Besøgte en kammerat i går hvor jeg bare lige nævnte at der var sgu en fra PN der lavede 100 buyins på NL 100 på en måned over 76k hænder. Han sagde, at hvis der var nok penge på højkant ville han godt kunne lave 150 buyins på NL 100 på en måned.
Han er nl 1 og 2k regular, spiller også lidt nl5k. Han er ikke den vilde grinder, men han kan vel godt ligge en 3 - 5 timer i det om dagen hvis det endelig skulle være - men jeg tror ikke han kunne holde meget mere ud. :P
150 buyins - muligt? Hva med 175 buyins?
150 buyins at NL 100 - doable?
Hvis du kan holde det helt urealistiske 10 PTBB er det over 100.000 hænder. 100 hænder/time/bord, you do the math.
Kunne godt finde på at stikke ud på, at han ikke når det.
Er helt sikkert med på udstik på 175....
Jeg vil gerne stikke ud på, at han ikke kan lave 150 buyins på NL100 på en måned.
@SørenMatias
Han skal blot holde 7.5 PTBB/100 over 100.000 hænder.
Det er bestemt muligt på NL100.
Det er mere de 100.000 hænder, jeg ikke ville kunne (eller have lyst til at) klare. Jeg tror, at jeg ville brække mig undervejs.
Det stikker jeg også gerne ud på at han ikke kan.
Jeg tror heller ikke på, at han kan klare den.
ok regnede ikke lige på det.
Det vil jo tage ham noget tid at justere til NL100.
Han får rigeligt med action.
Jeg stikker gerne ud på 175, muligvis også 150.
det kan sagtens lade sig gøre at holde +10ptbb/hands ¨på NL100, har selv ligget på 10-12ptbb/100 hands i mine forskellige databaser dengang jeg spillede NL100
Til gengæld synes jeg at det er sygt at der er folk der gider/kan holde ud at sidde og glo så længe ind i en skærm...
Morten