Jeg søger 1-3 stk til denne tour, hvis de rette melder sig, ellers ikke.
OPR og nick smides ind.
OBS: Skriv kort om hvorfor de bør være dig, efterfulgt af en god joke :o)
Deal er 50/50 efter BI
Søg løs!
16.50$ 360cap -LUKKET
jeg er klar.
Nick: mullemand111
En flot blondine er ude og køre en tur, da hun ud på aften opdager at hun er faret vild.
Hun bliver derfor nødsaget til at sove ude i det fri. Men
Midt i nattens mørke, ser hun lys i et hus! Hun går hen til huset, og blondinen banker pænt på døren
(Bank-bank-bank.)
(Døren bliver åbnet.)
Ja, hvad er der, spørger en lille fed bonde med stort skæg.
Jeg er desværre faret vild, forklarede blondinen. Så er det muligt, at jeg kunne låne en seng?
Ja, svarede bonden, på en betingelse. Jeg har 2 sønner på 20 og 21 år, og de er begge jomfruer. Jeg vil ikke have, at de lærer om den slags ukristeligheder, så hvis du lover at holde fingrene for dig selv
Så kan du sove her.
Det skal jeg nok svarede blondinen.
Men natten var lang og den søde kløe viste sig snart. Hun måtte simpelthen i gang med de 2 sønner. Hun listede derfor ind til dem, hvor hun blotter sig totalt, imens hun hvisker hæst ta mig!
De to sønner aner ikke deres levende råd. Hun var derfor nød til at forklare dem, hvordan man gjorde det
For en sikkerheds skyld fik de hver et kondom på. Hun forklarede dem, at det var for at undgå, at hun blev gravid.
Dagen efter kørte blondinen af sted i sin bil og årene gik
30 år senere:
I huset sidder de 2 sønner og taler
Søn 1: Kan du huske den dejlige blondine?
Søn 2: Ja! Hvad med hende?
Søn 1: Er du egentlig ikke ligeglad med, at hun bliver gravid?
Søn 2: Jooo, hvorfor spørger du?
Søn 1: Jooo, for hvis du er ligeglad, og jeg er ligeglad
Skal vi så ikke bare tage de her skide kondomer af?
officialpokerrankings.com/pokerstars/mullemand111/poker/results/A2DF8D4D59844DD880244DCCD31EE220.html?t=2
nick - RazTaFaRib0b
OPR : www.officialpokerrankings.com/pokerstars/RazTaFaRib0b/poker/results/F8FDFD423A494F039833BCC64BE8454B.html?t=2
Det skal være mig, fordi du aldrig har givet mig chancen før og fordi jeg lammebanker niveauet?! =D
Joke: En blondine går ind på et pizzaria og bestiller en pizza. Da pizzaen er færdig, spørger pizzaduden om han skal skære den i 4 eller 8 stykker.
Blondinen kigger på ham som om han er halvdum og svarer: 4, for jeg kan sgu da ikke spise 8.
God aften :)
Jamen den er junser_x da klar på at tage ned :) jeg er vindende på niveauet lige under og føler at jeg er klar på at tage skridtet op. Fik chancen til DTG i sidste uge hvor det blev til et cash, og nu må det være i dag jeg skal på FT :)
officialpokerrankings.com/ongamepoker/AaB-man/poker/results/86D339877D1E46078D557438F4E799D1.html?t=2
Nu ved jeg ikke om du har hørt den før men jeg hørte den den anden dag og synes nu den var meget sjov ;)
Det var et gammelt ægtepar der boede ovenover en indvandrefamilie. Da det så blev jul kom indvandrene op og spurgte om de ikke ville købe et barn fordi de havde så mange børn, og ægteparret ingen børn havde. Ægteparret blev enige om at det kunne de da godt.
Næste år skete det samme så, og ægteparret blev enige om at det kunne de vel godt gøre igen.
Da de så tredje år i træk kom op og spurgte om de ville købe et barn, fordi de var fattige og havde så mange børn mens ægteparret ingen havde kiggede manden på konen og sagde "ej skat, jeg synes altså vi skal have and i år" ;)
mullemand vi mangler lige en joke fra dig, så vi får lidt sjov med ;)
Nick: Marjoh9
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/IJustRaise1/poker/results/0A89B42D870E4725B8E7323A113D58F3.html?t=2
stats fra sharkscope:
Username: IJustRaise1 ; Games Played:327 ; Av. Profit:$2 ; Av. Stake:$10 ; Av. ROI:40% Total ; Profit:$193 ; Form Ability /100: 70 Network Filter: FullTilt
Du skal vælge mig, da jeg ved, at jeg vinder idag :)
Dette er ikke rigtig en joke, men det er fandeme griner :D
www.youtube.com/watch?v=LYhT6FHEpwY
Moffa123 er frisk
officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/results/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=2
Fordi jeg er så meget opsat på snart at lave et godt cash på Stars.
Phil Hellmuth lever op til mottoet "tab of vind med samme sind". Han er den største gentleman der findes i poker verdenen...
Den er jeg sgu frisk på - har cashet i den, eller måske den anden 16.50$, for addict for ikke voldsomt længe siden.
Opr:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/loffe/poker/results/CA14EC799A7E437D909B6E0DCBA77985.html?t=2
Derudover vil du med fordel, for mig ihvertfald, tjekke anpart på cake på sharkscope - burde være positiv.
Så er der det med joken.......puuuuuuha......synes jo ikke den slags gør sig voldsomt godt på skrift, og kan flest der absolut falder i kategorien "upassende" (er blevet skældt ud på et gammelt forum for en af dem.)
Nå jeg napper en af de mere stuerene, selvom den nok er lang at skrive:
Den danske bondemand har fået nok af vejret herhjemme, og er flyttet til australien hvor han har startet sin strudsefarm. Der er ingen naboer i miles omkreds hvorfor han bliver ufattelig glad da han, efter en trist første jul, får besøg af sine nærmeste nabo, der kommer laaangvejs fra.
Naboen er kommet for at invitere ham til nytårsfest på sin farm, og vores bondeven modtager med begejstring invitationen.
"Men jeg er nødt til at advare dig," siger naboen. "Der vil blive masser af druk, nøgenhed, sex og slagsmål."
"Jaja," siger bonden, "ingen problemer der - jeg er født og opvokset i det vestjyske, så jeg er vant til lidt af hvert"
"Alletiders", siger naboen, "vi ses om et par dage." Og så begiver han sig ud i den australske ørken.
Kort efter kommer vores danske bondeven i tanke om noget, og sætter afsted for at indhente naboen, og efter tre timers kørsel i ørkenen, indhenter han ham.
"Bare et hurtigt spørgsmål," siger bonden til sin nye australske ven. "Hvad skal jeg have på - er der dresscode?"
"Narh," siger australieren, " det skal du ikke tænke så meget på. Det bliver bare os to......................."
hahah loffe n1 :D
Jeg er frisk. officialpokerrankings.com/pokerstars/Fitballe/poker/results/E4C7AFAFB0DC4E4AB4CF50DDE2CE836F.html?t=2
Hvad skulle en swingerklub for aids-smittede hedde?
Hiv og sving :)
nick : toxictornado
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Toxictornado/poker/results/64A3064626FD426EB993B7A74BB03C1F.html?t=2
A couple of New Jersey hunters are out in the woods when one of them falls to the ground. He doesn't seem to be breathing, his eyes are rolled back in his head. The other guy whips out his cell phone and calls the emergency services. He gasps to the operator: My friend is dead! What can I do?
The operator, in a calm soothing voice says: Just take it easy. I can help. First, let's make sure he's dead. There is a silence, then a shot is heard.
The guy's voice comes back on the line. He says: OK, now what?
Kan ikke spille i aften, men en joke skal i da ha'
Det var sønnen som var MEGET usikker på det sexuelle område. Han skulle giftes og var meget bekymret for bryllupsnatten, så han spurgte en af sine kammerter til råds....
De aftaler hvilket hotelværelse brudeparret skal overnatte på og kammeraten vil så sidde inde i skabet og hjælpe lidt på vej med gode råd...
Den store dag kommer og de bliver gift og alt er som det skal være, de bliver kørt i karet hen foran hotellet. Gommen, galant som man nu er, vil naturligvis bære sin nybagte brud over dørtærsklen. Men han kommer til at træde i en hundelort på vej ind. Han får skrabt det værste af og de begiver sig op på værelset...
Der ligger de så og alt går faktisk okay, tænker han dog er han stadig nervøs. Det kan fruen godt mærke, så hun spørger ham om der er noget i vejen og han svarer:
"Nej, men for satan hvor her lugter af lort!"
Så hører han en stemmer fra skabet: "VEND HENDE OM"
GL med hestene...
toxictornado og mullemand i er på.
mullemand hvis du lige opretter HH tråd for jer 2 så er det super
$ sendt GL
Du skal stake mig fordi jeg skal have en tour at tage ned mens jeg spiller ft i DTG ;)
Hvis du ikke kender mit spil, eller kender mig bare lidt tror jeg den bliver svær da mine stats er pinlige:
officialpokerrankings.com/pokerstars/SunJunkie7/poker/results/9C897B8556CE42259F79003C137F01F1.html?t=2
Nick: Sunjunkie7
Mvh Kasper.
Håber jeg får chancen men gl til teamet og til dig erbs ;)
Et ældre ægtepar sidder ved morgenkaffen da konen siger: "Jeg kan huske, da vi var unge, drak vi morgenkaffen nøgne. Skulle vi ikke prøve det igen?"
Efter lidt snak frem og tilbage smider de så tøjet.
Lidt efter siger konen: "Jeg kan mærke stemningen fra dengang. Mine brystvorter er blevet helt varme!".
Manden: "Det tror da pokker, den ene er i kaffen og den anden ligger på det ristede brød!".
hahhahaha :D