Jeg synes simpelthen den her spam-mail er for komisk.
Kvinden be'r om en ovn på ca. 150 kg, og den må gerne fragtes til hende så hun kan holde sig varm.
Enjoy
pastebin.com/aEJLAt9H
Så hvis du lige har en bærbar ovn så vil Elena på 33 år være glad hvis du gad fragte den til Rusland.
150 kg støbe-ovn til Rusland med fragt
Øv jeg har lige sendt min sidste ovn til Ukraine
LOL
fik den også lige, det sgu en underlig mail.
Gad vide hvad personen vil have ud af det..
Folk skal vel svare at de ikke kan sende en ovn, men de kan da sende pengene så hun kan købe en - ellers ville de ikke skrive prisen i Euro.
Level 2 scam brev - I like!
Jeg fik den også. Bestemt en level 2 scam, hun skriver sågar en undskyldning for hendes dårlige dansk ;)
mon ikke den kører cirka således:
1)scammer sender mails og udgiver sig for at være en russisk kvinde omkring de 30 - topic i mail er egentlig irrelevant, der skal bare lidt baggrundsinfo med.
2)offer (oftest en mand omkring de 55) svarer høfligt tilbage (egentlig vil han bare gerne knalde hende)
3)der udveksles en serie mails og scammer sender offeret en række billeder af en random russer tøs (evt. nøgen pics)
4)scammer skriver at hun vildt gerne vil komme og besøge offer, men hun har desværre ikke penge til flybilletten
5)offer er småliderlig og accepterer velvilligt at sende hende 8000 kroner til billetten via western union
6)offer står med det danske flag i CPH, men ender med at må tage hjem og tage en 8000 kroners wanker
end of story
@supaking
Sæt Dj foran offer :) Så passer det meget godt
@ Supaking
Lyder som et replay
@Supaking og Friis-N
Nice :)