Hello.
Så Incrazy søgte en spiller til et projekt, så jeg tog chancen, og signede up til en ny omgang grind :)
Vi har lidt staking historie, og håber at kunne gøre kunststykket efter. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=189659
Der vil komme løbende BR opdateringer i tråden.
Målet er 2500, og jeg spiller op til 100x BI på hvert level. Dette bliver måske lidt højere, alt efter hvad jeg føler for.
Jeg vil primært 8-table, og det kommer kun til at blive 9-mands normal på stars.
Start: 150
1. Session 126
2. Session 167
3. Session 172
4. Session 205
5. Session 237
150 --> 2500 For Incrazy
Jeg starter btw. nu.
Gogo :) Lad os få den i hus præcis som sidst :)
Det er det samme som på PN.
Amen FFS.
Hvorfor skal jeg altid få en crappy start på vores projekter?
113, har stadig en åben.
Sorry, men jeg lover at det nok skal ende godt, ligesom sidst :)
Bah, super skidt start. Vinder heldigvis den sidste.
Ehm, kan ikke helt se hvad den hånd skal lave i min tråd :) ?
Siger du at dit nick er Jacob32DEN??
kan kun ikke få det til at hænge sammen med opr om a du har spillet et andet succesfuldt stake.. hvor du nåede over 1k$
haha ja jeg var lige på vej ind for at rette i min post da jeg kom i tanke om at 9 mands ikke bliver registreret...
GL til jer:)
Hehe, ja jeg er åbenbart stortabende i MTT's :)
Får måske spillet et par timer idag.
Tak tak :)
For en gangs skyld, laver jeg ikke noget fredag nat, så nu skal der grindes :)
Fortsætter til jeg ikke kan holde mine øjne åbne længere :D
Baah, kedelig dag. Bobler simpelthen alt for mange, fordi jeg taber nogle vigtige flips.
Men sådan er det. Ender da i overskud. 167.
6-tablede kun idag, da jeg ikke følte at rullen var dyb nok, til at tage et downswing hvis jeg 8 tablede.
Imorgen, hvis jeg får tid, så smider jeg nok 2 borde mere på.
Der blev da lagt lidt tid i det :D Super fedt, skrubbet skal nok dukke op snart.
Jeg starter op nu her. Tror jeg når et par timers spil.
Jesus kristus det her stinker :)
Jeg tuder normalt ikke, men seriøst hvis jeg bare fik lov til at vinde 1/10 af alle mine 65/35, så havde vi været godt på vej.
Istedet ligger jeg og roder rundt i 172.
Meget skidt, og jeg skal nok få gjort det bedre.
Regner med at spille imorgen eftermiddag hvis jeg ikke har for ondt i hovedet efter julefrokost.
Jacob
Har lige afsluttet en session nu her. 205.
Hmm, går lidt for langsomt. :(
Men sådan er det.
Nå, jeg ved godt jeg har ligget lidt på den lade side, men det skal laves om nu!
Jeg begynder nu, og spiller indtil der kommer NFL i aften.
Derudover sætter jeg mig et delmål der hedder 500 inden juleferien er slut. Dvs. d.4 januar.
Nå, fin lille session.
237.