En anden interessant hånd:
Ingen rigtige reads på villain, andet end han caller for mange hænder preflop. Ikke set ham spille en hånd til showdown.
** Game ID 789215002 starting - 2007-07-13 01:16:13
** Krilee [Hold 'em] (1.50|3.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- Bunterb sitting in seat 1 with $286.17 [Dealer]
- CrispyBicep sitting in seat 2 with $562.00
- AndersDen sitting in seat 3 with $225.40
- xx_Polo_xx sitting in seat 4 with $299.73
- rovve sitting in seat 5 with $773.27
- danek sitting in seat 6 with $642.00
CrispyBicep posted the small blind - $1.50
AndersDen posted the big blind - $3.00
** Dealing card to danek: K♣ K♠
xx_Polo_xx called - $3.00
rovve called - $3.00
danek raised - $20.00
Bunterb folded
CrispyBicep folded
AndersDen folded
xx_Polo_xx called - $20.00
rovve called - $20.00
** Dealing the flop: 6♦ 6♥ 5 ♦
xx_Polo_xx checked
rovve checked
danek bet - $46.00
xx_Polo_xx called - $46.00
rovve folded
** Dealing the turn: 5♣
xx_Polo_xx bet - $156.50
Action on me?
1.5-3 NL, KK.
Jeg skubber også her!
Det er de færreste der open-potbetter turn med en 5 eller 6er.
Tror oftest du vel se noget ala 77-JJ.
Jeg er ude i dette spot. Villain skal have maniactendenser for at du er god her, og ifølge dit read lyder han som en callingstation, og du har "kun" 1/5 af din stack inde.. Ingen grund til at risikere resten i en hånd, hvor du sagtens kan være nede i sækken.
Skulle du have ham slået får du andre muligheder.
Han har 8♦7♦, skub ;-)
Jeg tror også jeg ender med at skubbe her, selvom det lugter lidt at han efterlader sig med ~78ish. Umiddelbart tror jeg der er flere hænder vi slår end der slår os, omend man ikke kan udelukke et limp/call med A6/A5 fra en småtosset spiller. AA/55/66 tror jeg ikke umiddelbart på.
/Allan
Av den er ikke sjov... Dit read er nok lidt off, han er en okay reg. Han kunne meget vel være foran dig her, jeg sidder selv ved bordret men jeg kan ikke huske hånden... Han ved godt at han selv ligner et draw ved at spille hånden sådan, og jeg tror tit du vil være meget slået og drawer til 2 konger... Det er dog taler for et call var bordrets dynamik, der blev virkelig gået til den, vi er ude i en 50/50 afgørelse... jeg ville nok calle pga. dynamikken, men det er lidt et crying call...
@Sailor
Du er den absolut bedste spiller på disse limits, vi burde spørge dig hvad du ville gøre i den her situation:-)?
Nu står den sgu på nogle kringler i Hamburg:-)
Evt en session hos dig imorgen?
//Link