tager et par stykker til denne
deal 60/40 efter buyin 50/50 efter buyin ved ft
1.5k 11€ kl 15:00 på highpulse
Sorry-i-win er frisk på denne tour Spiller lidt freerolls derinde hehe :)
Addict7800 er frisk.
i er begge på
€ sendt
GL
ty chmpen85 send en pm når du har tid så finder vi ud af noget :)
Jamen den skal jeg da hjem og spille så. Vi ses på FT minibt. Easy win.
jeg blir nødt til at trække mig desværre, kan evt spille senere eller imorgen. ellers skriv lige hvordan jeg sender retur.
@addict7800
du skal gå ind i account & settings i lobbyen og midt på står der Transfers
og så bare send dem til DuzE
@Evil_J
desværre ikke er på vej ud af døren så kan ikke selv være med
lol i samme øjeblik har jeg lige sendt til Duze. beklager.
hey minibt, kommer de samme tours i aften som igår?? Kan sgu ikke lige logge ind pt:(
hehe fandt jeg lige ud af :))
minibt skrev:
@Evil_J
desværre ikke er på vej ud af døren så kan ikke selv være med
Så kan jeg da lige orientere dig om at jeg sidder som solid ChipLeader med 27 igen. :)
Kæft hvor er det let... Folk spiller så scared. :)
Hehe.. Lige dér. Skulle have skubbet min ATo før i bb frem for at stikke et stort 3bet ud. Vender tilbage når jeg er ude. :)
Gogogo, gode heste du får fundet dig:)
GLGLGLGL
ah man... giv mig nu lige 97s eller noget jeg kan 3bette den klovn med :) får 39 t4 osv. Han er nem at læse ham jeg har HU her.. :-)
Tillykke tillykke til både hest og staker:D
Evil_J skrev:
Jamen den skal jeg da hjem og spille så. Vi ses på FT minibt. Easy win.
Sådan der minibt. Jeg bakker mine comments op! ;)
Hehe, jeg spiller godt nok ikke særlig mange mtt'er. Men jeg har egentlig ret så onde stats på de få sider hvor jeg spiller! Måske man lige skulle afprøve den der 22€ 5KGTD kl. 20 også! Kæft High Pulse poker er et drømmesite hvad fisk angår altså!
Glæder mig til de får opdateret deres software endnu mere, sådan alle bugs og mangler er ude af verden!
chmpen85 skrev:
great call wtf et overbet han får lavet
Det må man sige.. Han var i hvert fald den hest jeg helst ville møde HU. Eneste grund til at han kom på FT var en donk call med QJ på 2x flush board på turn: 78T imod TTT... Klonk 9'eren på river. Slikkede mig bare om munden :D
jeg har ikke været videre heldig derinde. rammer FT i min første tour der inde, siden er jeg blevet suget inden pengene :)
jeg vandt 3k GTD derinde igår, det er vildt blødt:)
graaatz Ivey :D