iEATsweKIDS
1. 2785
2. 4195
16:00 for addict
Hopper med her.
1. 3695
2. 4824
3.
skraber ca 1k sammen med KT.. Flop: TTK :D
Desværre bider de ikke helt på til sidst
Oppe i 5,6k nu med AK.. Flop: JJK og villain skubber all in og viser QT.. Vi holder hjem :)
Gogogo, min casher i eller lignende så vent lige med at sende retur, kunne jo være vi kunne finde noget lir.
balsgård skrev:
skal på øl-vognen efter :) så sender bare retur
Så er det da bare med at få donket ud i en fart og komme på druk;)
avg på 12½ blinds er da lidt vildt når det trods alt ikke er en turbo tour:S
Så er det bare fuld gas drenge
GG
BUST.. 33 vs 99 aipf.. vi havde 3-4 M tilbage.. sender bare det hele til dig.. tak for stake!
Du kan sende til addict7800 eller spille en tour eller 2 en anden gang. haster ikke.
Har sendt.. vil gerne spille en anden gang, men lettere hvis du bare holder pengene :) Vil smutte i byen nu.. GL til flor!
jeg railer dig lige færdig :D er sgu blevet lidt spændende nu :D men tak!
Dejlig software.....
og jeg har stadig dine 15€. fed forretning for dig, skidt for pingo:S
jeg var ude af touren, så sender mine €11 til dig flor.. fandme synd at du skulle glippe touren på den måde! så kan I eventuelt lave noget lir for dem
Ja regner nok med at spille 22€ så, men ikke fedt at bruge så lang tid på at blive bollet, det kan jeg selv gøre på 5 min. :D
hehe.. btw, det er IKKE et stake.. bare så du er klar over det :)
GL i €22..
Skrider
Det er direkte sygt.. Fandme glad for jeg nåede at vinde en tour :)
Har kontaktet support..
Thank you for contacting our customer support.
We are currently facing some technical issues and all players will be refunded their buy-in back. Please contact us again if you’re not refunded within 12h. Players who made it to the money will be compensated. We are working hard on solving the small bugs we have and we are close to a success.
Thank you for your patience and understanding. If you have any further questions or comments please do not hesitate to contact us.
Best Regards,
Joakim H
High Pulse Gaming
Support Team