Vi skal igang. Ramte desværre kun 1 af 3 af mine tysker bets i går. Det afholder mig dog ikke fra at prøve igen.
Augsburg-Stuttgart u3.0 mål @2,06
Logisk nok en høj linje i den kamp, da de har tradition for at spille rimeligt målrigt. Men jeg vi har en god chance for at lande under. Det er to nedrykningstruede hold, hvor en evt. vinder ser ud til at klare frisag, og taberholdet for alvor kommer til at kæmpe de sidste runder. Kommer man så bare buldrende frem af banen? Jeg tvivler.
Bryan Coquard - Michael Matthews @matthews odds 1,4 (3/5) (Ser Matthews som lige favorit til sejren, mens Couqard stadig mangler det sidste i en sådan klassiker hvor jeg ikke kan se hvem fra hans hold der rigtig kan hjælpe til sidst)
Fabio Felline - Tom-Jelte Slagter @Tom-Jelte Slagter Odds: 2,25 (2/5) (Ardennerklassikerne er et stort mål for Slagter og hans form ser opadgående ud. Jeg tror han har timet det rigtigt, så odds her er godt)
Julian Alaphilippe - Simon Gerrans @Alaphilippe Odds:2,4 (2/5) (Alaphilippe overraskede alle sidste år i både Fleche og Liege, spændende rytter og jeg tror på Quickstep kan overraske igen, samtidig ser jeg let Gerrans bruge kræfter på at lukke huller for Matthews der er deres bedste bud)
Michal Kwiatkowski - Philippe Gilbert @Michal Kwiatkowski Odds: 1,60 (3/5) (polakken er min vinder favorit i morgen og tror bestemt på ham mod Gilbert, selvom hans form ser opadgående ud tror jeg ikke på han er blandt de bedste)
Petr Vakoc - Rui Costa @Petr Vakoc Odds:1,70 (2/5) (vinder fra i onsdags og tror Quickstep duoen bliver spændende)
Roman Kreuziger - Tom Dumoulin @Roman Kreuziger Odds: 2,00 (1/5) (Dumoulin er aldrig sluttet i top20 og kører det mest pga. han kommer fra området, han kører ikke andre ardenner klassikere og har udtalt han har en fri rolle med Getschke og Warguil, så lyder ikke som en kaptajn, men en der ser frem mod Giroen. Jeg giver egentlig ikke meget for Kreuziger, men han er kaptajn for Tinkoff her)
Sergio Henao - Tim Wellens @Sergio Henao Odds:1,85 (2/5) (Henao kommer med super form fra baskerlandet rundt, eneste minus er han skal hjælpe kwiatkowski, men tror han sidder med helt fremme til det sidste)
Et lille lørdagstip fra undertegnede. Jeg er stor BK FREM tilhænger og er naturligvis med på sidelinjen, når de krydser klinger med diverse 2. divisionshold.
Jeg har kastet penge efter topscorer Thomas Christiansen de sidste to weekender til odds ca. 3, hvilket er gået rent hjem. I dag er han slashed til 2.25.
I stedet kan man dog finde et andet fint odds, når BK FREM i dag til til det fynske i Middelfart, der intet har at spille for. De har nemlig fået fratrukket 12 point efter overtrædelse af kontraktregler med mere. BK FREM har alt at spille for i oprykningskampen, og derfor er en sejr meget sandsynlig. Det er dog ikke det, som vi skal ud på. I stedet skal vi ud på, at Pierre Larsen scorer til odds 6.90.
Pierre Larsen kom til FREM fra Avarta i januarvinduet, og han spiller kant. Utrolig driblestærk, meget ligepå og en fin afslutter. Han har indtil videre scoret to mål i fem kampe. I dag er dog en ganske fin modstander, og det forventes, at han spiller med en utrolig selvtillid, efter han spillede en helt vanvittig kamp i lørdags mod Hvidovre. Her scorede han, blev man of the match og havde endvidere flere chancer for mål.
Det er helt tydeligt et forkert odds. Retmæssigt burde oddset ligge omkring de 4 - måske 5, men 6.90 er simpelthen et gaveodds. Jeg har også - lidt for sjov - stukket ud på 2 mål eller mere til vanvittige odds 45.
ktothep skrev: Koden er NBAPLAYOFFS, måske den virker.. Dog er bonussen 15% op til 1500 kr, så der skal noget af en indbetaling til, før man får fuld bonus :(
Må hellere melde op
Jeg er selvfølgelig på Las Palmas hjemme 1,90(spillet i går) Hvad jeg kan se har udeholdet deres nr 10 i karentæne. Jeg ved ikke om det er deres spilfordeler, men ryg nummer tyder på han er kreativ. Las Palmas har også en af deres mere faste spiller på midten i karantæne
Rotherham er det 4 bedste hold formmæssigt i de sidste 10 kampe. De møder Nottm Forest der er i dårlig form. Det er en bundkarakter men vil mere kalde den top mod bund set over 10 kampe
Den er spillet lige på og Asien
Swansea dnb 2,25 mod newcastel på udebane har også fået et lille skud
Jeg er selvfølgelig på Las Palmas hjemme 1,90(spillet i går) Hvad jeg kan se har udeholdet deres nr 10 i karentæne. Jeg ved ikke om det er deres spilfordeler, men ryg nummer tyder på han er kreativ. Las Palmas har også en af deres mere faste spiller på midten i karantæne
Rotherham er det 4 bedste hold formmæssigt i de sidste 10 kampe. De møder Nottm Forest der er i dårlig form. Det er en bundkarakter men vil mere kalde den top mod bund set over 10 kampe
Warnock som manager har gjort et godt stykke arbejde i Rotherham
Warnock som manager har gjort et godt stykke arbejde i Rotherham
Ja den er taget fra, du ved det site man ikke må nævne. Fandt noget jeg tror er et godt spil efter at have læst opslag og så hurtigt at den skulle prøves.
Kan sqi'sme ikke huske om wagerkravet først tæller med efter man har modtaget bonussen.....hos 888
Med mindre jeg har misforstået noget så kommer den da "med det samme" ? Altså der står følgende:
Denne kampagne er for spillere på 888sport.dk og gælder i fem dage indtil 21. april 2016.
Tilbuddet gælder én gang per spiller.
Spilleren skal indbetale til sin spillekonto med koden NBAPLAYOFFS stavet korrekt. Forkert eller manglende kode berettiger ikke til bonus.
Spilleren får en bonus på 15 % op til 1500 kr. af det indbetalte beløb.
Væddemål er gyldige på alle markeder på 888sport.dk med odds på minimum 1.5.
Bonus er gyldig i 60 dage og skal gennemspilles 6 gange til minimum odds 1.5.
Så vil tro at bonussen kommer ind efter indbetaling (dog op til 72 timer) og derefter er det bare i gang. Men mht dit specifikke spørgsmål (hvis jeg forstår det korrekt) ville jeg nok kontakte dem pr tlf og spørge. Yderst flinke mennesker, og tror egentlig at du enten får -> et ja, sat bonussen ind med det samme manuelt, eller som det er sket for mig før -> lavet et notat om at spil fra pågældende dato tæller med (så skal man bare lige selv holde styr på det)
Kartze skrev:Må hellere melde op
Til din info så rokere Las Palmas på mange plader i deres start 11'er idag, da de er på plads for sæsonen og vil resten af kampene prøve div opstillinger af. Gijon vil derimod komme med hvad de kan, da de har to point op til stregen og en sejr er meget vigtig for dem idag. Ikke at jeg siger det er et dårligt bet, bare til info for dig at du kan forvente at se en del Las Palmas spillere i start truppen du normalt ikke finder i start opstillingen.
supersafe skrev: Med mindre jeg har misforstået noget så kommer den da "med det samme" ? Altså der står følgende:
Denne kampagne er for spillere på 888sport.dk og gælder i fem dage indtil 21. april 2016.
Tilbuddet gælder én gang per spiller.
Spilleren skal indbetale til sin spillekonto med koden NBAPLAYOFFS stavet korrekt. Forkert eller manglende kode berettiger ikke til bonus.
Spilleren får en bonus på 15 % op til 1500 kr. af det indbetalte beløb.
Væddemål er gyldige på alle markeder på 888sport.dk med odds på minimum 1.5.
Bonus er gyldig i 60 dage og skal gennemspilles 6 gange til minimum odds 1.5.
Så vil tro at bonussen kommer ind efter indbetaling (dog op til 72 timer) og derefter er det bare i gang. Men mht dit specifikke spørgsmål (hvis jeg forstår det korrekt) ville jeg nok kontakte dem pr tlf og spørge. Yderst flinke mennesker, og tror egentlig at du enten får -> et ja, sat bonussen ind med det samme manuelt, eller som det er sket for mig før -> lavet et notat om at spil fra pågældende dato tæller med (så skal man bare lige selv holde styr på det)
Hjalp det ? :)
Tror bare jeg venter med aktiviteten til bonussen er kommet, afventer nemlig bonusser på 100 og 200..........så kan ligeså slå det hele sammen :-)
Pengene er gået mod Rotherham siden den kom op, hvilket gør at jeg passer kampen, der er heller ikke rigtig det store at spille om i den kamp, ligner mere at X er godt for begge.
Til din info så rokere Las Palmas på mange plader i deres start 11'er idag, da de er på plads for sæsonen og vil resten af kampene prøve div opstillinger af. Gijon vil derimod komme med hvad de kan, da de har to point op til stregen og en sejr er meget vigtig for dem idag. Ikke at jeg siger det er et dårligt bet, bare til info for dig at du kan forvente at se en del Las Palmas spillere i start truppen du normalt ikke finder i start opstillingen.
:(
Synes bare de skal gå efter el plads :) Jeg håber dog at deres stærke hjemmebane så klare skærne :)
EL plads blir nok meget svær for dem at nå, men de vil helt sikkert spille frisk Las Palmas og de nye folk vil vise deres værd og få stimen til at fortsætte.
Lidt sent til festen i dag, men dagens første bet er Varberg i den Svenske Superettan til odds 1.85... De har spillet ca. 7 min nu så den kan fået lidt højere hvis nogen er interesseret....
Miwala skrev:Lidt sent til festen i dag, men dagens første bet er Varberg i den Svenske Superettan til odds 1.85... De har spillet ca. 7 min nu så den kan fået lidt højere hvis nogen er interesseret....
Og det var vist meget godt at folk ikke kom med... Varberg bagud efter 14 min :-/
Jeg er ude på Hoffenheim @ 2,6 og Wolfsburg @ 2,45 i dag.
Hoffenheim er i gang med en god slutspurt, hvorimod Hertha bestemt ikke har imponeret de seneste par kampe (5-0 til Gladbach og uafgjort imod bundproppen Hannover)
Wolfsburg er ude af Chl og skal til at skrabe nogle point sammen i ligaen, hvis de skal være at finde i Europas fineste selskab igen næste år.
4 mål i de seneste 7 kampe, eller 4 for 9 kampe, men det tog et par kampe og vænne sig til Augsburg. Kampen forventes at gå over 2,5 mål, og Stuttgart lukker over 2 mål ind i snit pr. kamp og spiller offensivt til. Begge hold har brug for pts i bundstriden, men det ser ikke ud til påvirker deres spillestil.
Pizarro anytime (Bremen) @ 2,90 Unibet Scoret i de seneste 8 kampe ud af 10 mulige(I alt 11 mål i de 10 seneste) Kampen forventes målrig(Over 2,5 mål er stor favorit), Wolfsburg med en kamp i benen i midugen. Pizarro er en rutineret herrer på 37 år og ved hvor målet står. Jeg mener også han skyder straffe.
Sigurdsson anytime(Swansea) @ 3,60 Bet365 Det ikke fordi Swansea er et målorgie hold, men Sigurdsson er topscorer for Swansea, fordi han også skyder straffe for dem. Newcastle lukker næsten 2 mål ind i snit, og dermed ser jeg muligheden for at Swansea kan true et svagt defensivt Newcastle hold som skal fremad. 6 mål i de seneste 10 kampe / 4 mål i de seneste 5 kampe. Har scoret 9 mål i 24 kampe som offensiv midtbane spiller. For mig og se er han Swanseas nøgle i offensiven, og han har virkelig steppet op her de sidste 10 kampes tid.
MrNoller skrev:Sigurdsson anytime(Swansea) @ 3,60 Bet365 Det ikke fordi Swansea er et målorgie hold, men Sigurdsson er topscorer for Swansea, fordi han også skyder straffe for dem. Newcastle lukker næsten 2 mål ind i snit, og dermed ser jeg muligheden for at Swansea kan true et svagt defensivt Newcastle hold som skal fremad. 6 mål i de seneste 10 kampe / 4 mål i de seneste 5 kampe. Har scoret 9 mål i 24 kampe som offensiv midtbane spiller. For mig og se er han Swanseas nøgle i offensiven, og han har virkelig steppet op her de sidste 10 kampes tid.
sNABELA skrev:Absurd at Norwich ikke har scoret minimum 2 og fået tilkendt et straffe. Så den under 2,5 har da set skidt ud hele kampen, MrNoller..
Skal vi nu ikke lige sige kampen har været tam indtil straffet, der var ikke mange chancer. Anden halvleg har set svært ud, synes bare timingen er ultimativ elendig at det sker i overtiden desværre.
Pelle anytime @ 3,25 Cashpoint Tanket selvtillid med scoringer i de sidste 3/4 kampe. Saints er blevet favoritter, kampen forventes dog ikke som et målorgie.
Blev desværre skiftet ud efter 64 min(Gør værdien blev markant lavere, da de senere skulle jagte et mål)
MrNoller skrev: Skal vi nu ikke lige sige kampen har været tam indtil straffet, der var ikke mange chancer. Anden halvleg har set svært ud, synes bare timingen er ultimativ elendig at det sker i overtiden desværre.
Ved ikke om du så kampen, men Norwich pressede Sunderland helt i bund i starten og brændte flere chancer.. Deriblandt ramte stolpen og overliggeren, så nej, jeg er på ingen måde enig med dig.
Udover, at det er nederen at det sker i overtiden, på sådan et mål..
sNABELA skrev: Ved ikke om du så kampen, men Norwich pressede Sunderland helt i bund i starten og brændte flere chancer.. Deriblandt ramte stolpen og overliggeren, så nej, jeg er på ingen måde enig med dig.
Udover, at det er nederen at det sker i overtiden, på sådan et mål..
Så må jeg have misset det, så dog det meste af kampen, men 0-0 til pause havde været et flot resultat.
blunder skrev:Lidt kvindetennis i FED-cup (regner med der kommer flere i løbet af dagen): Errani @2.95 3½/5 sasnovich @4.4 1/5 strycova @2.5 1½/5 og 2-0 @4.33 1/5 Halep tiebreak @4.2 1½/5 Bertens @2.5 1½/5
Pokermadsen skrev: Så lidt, og tak for de to målscore tips!
Dejligt, jeg kigge efter flere idag. Men venter altid på holdopstillingerne, for vil se om de spiller på den position de foretrækker/ har lavet mange mål på. Det nytter jo ikke så meget hvis en højre kant, bliver tvunget ned på en back på grund af skader f.eks. :)
De har skulle bevise noget Middelfartspillerne.. Heller ikke så mange Fremmere med idag som i de andre kampe.. F.eks. 300 i Brabrand Klassisk opgør næste lørdag FREM - AB i valby.
OpMedHjertet skrev:De har skulle bevise noget Middelfartspillerne.. Heller ikke så mange Fremmere med idag som i de andre kampe.. F.eks. 300 i Brabrand Klassisk opgør næste lørdag FREM - AB i valby.
Ajaccio vs Lille
Jeg er på Lille til 2,6. Pt er de i god form og er ikke langt fra el plads. De har vundet deres sidste 5 kampe og burde slå Ajaccio der ligger 3 sidst. Aj har kun vundet 1 kamp ud af 10 og lille har kun tabt 1ud af 10
Jeg har spillet forskellige varianter og håber også på stor sejre
Dit hold har jo været penge i banken i de seneste runder :-)
Folk har lagt alt for meget i det med Keller. Vi spiller ikke sprudlende kampe på mogen måde(eller sker sjældent). Keller har intet med offensiven at gøre som har været den store mangelvare i de første par kampe i foråret. Lad os håbe de vinder, af flere grunde ;)
Borring og Keller er vel også gode spillere men de har rykket sammen i bussen og ligner en enhed. Det har også givet plads til fisker fx.
De har i hvert fald præsteret fint de seneste mange kampe. Undtagen Viborg kampen.
Southampton klart bedst i 1. Men ikke de store muligheder i 2. Halvleg endnu. 2 forsøg på træværket har southampton haft.
werder77 skrev:Borring og Keller er vel også gode spillere men de har rykket sammen i bussen og ligner en enhed. Det har også givet plads til fisker fx.
De har i hvert fald præsteret fint de seneste mange kampe. Undtagen Viborg kampen.
Southampton klart bedst i 1. Men ikke de store muligheder i 2. Halvleg endnu. 2 forsøg på træværket har southampton haft.
Håber Pelle viser hvor skabet skal stå så. Er på Saints i DNB også.
Har ihvertfald et målscorer spil til Chelsea - City. De Bruyne anytime @ 4,00 Cashpoint
Starter på central offensiv midtbane, hvor han har scoret mange mål faktisk. 6 mål i 18 kampe(PL), 4 mål i de seneste 5 kampe(Alle kampe) 5 mål i 7 kampe som offensiv central midtbane (Alle kampe) Der forventes at komme 3 mål mindst(Over 2,5 er favorit), muligvis flere kan lade sig gøre. De Bruyne har virkelig steppet på det seneste som målene også viser. Havde i tankerne med at spille ham udenfor feltet, men har ikke lige statistik på det. Chelsea har ikke nogen jerndefensiv overhovedet, og City tror jeg sagtens kan scorer 2 mål idag.
Har også hoppet på Costa @ 3,4 før kommission hos Betfair(Jeg efterspurgte oddset, og fik nogen til at sælge det). 11 mål i 23 PL kampe. I de seneste 10 kampe har han scoret 5 mål og 3 i de seneste 5 kampe. Fik rødt kort i seneste kamp, men det ikke noget nyt. Tilgengæld forventer jeg også det er ham der tager straffe, når Hazard ikke er med(Skal dog siges, jeg ved det ikke 100%). Forventet mange mål på mindst 3 stykker, og Chelsea har jo næsten ikke andre om buddet som skal sætte bolden ind i åben spil end ham.
Costa har ikke spillet mange kampe i år, men når han er med så holder han et snit i denne sæson på 40%. Havde vi lagt op til en defensiv kamp, ville jeg godt have haft lidt højere odds, og synes det taler lidt ekstra procenter at han nok tager straffespark for Chelsea, hvis det skulle sku. 35% chance kan jeg godt give ham.
Ja. En scoring udenfor feltet i pl og 1 i cl. Odds 12. Umiddelbart ikke spilbar. Slet ikke når anytime giver 4,0.
Så er aguero udenfor feltet til 12,0 hos 888 mere interessant ud fra stats.
MrNoller skrev:Raptors - Pacets Paul George over 22,5 pts @ 1,90 (Dankse Spil) Kyle Lowry over 20,5 pts @ 1,80 (Danske Spil) Jonas Valanciunas over 12,5 pts (Tipico)
En af de dem jeg følger på NBA har meldt det op på Twitter (Barstad fra Norge)
Er der nogen der har fundet stats på mål scoret uden for feltet på spillerniveau? Nu nævnte kommentatoren at han var den i Premier League der havde scoret flest uden for feltet.
Nimacos skrev: Til din info så rokere Las Palmas på mange plader i deres start 11'er idag, da de er på plads for sæsonen og vil resten af kampene prøve div opstillinger af. Gijon vil derimod komme med hvad de kan, da de har to point op til stregen og en sejr er meget vigtig for dem idag. Ikke at jeg siger det er et dårligt bet, bare til info for dig at du kan forvente at se en del Las Palmas spillere i start truppen du normalt ikke finder i start opstillingen.
Hvilke sider bruger du primært til at finde info/nyheder vedrørende den spanske liga? Jeg læser en del, men mængden af artikler om de mindre hold i Spanien er begrænset, hvis vi vel og mærke snakker engelske eller danske artikler..
2/6 ligner det på målscorer spillene. Breakeven ift. mine egne indskud på kampen. Flatbetting giver smalt underskud, det startede ellers godt i Tyskland, men England er bare noget øv. Kigger lige Inter - Napoli igennem.
Higuain er ikke med, Gabbiadini får en af de få chancer fra start. 5 mål i 7 kampe fra start, og scorede som indskifter i senest kamp. Selvom han er reserve, er han bestemt en farlig herre på toppen. Callejon og Insigne som er meget vævre, hurtige og tekniske stærke spillere, kan gøre at han får lidt mere plads. Jeg kan godt lide oddset på ham.
blunder skrev: Håber han er stort på star om mig så følger jeg mig lidt bedre inde :)
Jeg er på Stars, men slet, slet ikke i samme omfang som i kamp 1, hvor der var odds 2,0 at hente på sejren. Men Stars får Tyler Seguin tilbage her til kamp 2, og selvom rusten lige skal bankes af skøjterne, så er han og Benn et så sindsygt makkerpar, at odds 1,85 på Stars er spilbart.
PokerJyden skrev: Ja du har sgu været rimelig skarp!
Du er sgu Kongen af NHL!
Kongen er dine ord, ikke mine... Er såmænd bare en passioneret hobby-better ;)
ShadeStar skrev: Jeg er på Stars, men slet, slet ikke i samme omfang som i kamp 1, hvor der var odds 2,0 at hente på sejren. Men Stars får Tyler Seguin tilbage her til kamp 2, og selvom rusten lige skal bankes af skøjterne, så er han og Benn et så sindsygt makkerpar, at odds 1,85 på Stars er spilbart.
Kongen er dine ord, ikke mine... Er såmænd bare en passioneret hobby-better ;)
Og ja, er også på Penguins...
Er det helt væk at give Rangers et par procenter ?
Icardi anytime @ 3,00 PartyBets Scoret 14 mål i 28 kampe. Skyder straffe, 6 mål i de seneste 10 kampe. Napoli har ikke imponeret meget længe, så gode muligheder til Inter idag for at scorer.
MrNoller skrev:Icardi anytime @ 3,00 PartyBets Scoret 14 mål i 28 kampe. Skyder straffe, 6 mål i de seneste 10 kampe. Napoli har ikke imponeret meget længe, så gode muligheder til Inter idag for at scorer.
Napoli har trods alt vundet 4/5 seneste liga kampe men ellers enig..
Nimacos skrev:Bummmmmmm have sgu lidt for meget ude der;)
MrNoller skrev:Icardi anytime @ 3,00 PartyBets Scoret 14 mål i 28 kampe. Skyder straffe, 6 mål i de seneste 10 kampe. Napoli har ikke imponeret meget længe, så gode muligheder til Inter idag for at scorer.
Så vi ligesom igang, er endt ude på en del målscorer i den kamp faktisk, men Icardi er den tungeste. Så det var godt nok. Der var godt nok blandet odds i den grad på de forskellige målscorer med gode udsving. Icardi, Brozovic og Perisic valgt for Inter. Insigne og Gabbiadini for Napoli. Så en mere og der er profit :)
Sick at Jonas fejler selv ud, og samtidig med missede alle sine skud efter han var gået 3/4 stort. Missede 10 skud i træk. Iskoldt uheld, og 1 pts fra over 12,5 linje. Det er bare uskrub af det største karat :)
MrNoller skrev:Sick at Jonas fejler selv ud, og samtidig med missede alle sine skud efter han var gået 3/4 stort. Missede 10 skud i træk. Iskoldt uheld, og 1 pts fra over 12,5 linje. Det er bare uskrub af det største karat :)
Har ham Over 12,5 pts og har også Biyombo Over 8,5 reb :/
MrNoller skrev:Sick at Jonas fejler selv ud, og samtidig med missede alle sine skud efter han var gået 3/4 stort. Missede 10 skud i træk. Iskoldt uheld, og 1 pts fra over 12,5 linje. Det er bare uskrub af det største karat :)
Magnus Barstad er heller ikke helt tilfreds på twitter :D
Sygt nok startede jeg i Japan imorges og sidder nu og driver den 4 argentiner kamp, man er satme syg i skalden.
Value væk i Dallas Stars, og dermed intet at hente mere idag :/
Men er ude på Blackhawks imorgen over Blues.
2,20 på hjemmeholdet er fint, ned til 2,10.
OT er altid en risiko, hvilket indbyrdes i sæsonen fint indikerer, men Blackhawks burde kunne tage den easy imorgen, set ud fra de første 2 kampe i playoffs, hvor de har domineret Blues.
Imo burde Blackhawks ha' ført serien 2-0, mener de var uheldige med at tabe i OT i kamp 1.
Harden med 4 pts i hele 1. halvleg. Og så nu har han så lige lavet 13 på 8 min i 3. quarter. En skam han har haft sådan en dårlig 1. halvleg. Så havde der været en meget spændende kamp tror jeg mellem Rockets - Warriors.
MrNoller skrev:Harden med 4 pts i hele 1. halvleg. Og så nu har han så lige lavet 13 på 8 min i 3. quarter. En skam han har haft sådan en dårlig 1. halvleg. Så havde der været en meget spændende kamp tror jeg mellem Rockets - Warriors.
Hvis curry ikke kommer tilbage, så brokker jeg mig resten af året!!!
Over 30,5 point - den så sten sikker ud efter 1. halvleg
Mangler 1 reb af Howard, men den ser jeg nok også langt efter. Det er bare en dårlig start på play-off må man sige. En skam de blev smadret i 1. halvleg, tror ikke mange havde gættet på +20 lead trods alt.
Der jeg valgte at køre min raket for er godt nok et site der bare er ringe. Troede at de havde gode odds til at gøre godt for at man kan spille på så lidt samt at hjemmesiden er ringe, men jeg blev klogere... så nu skal raketten bare køres op eller tabes og så jeg færdig med det site.
blunder skrev: Der jeg valgte at køre min raket for er godt nok et site der bare er ringe. Troede at de havde gode odds til at gøre godt for at man kan spille på så lidt samt at hjemmesiden er ringe, men jeg blev klogere... så nu skal raketten bare køres op eller tabes og så jeg færdig med det site.
Synes nu hjemmesiden fungere fint, hvad der galt med den da? :)
blunder skrev: Der jeg valgte at køre min raket for er godt nok et site der bare er ringe. Troede at de havde gode odds til at gøre godt for at man kan spille på så lidt samt at hjemmesiden er ringe, men jeg blev klogere... så nu skal raketten bare køres op eller tabes og så jeg færdig med det site.
Jeg synes også det site er helt fucked up, og har droppet den bookie...
MrNoller skrev: Synes nu hjemmesiden fungere fint, hvad der galt med den da? :)
Layoutet er helt væk og så har den med at reload en væk fra den side man var på. Men bare det at når man går under ishockey at man så skal i bunden for at finde NHL under usa er jo mega fail.
blunder skrev: Layoutet er helt væk og så har den med at reload en væk fra den side man var på. Men bare det at når man går under ishockey at man så skal i bunden for at finde NHL under usa er jo mega fail.
Bare det at jeg ikke kunne sætte penge ind via kreditkort er nok til at de ikke får hjælp fra mig. Derudover tror jeg ikke det hjælper at skrive til dem at de er nød til at sætte deres odds op når de tilbyder så få bets i forhold til alle andre bookies.
blunder skrev: Bare det at jeg ikke kunne sætte penge ind via kreditkort er nok til at de ikke får hjælp fra mig. Derudover tror jeg ikke det hjælper at skrive til dem at de er nød til at sætte deres odds op når de tilbyder så få bets i forhold til alle andre bookies.
Så bliver tingene sjældent bedre, hvis man gerne vil have et bedre produkt, men ikke siger til stedet hvad der kan gøres bedre ;)
blunder skrev: Men energien er jo bedre brugt på steder hvor der er enkelte ting der skal rettes frem for et sted hvor der er så meget.
Da jeg for mange år siden, kodede hjemmesider var det ikke så svært at ændre i databasen, hvad der skulle stå øverst. Det er sikkert blevet nemmere nu om dage. Så tror ikke tingene er så svære igen ;p
MrNoller skrev:Da jeg for mange år siden, kodede hjemmesider var det ikke så svært at ændre i databasen, hvad der skulle stå øverst. Det er sikkert blevet nemmere nu om dage. Så tror ikke tingene er så svære igen ;p
siger ikke det er svært at gøre men siger det sikkert er meget energi man skal bruge på det uden man er sikker på de ændre det.
UFC: Khabib Nurmagomedov - Darrell Horcher under 2,5 runder @ 1,95 på Danske Spil.
Nurmagomedov har ikke været i ringen længe, men han er contender og et bæst i lightweight divisionen. Han skulle have kæmpet mod Tony Ferguson i denne kamp, men Ferguson måtte trække sig, så Horcher har taget kampen på short notice. Samtidig er det Horchers UFC debut. Jeg regner med, at Khabib ødelægger ham overlegent indenfor de første 2 runder. 1,95 er fremragende betalt for under 2,5 runder.
JulemanD2k9 skrev:UFC: Khabib Nurmagomedov - Darrell Horcher under 2,5 runder @ 1,95 på Danske Spil.
Nurmagomedov har ikke været i ringen længe, men han er contender og et bæst i lightweight divisionen. Han skulle have kæmpet mod Tony Ferguson i denne kamp, men Ferguson måtte trække sig, så Horcher har taget kampen på short notice. Samtidig er det Horchers UFC debut. Jeg regner med, at Khabib ødelægger ham overlegent indenfor de første 2 runder. 1,95 er fremragende betalt for under 2,5 runder.
JulemanD2k9 skrev:UFC: Khabib Nurmagomedov - Darrell Horcher under 2,5 runder @ 1,95 på Danske Spil.