Hej allesammen,
så følger vi op på sidste måneds Deepstack succes, hvor vi på trods af at der var landskamp alligevel blev 30 mand til turneringen, hvilket gav en pæn førstepræmie på ca. 18.000 kr.
Vi regner denne gang med at kunne runde min. 40 deltagere og en forventet førstepræmie på ca. 25.000 kr.
Det er på Lørdag, d. 30 Juni at vi afholder endnu en Deepstack turnering i Silkeborg-pokerklub kl. 15.00.
Vi starter igen med 15.000 chips og 60 min levels!
Blinds kører normal struktur startende med 25/50
Buyin er inkl. kaffe og kage som er tilgængeligt under hele arrangementet, der vil iøvrigt være mulighed for at bestille mad i løbet af dagen.
Husk vi afholder Deepstack 1500 kr turneringen ca. den første Lørdag i hver måned,
samt 100 kr No limit rebuy hver Mandag kl. 18.30
og 100 kr Pot limit Omaha hver Torsdag kl. 18.30
Og selvfølgelig vores faste 350,- tirsdag og Fredag 18.30 og 19.30
Adressen er Vestergade 83B i silkeborg
Vi ses på Lørdag!
1500,- DS live i Silkeborg 30/06
:)
Det ser interessant ud! Jeg tror, jeg dukker op
Hvornår sluttede den sidste deepstack tour cirka?
hmmm den første lørdag i månednen, det må så være d.7, så enten er du ringe til at tælle, eller også er det mig den er gal med, og det er ikke helt utænkeligt ;)
Mvh Neemos
www.neemos.dk
Neemos: ca. den første Lørdag i hver måned.
der er et ord på to bogstaver i den sætning du har overset.
sidst sluttede turneingen lidt efter midnat - hvor der derefter blev spillet diverse "hyggespil"
Grunden til at vi skriver Ca. d. første lørdag naturligvis fordi folk har fået penge der, og da mange af vores spillere er på S.U spiller det en vigtig rolle :)
velmødt vi glæder os til at se jer.
Henrik. hehe 1500 kr er ikke let at skrabe ud af en su.
er det en 700 freeze i dag ? og hvor mange regnes der med ?
@ Live
Vi har desværre set os nødsat til at aflyse vores ugentlige 700 ,- kroners turnering, da der ikke var til strækkelig opbakning. dog er der alle hver dage åbent for diverse hygge spil mm.
jeg kan anbefale vores Fredags 350 ,- freezeout som starter 19.30 alle Fredage i måneden
;)
Bump den reklame!
:)
Husk til dem der ryger tidligt ud er der jo også Riverboat Jazzfestival i Silkeborg i weekenden :)
skod jeg ikke bor i nærheden af Silkeborg, med en god pokerklub.
Håber i får en god tourney ;)
Ole glemte at nævne spritstive studiner i øltelte, personligt lægger jeg mig dog i selen og satser på at være godt i gang med fadbamserne et par timer før deepstack turneringen starter. bliver en tiltrængt 100% poker fridag.
Jazz og Poker kan da ikke sammenlignes overhovedet - man dropper da ikke en god poker urn. pga. et par stive trompettruttende danseglade negermusiktilhængere ;)