.
slet
Ps kørte bordet over i går i løbet af 20min havde jeg 40k fra 5k startstack og de spanske fisk havde øjne som tekopper på mig efter et par "hero calls som de vil kalde det:)
Jeg tror du skal revurdere din opfattelse af deltagerantal. Jeg spillede den samme turnering en torsdag for 1,5 måned siden og der var der højest 20 entries. just FYI
Iknow men i dag er anderledes fik jeg af vide af hollandsk reg som bor her ned og blev nr 4 igår i den 50€ reentry. Han sagde normalt er der 20-25 med men i dag grundet folk har fået penge eller lign så er den normalt bedre besøgt i dag en resten af ugen..
Han sagde selv mellem 70-80 entries ku den sagtens ramme havde han oplevet et par gange
Normalt er der heller ikke 100 spillere eller 130 med reentry i den i går men der var altså 130 i går
Bust nr 12 ud af de nævnte 70 spillere så nej den får nok et shoot igen i dag :D
AQ mod jj ai pre var vigtig :/ samler flush draw op på turn med hjerter q men nej:)
Ærgerligt mate :(
Hvis du gir den et skud igen og er klar på at sælge lidt procenter kunne jeg nok godt være frisk.
Ja sådan er det mangler lige det sidste..
2 ept side events FT bobler jeg
En 5 plads i den 115€ bounty
En 12 plads og en 16 plads i den 115 og en 18 plads i 50€ så må da snart være der :)) alle gange kommer jeg super ind men bliver suget...
Ham der tog 50% igår er klar igen og var tidligt ude såå.. Men holder dig i baghovedet
Ja der må snart være en top placering til dig!
Helt i orden, GL og sig endelig til hvis han skulle springe fra med sine 50%.