:)

jeg går selvfølgelig efter at ligne et bluff og i det spot havde jeg haft meget svært ved at folde i det spot!

jeg ser dig som sane og kan derfor godt regne med du vil calle med ax i det spot, men det var ligeså meget en tester, om min hånd var god nok..

altså lidt ala et test/value bet...

men gg du spillede helt sikkert godt og tillykke med din 2 outer:S

23-04-2009 23:18 #4| 0

@jack10suited

GG og i lige måde, er spændt på evt. at høre din præcise hånd senere i tråden.

Og ellers ja pænt heldigt med 2'outeren på river, men var dog trods alt et flip preflop. Mit limprepush 20 bb med 22 var måske lidt tvivlsomt spil, men var udelukkende fordi du havde raiset alle limps tidligere og fordi jeg forventede du ville repushe en en del hænder hvis jeg åbenraisede.

Som nævnt foldede jeg ellers efter lang overvejelse, og det var netop da jeg syntes movet lignede et bluf så meget at det næppe var det mod en sain spiller...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar