Hej!
Som overskriften antyder vil jeg fra 1-14. juli spille 100 timers online poker. Eftersom jeg ikke bruger PN særlig ofte, så er det måske passende med en lille introduktion:
Jeg er til dagligt bosat på Malta og har været det i tre år. Til dagligt lever jeg af at spille NLHE ring games på taksterne 3/6-25/50. Jeg har sat den her challenge op efter 14 dages ferie i Danmark i juni og så er der en del af min omgangskreds hernede fra Malta som er afsted på ferie og med mange regs i Vegas den kommende tid, så føler jeg tidspunktet er godt til at få lagt nogle timer.
Som tidligere skrevet, så kommer de 100 timer til at foregå på taksterne 3/6-25/50. Derudover vil jeg nok spille en del 2/5 zoom til at fylde action ud med og så vil jeg forsøge at få plads i nogle af de få 50/100 og 100/200 spil der kører.
Jeg regner med at skrive en status update for hver dag, foretrækker i jeg opdaterer/redigerer den første kommentar eller jeg skriver et nyt indlæg i tråden gang for gang? Hvis i har nogle spørgsmål eller idéer til at gøre tråden mere interessant, så kommenter endelig.
Update: walth tilslutter sig lockdownet hjemme fra Aarhus.