En mail fra prestige poker:
"Starting on May 23rd Prestige-Poker is running a new 10 players $5+$0.5 Sit ‘N'
Go tournament.
If you win this tournament for five consecutive times
you"ll get an an additional jackpot prize worth: $15,000!
If you finish 1st or 2nd place in these five consecutive tournaments
Prestige-Poker will award you also with a $200 prize."
15.000$ SNG bonus!!
Det svarer til 30% rakeback.
Det er da meget godt.
Ja Ja det var kun en teoretisk beregning...
Man har teoretisk 10% chance for at vinde en SNG.
DVS. 0,001% for at vinde 5 i rap.
0,001% af 15000$ er 15 cent, hvilket svarer til 30% af raken.
Ja og så kom jeg lige i tanke om, at man betaler rake 5 gange, så det er kun 6% rake back...
puha så er jeg rolig... Hostrup
troede et øjeblik at 15000 USD var 30 procent af din månedlige rakeback aftale...
Så ville min respekt for dit pokerspil om muligt være endnu højere ;o)
EDIT: slettede regneeksempler, der beviste jeg ikke er matematisk student...
Hehe....
Men det er da ikke umuligt at ende på en 1. eller 2. plads 5 gange i træk, også set i forhold til nivuet hos de fleste 5$ SNG spillere.
Jeg vil nok mene at de spillere der vinder meget på SNG"s, nemt ville kunne få den lille bonus. Ta"r jeg helt fejl?
Lad os sige du er breakeven spiller før raken er betalt. Så er sandsynligheden én ud af 5*5*5*5*5 eller én ud af 3125.
Jeg tror desværre ikke det er så nemt som du får det til at lyde - og det er med niveauet taget i betragtning:)
Peter.
Er der ni spillere herinde, der er friske på at dele $15.000 med mig?
@pbaek.
Hvis du er break even spiller har du én ud af 10*10*10*10*10 =1 ud af 100.000 for at vinde...
@telum.
Ja det lyder som en god ide, men mon ikke de lukker 10 konti i stedet...
ok det var så skjønnes ide, og jeg syntes blot at den var sjov, men lad nu det ligge =)
vil også tro at de ville mere end undre sig over at de samme spillere spiller 5 gange i træk med den samme vinder, og de alle tilfældigvis er fra danmark =)
Ok, prøv lige at hjælpe mig med det regnestykke....
Jeg er enig i at når man har spillet 100.000 af S"n"G så har man statistisk set vundet den 5 gange i træk 1 gang - man har så betalt 50.000 USD i rake og får så gevinsten på 15.000 USD.... Så svarer det vel også til 30 % i rakeback, eller hvad?
@Hostrup - jeg ved godt hvad du mener, men mit regnestykke var svar til Mads, som skrev at det burde være muligt at placere som nr. 1 eller 2...5 gange i træk.
Peter.
Mine erfaringer er udelukkende på 10+1 borde. Men umiddelbart lyder det da som et lille scoop, især set i lyset af at 5+½ bør være nemmere.
Det bliver nok svært at vinde 5 i træk, da det meget er held som afgører de sidste placeringer. Har prøvet at vinde 3 i træk, men 5 er nok i overkanten.
Men det sker da med jævne mellemrum, at jeg har været i præmierne 5 gange i træk.
Her har jeg da prøvet at opnå 9 i træk.
hvad med at dele 15K 9*5+1=46 mand?
$326 er vel også værd at tage med?
;)
@tune.
Ja den vil de have meget svært ved at gennemskue.
Så kommer man vist ud i Handhistory...
MVH
Jeg er med..
Det er røv ærgeligt at have vundet 4 i træk , og så tænke:
Damn nu har jeg 0,001% for at vinde den sidste.
Man skal vist være ualmindeligt heldig for at vinde den jackpot. Den med 200 dollar til en top2 placering er mere lokkende. Jeg har da haft op til flere stimer hvor det er sket før.
Fleste 1. pladser i streg jeg kan huske er 3. Andre der har højere?