Klokken 19.00 i aften bliver den næste EuroJackpot trækning foretaget, og i aften er der 177.000.000 kroner til vinderen. En enkelt række koster 15 kroner og i Danmark kan man kun spille EuroJackpot hos Danske Spil.
Held og lykke - I har brug for det, for jeg deltager også!
177.000.000 i EuroJackpot i aften
Købt rækker. One time
Nej, den regel er blevet ændret så den nu skal ramme 690 mio før den skal udbetales.
Hvor klamt. Det var ellers verdens bedste regel.
Reglen blev ændret i forbindelse med at flere lande kom med, så ved ikke om den alligevel ville være omkring de 690 efter 12 uger eller hvor meget det var før.
Så venter jeg til der er 690 mio kr... Der skal jo helst være til hele byturen ;)
Jeg nøjes med de 177 mio. Er inde med 4 skud til lækre 1 til 59,3 mio pr. række.
One time!
SHIP!!
Nu må det snart være min tur til at vinde, tror nærmest jeg har brugt en million på at vinde snart :p
A chip and a chair,
én række 177.000.000,- ONE TIME! ;)
4 rækker lagt ind på hylden !
Nogle der vandt 355.000.000 kroner hertil aften?
Forhelvede så er spændingen røget. Klamt de annoncerer land så tidligt, når man først tjekker imorgen tidlig.
Damn :-)
Havde regnet med først at købe en kupon når den ramte en halv milliard! Må blive næste gang... He he.
Forestil jer at have 5 vindertal og 1 stjernetal og så have 5 som partner. Så vinder man kun en lille million - ville folk være glade eller bitre? ;p
Øv vandt en papirhat :(
Havde ellers allerede brugt lidt af millionerne
Jeg ville blive vildt bitter over at vinde en million kroner. Det ville slet ikke være besværet værd.
Det er trods alt kun 14,5 års SU.
Det er stadig ikke lifechanging penge, Nilsson. Ville du slet ikke være lidt bitter lige når du vandt? Synes det er grotesk at der er så stor forskel på de to gevinster.