Hej PN.
Nu er det ikke fordi, at jeg vil ud og spille smart, men tænkte på om der var nogle der var friske på at battle lidt? :)
Jeg synes mit HU spil fungere ret godt, selvom jeg slet ikke har styr på teorien, og ikke har spillet tilstrækkeligt til at vide om jeg er vindende i HU. Derfor vil jeg gerne prøve at spille mod én, som jeg efterfølgende kan diskutere med - helst over MSN.
Jeg er ret åben overfor flere forskellige sites, dog vil jeg helst PokerStars - og det kan godt lade sig gøre, hvis man er hurtig.
Hvis i vil vide lidt om mit niveau inden, så tjek evt. 'Stein Bagger' og 'Pseudocroup' (Ongame) på Sharken.
Send mig en PM med msn, hvis i har lyst :)
11-22$ Heads up - Any one?
Jeg giver gerne flere nicknames, hvis det er. Jeg spiller SnG's normalt, som man også kan se på sharken.
Min msn er: AndyStickmanQhotmail.com , hvor Q = @.
EDIT: Skal også lige siges, at man ikke er committed til at spille mange matches, vi kan også abre tage en enkelt, hvis det ønskes.
Er selv lige startet med HU turbo SNGs. Simpelthen for variationen, og fordi jeg med MTTs som mit foretrukne spil, savner et sted hvor jeg kan lave en lille (alt er jo relativt, den behøver ikke være lille :), men rimelig fast profit. Skal også have gang i cash spillet igen på et tidspunkt. Det har ikke været godt nok tidligere, primært grundet manglende BRM og vedholdenhed er min vurdering.
Jeg er stadig i indledende fase. Mit mål er at komme meget dybere i forskellige facetter, og få samlet en fornuftig sample at vurdere afkast over.
Pt. er der eksamenstid, så det bliver ikke boostet nævneværdigt den næste måneds tid.
Eet råd vil jeg dog forsøge at videregive. Jeg læste i anden tråd, at der skulle være en serie gode artikler i MPN, vistnok af Turbofluen. Dem hopper jeg på, når tiden er der. Det kunne sikkert også være en god idé for dig.
Mvh. Fryden.
Kan du på tilten?
Det kan det meget muligt :) Bare add mig på msn, eller send en pm med din, så finder vi ud af det.
Og tak for tippet, Fryden! Det vil jeg helst sikkert kigge på, til sommer. Jeg har også lige nogle eksamener, der skal overstås, før jeg tager fat i andet litteratur end skolebøger ;)