DER ER RIGELIGT TILMELDTE, SÅ DEN BLIVER IKKE AFLYST !!! SÅ I KAN ROLIGT MELDE JER TIL SELVOM I HAR EN LILLE KØRETUR HERNED :-)
Vi afholder 15K garanteret deepstack turnering nu på lørdag (d. 4/11) kl. 14 i foreningen Korthuset Herning.
- Buy in 500+50
- Start stack 10.000
- Blinds:
1. level 25/50 – 45min
2. level 50/100 – 45min
3. level 100/200 – 30min
4. level 150/300 – 30min
Pause 10min (kl. 16.30 – 16.40)
5. level 200/400 – 30min
6. level 300/600 – 30min
7. level 400/800 – 30min
8. level 500/1000 – 30min
9. level 700/1400 – 30min
Pause 30 min (kl. 19.10 – 19.40)
10. level 1000/2000 – 30min
11. level 1500/3000 – 30min
12. level 2000/4000 – 30min
13. level 3000/6000 – 30min
14. level 4000/8000 – 30min
Pause 10 min (kl. 22.10 – 22.20) Sidste pause
15. level 5000/10000 – 30min
16. level 6000/12000 – 30min
17. level 7000/14000 – 30min
18. level 8000/16000 – 30min
19. level 10000/20000 – Sidste level ved 30 tilmeldinger
Tilmelding/spørgsmål kan ske her eller på tlf.nr. 30 58 60 95 eller 24912161
Der kan købes toast, pølser og biksemad m/brød og rødbeder i baren, samt vand, sodavand, øl, cult shaker og kaffe.
Nye medlemmer får gratis medlemskab resten af året.
Du finder os her: www.krak.dk/Kort.aspx?Road=museumsgade+55&City=7400&MapState=641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C641300000%7C603300000%7C42750000%7C90250000%7C100000%7C80000%7C640%7C512%7C66500000%7C622300000%7C
Hvis der mod forventning skulle være færre end 20 tilmeldte fredag d. 3/11 kl. 20, aflyses turneringen, så tilmeld dig i god tid !!!
Håber vi ses
Mvh. Korthuset
15K garanteret. Deepst. D 4/11
Hej
Ja det ville da glæde mig, da vi jo altid kan bruge en fisk mere i dammen ;-D
Mvh. Korthuset
svømmer gerne til herning.. er der borde hvor jeg kan donke lidt gas/husleje/bankens penge bagefter ? : O )
ku være man sku lave en Helmuuuuth med de levels og møde en time inde i turneringen..
En garanteret turnering som aflyses hvis der ikke kommer nok? dårlig garanti!
Hehe
Det skulle vist nok være muligt at finde 1 bord eller 2 du kan fiske videre ved efter turneringen. De har da for vane at spille videre til meget sent (eller tidligt er det vist nærmere ;-) ...) Men mon ikke du kender et par af de spillere der møder op fra hernings enorme talentmasse ;-)
Fyld et par biler op og kom ned, så finder vi sgu nok på noget at lave.
Hej Breyen. Ja det er jeg selvfølgelig ked af du synes, men sådan bliver det altså lige den her gang. Det er første gang vi afholder den, så vil gerne lige mærke lidt interesse fra spillerene inden vi laver den fast. Men hvis i fylder en bil op deroppe i AAlborg og kommer ned, så skal vi også nok blive over 20, og så er der jo ikke noget problem.
Mvh. Korthuset
Ja, vi ses helt sikkert på lørdag. Bliver godt med en deepstack turnering for lidt afveksling.. Og cashgames bagefter er altid noget af det mest loose hvor der fiskes en del :-)
@ Herningpoker
Kan jeg sagtens forstå :D det var heller ikke noget surt opstød - fandt det bare morsomt, at den hed GARANTERET.
Men kan desværre ikke lørdag - men det er et fedt projekt - og vil helt sikkert være interesseret, hvis i planlægger fremtidige arangermenter
Der vil blive afholdt lignende arrangementer.. Hvis denne turnering kommer op og kører gerne med en 40-50 tilmeldinger så vi kan hygge lidt bagefter..
Krakkort, med adresse, og masser snak om cashgame spil efter turneringen - er det ikke lige netop denne coktail der nu mange gange har fået politiet til at rykke ud...?
Der spilles et par sitandgos det er der vist ingen der har ondt i røven af..
Hej allesammen
Dejligt at der er interesse for vores turnering. Håber det bliver til noget, så vi kan få en rigtig god dag på lørdag.
Det kunne tyde på at jeg er nød til lige at genopfriske nogle af medlemmernes hukommelse lidt herinde, og samtidig lige en gang for alle svare på spørgsmål fra "nye medlemmer" omkring cash game. Det er en lukket forening kun for betalende medlemmer (Dog er der gratis medlemskab for nye medlemmer resten af året). I foreningens vedtægter, som alle medlemmer har skrevet under på, står det meget tydeligt, at der ikke må spilles cash game i foreningens lokaler..!
Jeg håber det er svar nok til jer derude, og så håber jeg selvfølgelig vi ses på lørdag :-)
Mvh. Korthuset
Hvis man er medlem af en anden pokerforening end lige den i herning er der så noget problem at dukke op?
Nej nej. Alle er da velkomne. Vi har folk fra klubber over stort set hele Jylland. Du bliver bare meldt ind nede hos os, og så er der såmen ikke mere i det.
Herningpoker, ja jeg nyder jo den herninggenske (?) talentmasses penge når i vover jer til silkeborg.
dvs undtagen et par brødre der altid kan få mig på tyre mode.
anyways, baglandet har givet mig lov til at tage med ud og lege, dog vil hun med af en eller anden uransalig grund. tror sku ik hun stoler på mig. så elskerinden får så ikke besøg først..
hmmm må se om jeg kan lære hende at spille inden lørdag..
så bliver to buy ins herfra.. hvoraf den ene aldrig har prøvet andet end at se på mig spille netpoker (uden interesse) (det må være overlay)
Hehe Live
I er MERE end velkomne. Og jeg synes sgu det er friskt af hende :-)
I er hermed meldt til begge 2, og så ses vi på lørdag
Bare luk den turnering og stik mig de 15K der er garanteret... Viborg-drengene er i huset på lørdag ;)
tjoo hvorfor ikke...
Nå, men så var det jo afgjort. Så mangler vi bare lige at få at vide om vi skal komme op til Viborg med pengene, eller om i selv kommer ned og henter dem ;-)
Hey
Jeg dukker helt sikkert ogs op lørdag, nogen skal jo servere for jer drenge.. Gad vide om Henrik giver mig lov til at spille når der nu kommer andre der ikke normalt spiller så store turneringer hehe....
Ses på lørdag =)
Jeg ville så gerne komme og give en lektion.
Desværre passer dagen dårligt (igen).
Håber det bliver en tilbagevendende tour.
Hej igen allesammen
@ kris_rem, det kunne ellers godt være tiltrængt med en lektion..!!! :-)
Jeg vil lige skynde mig at undskylde evt. forgæves opkald til vores klub-telefon, men jeg har lagt mig syg med en ondsindet influenza. (Den her del af kloden er ikke egnet til beboelse). MEN i dag er telefonen overdraget til en anden, så den vil nu blive svaret !!! Og der er selvfølgelig også tilmelding i aften til vores Torsdags turnering.
Mvh. Korthuset
Er vi ved at nå de 20 tilmeldte, som er kravet?
@MFrandsen
Hej. I er hermed meldt til.
KOM SÅ ALLESAMMEN !!! SÅ skal vi ha' fyldt huset op..!!! Så der bliver lidt aktion :-) Og så vi kan lave det her til en tilbagevendende begivenheden..!
SÅ DRENGE, SÅ ER VI KLAR TIL IMORGEN. DER ER NOK TILMELDTE TIL AT VI AFHOLDER DEN, SÅ BARE FYLD BILEN OP OG TAG VENNERNE MED.
@lhadrepsak. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem og hvor mange vi skal rulle den rødeløber ud for i morgen oppe fra det smukke Viborg :-)
Fisken... Dit navn evt send sms med det til de numre på siden
@Henrik
Bernt og Ca$hper er tilmeldt ;)
Har meldt mig til via. Brian :), han sagde i hvert fald han ville ordne det...
Desværre nej - hjemmesiden er ikke i drift pt...
Vi er nu oppe på 35 spillere lørdag.. Men der er stadig plads til flere så kom endelig.
Vi er mellem 35-40tilmeldte nu... Folk er velkomne til at komme og spille med selvom de ikke er tilmeldt...
Dørene åbnes kl. 13..
Mød op i god tid så vi ikke stresser rundt i sidste øjeblik..
Velmødt..
Herningpoker
Tak for en rigtig god turnering med et flot fremmøde :-) 51 tilmeldte og 47 fremmødte.
Det gør vi helt sikkert en anden gang !!!
Er der nogen derude der har en kommentar til turneringen, så kom endelig med den..!!! Ris eller ros, vi tager det hele med, så vi kan lave en endnu bedre turnering næste gang :-)
Mvh. korthuset
Det var sku en fed turnering.. Bare træls esserne skulle slå mig og en anden ud efter anden hånd...
Pænt træls da vi er all in efter floppet, at den ene viser et par damer som jeg selv sidder med... Så kan man jo kun sige tillykke til esserne..
Men tillykke til Torben og Jacob med den delte første plads og til de andre på finale bordet...
drengene der kom i præmierne:
1-2: Jacob ø og Torben. Deres Delte første plads gav dem 7285hver.
3: Søren M. 3995
4. Rasmus K.2350
5. Bønne 1645
6. Henrik Ø. 940