Hey.
Er meget ny i cash, og kunne godt tænke mig at høre et par kommentarer på mine stats.
Har haft to store downswings i denne periode - og føler selv at jeg godt kan slå niveauet for mere end 3 ptbb/100 over en længere periode, men måske er jeg ikke realistisk.
Mit gap - 22/16 - er jeg opmærksom på.
Synes i forvejen jeg spiller aggressivt, og dynamikken på partypoker i ret heftig til tider, hvorfor jeg har svært ved at se hvad jeg skal gøre ved gappet, og har derfor accepteret det, og spiller derudfra. Skal dog skære ned på calls i blinds - har haft en dum tendens til at spewe lidt der.
Er derudover stadig en donk til at spille dybt - et tour levn :(
Jeg har meget store swings i mit game - har tabt 2 cifrede antal BI over en session flere gange - toppet med to gange minus 15 BI.
Skyd løs...
Total hands: 111.914
Vol: 22.28 %
saw flop all hands: 16.26%
Folded SB to steal: 80.53%
Folded BB o steal: 73.39%
Folded BB to steal HU: 71.88%
Won $ when I saw flop: 42.93%
Ptbb: 2.04
Went to showdown: 28.06%
Wo $ at showdown: 50.15%
Flop AF: 3.21
Turn AF: 2.23
River AF: 2.41
Total AF 2.82 (disse stats er uden PF)
Hvis der er andre tal folk skal bruge for at kunne kommentere på ovenstående skriver i bare - håber nogle vil hjælpe :)
111k hænder, PT stats, NL 600
PFR%?
saw flop all hands: 16.26%
Det er da ikke PFR%?
Hej Jungleras
Få VP$IP lidt ned eller PFR% lidt
Der hvor dine tal udskiller sig fra mine folded sb og bb to steal, hvor mine tal er ca. 7 % højere, samt din river agg factor er lidt højere.
Og din Ptbb/ 100 hænder er også for lav ;-)
Synes jeg har kunnet mærke en forskel på dit spil fra første gang jeg spillede mod dig til nu. Synes du spiller pænt fornuftigt
kleinteufel
Undlad at calle store 4bets OOP med AQoff for 1/3 af stacken med 200BBs bag (og undlad at floppe AAQ vs. min AK samtidigt).
- AB
"Hey.
Er meget ny i cash, og kunne godt tænke mig at høre et par kommentarer på mine stats. "
Hvordan fanden er man meget ny i cash og har et p.t base på 111k hænder??:P
Hvis man spiller 9 borde ad gangen er der måske en 150 timers poker i det der.....
puha 9 borde er også meget på en gang :)
Kun 6 borde - der skal jo også være plads til en 3-4 tours på den bærbare ;)