Saa er der kommet gang i 1623poker.dk igen, bliver sgu fedt nok at faa set et par Halfrek videoer nu han endelig er ude i det aabne :)
Tillykke med det nye Site drenge, haaber i starter med at vinde EPT CPH.
1623 Genopstaar!
Har set hans første 3 videoer, og det ser lovende ud :)
Det var sq godt den blev pudset lidt af den side...Ser dog rigtig nydeligt ud nu, mere brugervenlig og flot layout.
Tillykke til drengene.
Jeg er meget forvirret omkring Halfreks konstant ændring i betsizes.
Kan simpelthen ikke forstå, hvordan det kan være profitabelt konstant at clickraise. Det er jo obv at det er et steal hvergang der clickraises fra knappen når i er 3-handed.
Kan du selv komme med en forklaring på dette spil, Halfrek? :-)
Iøvrigt en rigtig flot side der er blevet sat på benene og lækkert med en video hvor kvaliteten er i top.
Hejsa
Tak for kommentarerne.
Håber I kommer til at nyde vores nye hjemmeside og dets indhold.
@krede88
Stil spørgsmålet inde på hjemmesiden, og jeg er sikker på Halfrek med glæde vil svare og redegøre for sine tanker.
Hilsen
Bønding
www.1623poker.com
Grats til Halfrek med det fine ftops result...ul at du ikke kunne tage den hele vejen :(
Har alt muligt respekt for Halfreks resultater, men han ræsonneringer mens han kommenterer får ham da til at lyde temmelig donket...
"Nah - den her føler jeg ikke lige for"
Tillykke med det. Det skal nok gå hen og blive spændende.
Endnu en gang tak :)
@Ihadrepsak
Hvem har sagt Halfrek ikke er en donk? :-)))
Spøg til side, tror mange har fornemmelser og følelser ind over deres spil, hvorvidt man skal lave et move eller ej i en given sitaution. Men ellers spørg Halfrek inde på siden, og han kan formentlig uddybe selv.
Hilsen
Bønding
www.1623poker.com
@ krede88, kig lidt på small ball theory, blandt andet det som daniel negreanu bruger.
---------------------------------------------------------------------
Live From Bangkok