Jeg er noget i tvivl om det er et call eller push på river.. pga. stake størrelser
Game #1057796444: Hold"em NL ($0.15/$0.25) - 2005/12/13 - 11:26:07 (UK)
Table "Presto" Seat 6 is the button.
Seat 1: Tow75 ($39.80 in chips)
Seat 2: Jimmypink ($24.70 in chips)
Seat 3: Simonj008 ($18.20 in chips)
Seat 4: sirpepper ($34.85 in chips)
Seat 5: Will_____ ($21.55 in chips)
Seat 6: cider mic ($27.24 in chips)
Tow75: posts small blind $0.15
Jimmypink: posts big blind $0.25
----- HOLE CARDS -----
dealt to Tow75 [K♣ J♦]
Simonj008: folds
sirpepper: calls $0.25
Will_____: calls $0.25
cider mic: raises to $0.50
Tow75: calls $0.35
Jimmypink: folds
sirpepper: calls $0.25
Will_____: calls $0.25
----- FLOP ----- [2♥ Q♣ T♦]
Tow75: bets $1.25
sirpepper: raises to $2.50
Will_____: calls $2.50
cider mic: folds
Tow75: calls $1.25
----- TURN ----- [2♥ Q♣ T♦][A♦]
Tow75: checks
sirpepper: bets $2
Will_____: raises to $4.25
Tow75: calls $4.25
sirpepper: calls $2.25
----- RIVER ----- [2♥ Q♣ T♦ A♦][6♥]
Tow75: checks
sirpepper: checks
Will_____: bets $9
Tow75: ? will___ har 5.30 tilbage
.15/.25 call m. nuts på river
hvad??? Håber det er en joke...
Hvordan kan du være det... Du kan jo ikke tabe... Hvis du ikke er villig til at skubbe med nødderne så skal du ikke spille poker.
/Klaus
Jeg kunne forestille mig, at han spoerger om vi tror der er mere value i et overcall...?
Jeg raiser dog her.
Ok... men den er sgu tvetydig. Burde have været formuleret bedre.
Push...
hehe, altså syns ikk du skal nøjes med at calle på river, du risikerer at det så blir de eneste skillinger du får i pottet.... kan se at dine modstandere er ret glade for at click-raise, så du kunne jo eventuelt bruge samme fremgangsmåde som de gør.... clickraise hans bet og håb på lidt action.... (de ser det åbenbart ikk nødvendigvis som et strong move på en made hand)
hvis du kun caller kan 3. manden stadig bare folde, og du ender derfor op med +9 på riveren.... clickraiser du folder 3. manden måske stadig, men 1. manden er commited til potten og kunne nok godt calle dig, altså ialt +18 på riveren...
ja, men første manden har ikke 9$, han har kun 5.30.
Ser det foerst nu. Jeg tror du bare skal calle. Men en helt anden ting er, at du boer bygge en pot paa turn. Der er ingen grund til at slowplaye her, da de allerede har vist stor interesse i potten og sandsynligvis ikke folder!
Calle? Sirpepper har indtil videre.. click-raiset floppet, budt $2 på turn og callet noget der ligner et gayraise = han er en super-NL25-sucker, der meget gerne caller stacken væk med QJ eller lignende. Jeg raiser hér. Specielt fordi han kun skal han ikke skal calle ret ofte før det bliver profitabelt.
Er desuden enig med Hardgrove i turnspillet.
Og jeg bryder mig ikke om leadet på floppet ud i 4 mand, selvom du har nut-straight-draw.
- Asger