Ca 270 tilbage af 1242. penge til top 180 men vi går selvfølgelig efter de store præmier. Avr. er ca 13K
Villain er 10/6/5,5, andet har jeg ikke på ham.
PokerStars Game #18732345132: Tournament #94708148, $150+$12 Hold'em No Limit - Level X (300/600) - 2008/07/10 - 23:32:24 (ET)
Table '94708148 95' 9-max Seat #9 is the button
Seat 1: MattEMenz (14500 in chips)
Seat 2: HERO (8330 in chips)
Seat 3: l_The_Nuts_l (10450 in chips)
Seat 4: blademansd (3560 in chips)
Seat 5: LITO77 (9255 in chips)
Seat 6: yoshdog22 (8220 in chips)
Seat 7: lange4me03 (10323 in chips)
Seat 8: Radiihead (16650 in chips)
Seat 9: flat10_4pin (9228 in chips)
MattEMenz: posts the ante 50
HERO: posts the ante 50
l_The_Nuts_l: posts the ante 50
blademansd: posts the ante 50
LITO77: posts the ante 50
yoshdog22: posts the ante 50
lange4me03: posts the ante 50
Radiihead: posts the ante 50
flat10_4pin: posts the ante 50
MattEMenz: posts small blind 300
HERO: posts big blind 600
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO[K♣ K♦]
l_The_Nuts_l: folds
blademansd: folds
LITO77: folds
yoshdog22: raises 1100 to 1700
lange4me03: folds
Radiihead: folds
flat10_4pin: folds
MattEMenz: folds
HERO: calls 1100
*** FLOP *** [8♦ 2♠ 7♦]
HERO: checks
162$ - KK spillet alternivt
jeg reraiser pre og better flob.
jeg synes det virker farligt at prøve at check raise det flob ( som jeg går ud fra er din plan). Hvad gør du hvis han checker efter og turn er et A, 6,9 eller en ruder, så er din hånd vel mere eller mindre et bluff.
hellere vinde lidt en tabe meget sent i en tour...
jeg hejser pre, og skubber non a flop, subtilt? (nej - men laver ikke sjove moves på spiller hvor jeg ikke har read)
Men jeg er også simpel
Vi er slet ikke dybe nok til at spille den sådan. Den skal bare have fuld slæde.
Som spillet, skal floppet bettes hver gang.
Umiddelbart kan jeg godt lide trap'en i ny og næ, men foretrækker dog position, da jeg ikke er så vild med at se flop gå check-check. Men du er da i så tilfælde stadig fint inde på de fleste turns, selvom der er nogle scare cards. Han cont better vel draws i dette spot. Din M taget i betragtning er push pre jo fint, men så får du ikke mere ud af hans evt. tvivlsomme hænder. Checker han bag går jeg ind på any non A flop.
Som spillet mener jeg da flop skal checkes, hvis vi skulle bette skubber jeg bare pre...
Jeg synes, der kan tales både for og imod.
1. Med hans tighte range må man formode, at han ofte kalder et evt. skub preflop.
2. ...men med hans ultra aggressive stil postflop, må man formode at se et cont. bet.
Jeg synes, det er hip som hap her.
Villain har omkring 1/4 af sin stack inde med sit raise, så mener bare den skal skubbes her preflop, når vi samtidig ser på Heros stack.
@Tussen
Hvis han ofte caller et skub preflop, så er der vel ikke så meget at rafle om?
Til midten med stacken preflop.
Skub pre
CRAI flop eller skub any non A turn hvis han checker
syntes godt om begge linjer, lidt bedre om skub pre... alt snak om floplead eller mindre rr pre er nono
Eftersom at du sidder i BB kommer du vel før eller siden til at afsløre din hånds styrke anyway, enten ved at bette først eller ved at chekraise ham.
Oop raiser/skubber (ligner evt. AK/AQ) jeg også og får pengene ind senest på floppet. Fordelen ved at raise pre er vel også, at det til en vis grad ligner forsvar af din big blind
På knappen havde dit fancy play fungeret bedre...
Razga
Føling, dynamik, temperament. Med A på flop vil nogle gerne have muligheden for at slippe væk, selvom ~20% er investeret. Villains range indeholder trods alt en del hænder med A.
Men som sagt synes jeg også skub er fint.