lige lidt blær og stolthed.vandt den sgu inat på party.hårdt slid og lidt held,så var sejren hjemme i deres 15.000 guaranteed.held og lykke med spilllet der ude drenge.hilsen iver
15.000 guaranteed
wow godt spillet troldmandens lærling
Hvad gav 1. pladsen?
Tillykke Iver - godt gået :o)
Super godt spillet Iver.
Guti
Hvorlang tid tog det at vinde ?
Tillykke. Så en del af dit spil, og når man kender dig, er du lidt lettere at læse.
For eksempel:
SB1000 BB 2000
2 Callere og danomast i mid/sen position raiser til 7600, dvs. lidt over ½delen af hvad et "pot på nakken" bet ville give. Så vidste jeg godt at nødderne var fundet frem :-)
2. Caller kigger og floppet kommer 10C8C7C
1. to act laver all-in, og DANOMAST går i tænkeboks - Fuck er mine nødder slået, eller har den anden blot ramt top par, eller bluffer han.
Efter tid i dykkerklokken caller DANOMAST, og modstanderen kan vise K10o op og iver kan vise sine nødder op - dog uden farvetræk.
Turn - blank
river - blank.
Så førte DANOMAST vist hele vejen til mål herfra.
P.S. Sad selv og fulgte med og lavede en månedsløn på expekt i deres 40.000 Guranteed -
AAAAAAAHHHHHHHHHH
TILLYKKE IGEN IVER
YOU ARE THE BEST
Super gået Iver :o)
Og selvfølgelig også godt gået af dig Carl :o) Godt at du kan vise den Hostrup"ske fane nu når brormand er hoppet til de varmere himmelstrøg.
tak
@ rolignu
Hvem er troldmanden:-)
Håber du har det godt derude.
Jørgensen
darki-det tog ca.6 timer,vi var 800 mand til start,så det var heldigvis en kort rejse,når man tænker hvad man ellers kan komme ud for.rolignu,ja du har lært mig meget,men spørgsmålet er nu om du skal have et par undervisningstimer af mig...lol... du kan altid få en heads up din friske fyr.....undskyld tyr. tebbe der var lidt over 5 til nr.1
Stort tillykke med sejren Iver
heads up hvor, du bestemmer sted og indsats.
looool
ses
ja du bestemmer selv,men du ligger vel og sover?kl er vel 03.00 i thailland ikke?men jeg er klar til at vise dig et par cirkus numre hvis du tør...lol
Sig til... Jeg vil med en kigger :-)