Sad i aften og øvede mig på at spille NL på UB hvilket afgjort ikke er min stærke side, da jeg normalt spiller FL.
Jeg gik ind på .01/.02 (jeg ved godt det er latterligt lavt beløb, men det var som sagt blot for at checke spillestilen ud.) med $1 og kunne efter en time trække $3.46 ud. Gid det samme kunne lade sig gøre på $5/$10.
I behøver ikke at poste en masse kommentarer til dette lille indlæg, det var mest ment som en lille morsom tilføjelse til alle de seriøse (og yderst interessante) indlæg der drejer sig om store summer.
Sov godt venner <{;o)
123BB på en time.
Kan man overhovedet tjekke spillestilen ud på den limit? er det ikke ligesom at tjekke stilen ud på play money tables?
@hanberg:
Det er selvfølgelig ikke det samme niveau som på de højere levels, men et raise bliver da respekteret. Som regel var der ikke mere end 4 ud af 10 der så floppet og ofte var det HU. Så i betragtning af at det var så små beløb der blev spillet om, så syntes jeg at spillet var rimeligt tight.
Lad mig lige fortælle om en hånd jeg spillede på 2/5$ NL igår:
Første hånd på bordet, men ved at deres players/flop er på 77%, og genkender SB og UTG+1 som LAGs fra tidligere spil. Jeg får 99 i min BB, og alle folder til SB, som limper. jeg raiser med 10$, han caller.
Flop: 459 rainbow.
Han checker, jeg better 5$ for at provokere ham til et raise. Han raiser all-in med ca. 300$. Jeg smiler og caller, han viser 95o. Jeg kan ikke rigtig huske turn eller river, jeg kiggede kun efter om turn var en af de to 5"ere han skulle bruge for at vinde.
Det var altså en enkelt hånd og så var jeg oppe med 60BB. Fisk er nu rare at spille poker med nogle gange.
Hygge,
- Allan
@AllanBC:
Han Han skulle da have begge femmere (fire ens) hvis han skulle vinde - ellers ville dit hus da være større end hans?!?