> Dealing Hole Cards(10♠ 6♠ )
> hahila raised for $120
> Mattydee folded
> Obbe called for $120
> sasuke84 folded
> scousefrank folded
> Dealing the Flop(6♥ Q♠ K♣ )
> hahila bet for $240
> Obbe called for $240
> Dealing the turn(J♦ )
> hahila bet for $555
> Obbe called for $555
> Dealing the river(3♦ ) pot 1700
> hahila bet for $1,410
villian er regluar og fornuftig. ingen særlig dynamik ved bordet og jeg er næsten lige kommet til . you like?=
15-30 river bluff mod regular
Svært at sige når vi ikke kender til eff. stacks, hans spillestil og hvad du ellers har af reads på ham.
Overordnet uden noget - kan jeg ikke lide det!
som Abehjerne
Hvis han er regular, hvad er det så han skulle calle turn med som han smider på river.....
vel næppe et OESD, da han vel ikke kan formode han har implied ods til at lave det call (og ville han så under alle omstændigheder ikke lave et move med den)
Og hvis han på turn mener han er godt med, ændre riverkortet jo ikke den beslutning.
@hahila
Villain kalder fra knappen --- hmm, hvad er hans stats?
Følgende antager at villain er af 25/15/2 typen, som cold-caller en del hænder, men er rimelig aggresiv postflop:
Man må formode at hans raiser flop eller turn med en god made hand (set, to par, str8). Jeg tror han har noget combi-draw (QT,JT,KT,AJ eller lignende) og du kan sandsynligvis skyde ham af disse.
Jeg tror hans range på river er:
* weak one pair hands (missed combi draws) [mest sandsynlig]
* slowplayed hand (to par, set, str8)
Jeg tror mest på weak one pair hands, så "nice bluff" :)
Jørn
Uenig med Laur. Mange caller 2nd barrels med planer om at folde til en tredje, og omvendt skyder mange 2nd barrels men giver op på river. Når der nu ingen dynamik er ved bordet, og med dette board, så kan jeg ikke se hvordan villain skal kunne betale river.
WP Hahila, dette bluff er fint og det er selvfølgelig bare med at finde den rette frekvens og de rette omstændigheder til denne slags bluffs, men jeg kan godt lide det og synes det er et fint spot.
har lige fået chekket hans stats er 35/25/1½ over 4000 hnder ændre det noget ?
Jeg tror det er lige som Thyssen, at det er nogle onepair/misseddrws, men det er vel her G-bucks bliver smart at læse? :)
Obbe er mig bekendt en kæmpe station - jeg ville ikke turde gøre det
Tox
www.1623poker.com