indlæg slettet
155458,86
Syntes jeg også du er ;-)
iøvrigt nice play
Blir nok en tung sag at sku igang med men hvis du har screenshot med datoer på osv.. ja så har du da noget at ha din klage i GL
Iøvrigt easy call med K 10 for kun 550 mere ;-)
Ellers lækker præmie flot spillet!
Jeg håber at du vinder din sag hvis du har ret. for der er sgu forskel på de beløber!
held og lykke og tillykke
Breyen
Det stinker da for hårdt; de må sgu da betale det de lover.
Jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre - en tur til en advokat lyder som en god start.
De har sikkert garderet sig i deres T&C, men du må ikke give op uden kamp.
Tillykke trods alt - det er flot klaret, håber at de slipper resten af slanterne.
Men som de opfører sig, er det nok svært at være rigtig glad.
Mvh Bo
mange tak gutter. snakker med nogle flere advokater i morgen. men skal være sten sikker i sagen før jeg betaler penge til advokat. Ja nemt call, men var heldig på flop.
Det er 100% falsk PR, hvis der står på deres side man vinder 65000$ da du spiller dem!. Og du så kun får udbetalt 25000$..
25000$ er fine penge, men når du er berettiget til det dobbelte, er det ikke fint!.
Hvis du eller din familie ikke har en advokat i bruger fast, Så kontakt en.. Det kommer til at blive dyrt hvis du skal bruge ham meget. Men prøv at diskuter sagen igennem med ham og hør hvad han mener.. Hvis han også mener det er ulovligt, vil han kunne sende et brev til dem hvor han vil udforme helt præcist hvad der skal siges..
håber du finder ud det!
lasse k
lasse k syntes du har det samme synspunkt som mig. Falsk pr for vildt!
går ind og spiller et bord med henblik på at få de 65.000 som der står. men får det så ikke da jeg vinder....
en super elendig situation at være i! HAr heller ikke nogle andre råd, end at kontakte advokater.
Til det med at hæve pengene først - det er for mig at se et dilemma. For hvis du hæver dem, kan det måske virke som om du er "tilfreds", har hævet dine penge og over and out. Men hvis du ikke hæver dem, og sagen går i hårdknude - ja, så har vi jo set hvordan prima håndterer den slags. Og 25000 bobs er bedre end nul. Men for fanden jeg ville ha det skidt hvis jeg var dig. Føler med dig m8!
Link slettet, se reglerne.
Mvh
Theis
ved ikke om det er tilladt, men er det ikke vildt ? ( ellers bare slet løs )
Måske derfor at de går tilbage til de orginale 25.000 $
Hvor har de banditter hjemsted ?
Hvis det er Cayman Islands / Panama eller lignende tror jeg ikke det kan betale sig for dig at bruge penge på en advokat.
Surt. Men nogen gange skal man bare tage, hvad man kan få og holde sig til respektable sider for fremtiden.
centrebet er faktisk børsnoteret i Australien, så hvis du er i din gode ret til de 65K, så er jeg ikke i tvivl om at du får dem...
OG stort tillykke!
Centrebets pokerdel har hjemsted på Hollandske Antiller hvis jeg ikke husker forkert.
Flot spillet. Ser du har slettet indlægget, hvorfor?
LOL
Super spillet.. Kan huske nogen lignede har været i en tråd herinde..
Der skulle man vinde 7 SnG itræk... Mener dog at kan huske at det var 10 mands...
Men super alligevel!
Anyways
Xsuited
Stort tillykke med den flotte præstation,en skam hvis ikke du får dit fulde udbytte.....
Men uanset hvad,super gået!!!
snowking
Kan du ikke LIGE reposte dit første indlæg. Man kan slet ikke få et overblik over sagen. Har du spillet sammen med en anden og nu har de besluttet at fratage dine 65.000$ eller vil de give dig/jer 25.000$?
har spillet alene. Men har kontaktet nogle andre folk, som er mere dygtig og inde i regler. så er det op til dem at klare det. årsagen til at jeg har slette første indlæg kan jeg ikke komme nærmere ind på nu, men i vil høre mere når jeg ved noget, og når der er faldet en afgørelse i det. tak for jeres opbakning.
mandelir jo kunne være meget oplagt for dansk pokerforbund.
forsættelse følger når jeg ved noget
Held og lykke med det.
Andre der lige kan fortælle hvorfor centrebet ikke vil betale ham det fulde beløb?
det er noget med at de resterende 45K var en progressiv jackpot som var blevet udbetalt et par dage tidligere..
i følge det første indlæg er de ikke to om gevinsten. Han er vist bare blevet godt og grundigt butt fucked...
DPF er klar :) kontakt mig på [email protected] hvis du ønsker at vi skal gøre noget
"de er to, på en anden side er det den ander der står som vinder."
Er dette et surrealistisk haiku digt eller en anden form for avanceret lyrik som jeg ikke fatter? Eller er det bare sort snak?
sunek
@sunek.... tror manden prøver at sige, at de var to (personer) der vandt, og at den anden vinder altså er listet på en anden side (et pokersite red.)
hey rolig nu. Har du ik et tlf jeg kan ringe til dig på? er lidt nemmere at forklare dig det over tlf.....