Plejer full tilt og stars ikke at køre en eller 2 megasattelitter op til wsop me - noget i retning af: 150 seat WSOP ME gtd kval?
Jeg kan ikke finde dem - men måske er de sløjfet pga Black friday?
150 seats WSOP ME gtd kval?
Hvad koster de sattelitter??
Det er ikke meget de har reklameret for satellitter i år så jeg tvivler på de kommer :(
/N-V-M
Troede du var taget til Vegas knnknn ? :)
Men jo ved da stars sidste år kørte en 100 seats gtd.
Mon ikke de helt store er sløjfet eller nedsat til - like 30-40 seats pga BF
Stars har ændret på konceptet, så det nu er et "Main Event Passport" man kan vinde. Hvis du vinder et sådan, kan du vælge om den skal bruges på WSOP ME, PCA, EPT, LAPT eller APPT. Den har en værdi af 13.000$.
Pt har de haft 700$ tours hver lørdag hvor der er 4 gtd pakker og 700$ tours om søndagen med 5 gtd pakker. Alle andre dage kører der 1 gtd tours med variation på buyins (100$ rebuy, 200$ 1rb/1adon osv.).
Hvor Stars tidligere har været meget aggressive i forhold til at tilbyde lukrative aftaler, hvis du sidder i deres tøj, har de skåret fuldstændig ned på dette i år. Det betyder altså, at vælger du WSOP ME får du hverken tøj, hotelophold på Palms eller lignende; du får 13K$ udbetalt, thats it. Der står i øvrigt på deres hjemmeside, at de ikke engang vil være repræsenteret til turneringen...
Så jeg tror at BF har haft stor indflydelse på årets WSOP for PokerStars.
Hvad FT tilbyder, er jeg ikke vidende om.
Kof.
Tilten havde 150seats garanti tour oppe, men den blev sløjfet desværre.