Fik delt denne hånd i BB for nylig.
Hvad vil I gøre på turn??
Har ingen reads på mine modstandere.
Party Poker 15/30 Hold"em (9 handed)
Preflop: Hero is BB with 7c, Ac.
UTG calls, UTG+1 raises, MP1 calls, MP2 folds, MP3 folds, CO 3-bets, Button folds, SB folds, Hero calls, UTG calls, UTG+1 calls, MP1 calls.
Flop: (15.66 SB) 3h, Jd, 7d (5 players)
Hero bets, UTG calls, UTG+1 calls, MP1 calls, CO calls.
Turn: (10.33 BB) As (5 players)
X % Check / Y % Bet ???
Og hvis I synes jeg skal folde pre-flop, så lad være med at sige noget om det ;-)
15/30 turn ?
Bet, hvis raised call down. Problemet er at du ikke har noget imod et raise fra AK, AQ men de kan have AA, AJ, JJ, derfor kun call til et raise. Jeg holder ikke af et checkraise her, da jeg vil hade at calle selvom jeg er noedt til det.
Pyha, det holdt haardt, men jeg undlod at sige FOLD PREFLOP!
Synes det er et stærkt flopbet, hvad gør du hvis den blir 3-bettet på floppet til dig? :)
Nu spiller jeg ikke 15/30, men jeg kunne da sagtens finde på at checke turn og så seføli raise når esset better. Hvis AA eller AJ havde siddet inde, havde vedkommende så ikke raiset på flop?
Hvis du kan lokke CO, der har 3-bettet preflop, til at bette her, vil dit raise osse tvinge evt draws til at betale dyrt...(?)
D
Nej fanme nej...
Har siddet og tænkt lidt over den, og jeg er enig med Nomanson - bet, if raised call down. :o|
D
"Jeg holder ikke af et checkraise her, da jeg vil hade at calle selvom jeg er noedt til det"
Den er jeg ikke helt med på??