Hey!
Jeg er lidt i tvivl om hvordan denne hånd skal spilles. Den skal vel re-raises pf? Hvad gør jeg på floppet? Hvis der skal CBs, hvor stort skal det så være, og hvad gør i ved et push?
Seat 1: Berryboy27 (1110 in chips)
Seat 2: Mpuntmuts (1160 in chips)
Seat 3: BiggY Blains (1380 in chips)
Seat 4: addictedfool (1450 in chips)
Seat 5: HERO (1791 in chips)
Seat 6: LibTechnolog (2109 in chips)
addictedfool: posts small blind 15
HERO: posts big blind 30
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K[d A♦
LibTechnolog: calls 30
Berryboy27: folds
Mpuntmuts: calls 30
BiggY Blains: raises 90 to 120
addictedfool: folds
LibTechnolog said, "zzzzzzzzz"
HERO: raises 269 to 389
LibTechnolog: folds
Mpuntmuts: folds
BiggY Blains: calls 269
*** FLOP *** 4♣ J♥ 3♣
HERO: ???
edit: navn
12+1 SNG: AK i SB - raised før mig
Synes det her ligner et standard spil fra et mellem pocket pair.
Laver et standarn c-bet paa 2/3 pot og folder til et raise/push fra villian da du stadig har fint med chips og blinds er ikke hoeje endnu...
Hvis jeg raiser her preflop, så tror jeg bare jeg pusher med det samme, da vi ikke har lyst til at skulle se et flop, vi som regel ikke rammer.
Jeg foretrækker dog en tight-weak strategi på de første levels hvor jeg enten kalder eller folder her alt efter min vurdering af om villain er vindende eller ej.
Som spillet kan vi ikke c-bette uden at være comitted, så det er enten push eller checkfold.
Hvis jeg CBer 2/3 skal jeg bette 560 dollars. Jeg skal så kalde 431 ud i 1973 hvis han pusher, hvilket giver mig odds til et kald, hvis han 22-QQ minus 33, 44 og JJ, da jeg så har 25,6% chance for at vinde.
@ All-out-put
Har desværre ingen kendskab til villain, og mine 5 gratis søgninger på SS er brugt :(. Jeg overvejede også MEGET at kalde pf givet de lave blinds og dårlig position.
som sagt tidligere spil tight i starten og derfor kun kalde, rammer du ikke så C/F og rammer du så skal den bare have gas hele vejen...
Jeg tager også den passive linje her. AK er intet værd, når den ikke rammer, og vi vi kan ikke forsvare et pre flop-skub for ~60 BBs, når vi er fint med.
Call pre, check/fold flop, hvis vi ikke forbedrer vores hånd.
Standart situation som jeg også er i tvivl om.
Fold er udelukket.
Reraise giver kontrol over potten plus gode chancer for at tage den ned pre.
Call giver control over pottens størrelse, hvor man kan vinde en stor pot hvis man rammer (og selvfølgelig også tabe tilsvarende da AK på et Axx flop jo er sårbar) og ellers komme biligt ud af den.
Jeg tror kald for C/F ved dårligt flop og B/RR eller C/R ved godt flop er den bedste linie.
Alternativt skulle du måske reraise lidt mindre til måske 300. Så kan du fyre et 400 C-bet af uden at comitte dig
Jeg tror måske vejen frem er at kalde hans raise. Resten af hånden forløb således:
HERO: bets 666
BiggY Blains: raises 325 to 991 and is all-in
HERO: calls 325
*** TURN *** [4c Jh 3c] [4h]
*** RIVER *** [4c Jh 3c 4h] [Qd]
*** SHOW DOWN ***
HERO: shows [Kd Ad] (a pair of Fours)
BiggY Blains: shows [6d 6h] (two pair, Sixes and Fours)
BiggY Blains collected 2835 from pot
Friskt nok med 66.
"Fold er udelukket."
Nej det er ikk.
Jeg folder. Vi skal ud og ramme for at kunne vinde potten. og når vi endelig rammer får vi næsten kun betaling hvis vi er slået.