180 FT re isolerings spot

#1| 0

Et linietjek, Villain har været ganske aggro og set isloere/overspille svage hænder i håbløse spots, shortstack vil jeg ummidelbart tro er ret likely til at folde hvis jeg shover i håb om at ryge en smule op i payouts

Redigeret af Live d. 16-08-2013 19:21
16-08-2013 19:29 #2| 0

Hvad er svage hænder i din optik?

16-08-2013 19:31 #3| 0

vil tro han har både qj og a-2 i sin range for at isolere her udfra tidligere sete hænder, samt nogle wtf hænder

16-08-2013 19:41 #4| 0

Det ligner et shove ud fra de givende oplysninger. Selvom ham der isolere har aggro stats og spiller måske lige frisk nok til, er der stor forskel på hans iso/raise range og hans calling range. Det er utrolig vigtigt man ikke overvurdere villians calling range i et spot hvor at det gør en betydelig forskel på hans stack hvis han taber. Hans stats er sandsynligvis skabt i forbindelse med situationer hvor at udfaldet af hånden ikke har haft den store betydning for hans stack, som f.eks at raise/folde, eller som i overstående situation, at isolere smallstacks.

Redigeret af ET_FoldHome d. 16-08-2013 19:46
16-08-2013 19:43 #5| 0
Live skrev:
vil tro han har både qj og a-2 i sin range for at isolere her udfra tidligere sete hænder, samt nogle wtf hænder

Hvis du er ret sikker paa at han er saa wide vil jeg mene du nok er nodt til at stikke det ind selvom det er en ret klam ICM situation. Shove bliver ogsaa meget, meget bedre hvis du mener der er en rimelig chance for at opener folder.
16-08-2013 20:11 #6| 0

rart at se både mickey og et i en analyse tråd, mere af det, og tak for input.

18-08-2013 23:57 #7| 0

Samme spot igen mod samme type spiller, hvad er så din range for re steal ? any two ?

19-08-2013 01:12 #8| 0

Hva satan Live.. Jeg troede ikke at du gad 180m længere efter de nye payouts..
Jeg mener da også selv at du før har kommenteret på at ICM ikke spiller den store rolle før top 3?

Jeg ryger til midten her meget ofte.. Skal dælme være en tight villian før jeg folder..

Men du er obv chef i forhold til mig, blot mine tanker omkring det :)

19-08-2013 01:21 #9| 0

Range imo (A2+ QJs+ KTs+ anny PP) Syntes det er et lækkert spot at tage, kommer aldrig væk under omstændighederne :)

19-08-2013 02:26 #10| 0
Live skrev:
shortstack vil jeg ummidelbart tro er ret likely til at folde hvis jeg shover i håb om at ryge en smule op i payouts

Personligt ville jeg skubbe, men bliver simpelthen nødt til at spørge om der er en eneste der kunne finde på at folde her hvis man sad i shorties spot med noget som helst i ville åbne der.

Villain kan snildt folde dit shove, og det lille hop i præmiepenge kan umuligt retfærdiggøre at smide i et spot hvor man får en til en million?
19-08-2013 12:39 #11| 0

Som den suverænt ringeste i denne tråd vil jeg alligevel gerne pippe med:

IMO clicker shortie kun den absolutte top af hans range her, QQ+ og ellers skubber han vel bare any two? Hvordan har han spillet sin shortstack de sidste par hænder?

at smide i et spot hvor man får en til en million

19-08-2013 12:45 #12| 1

3,5 bbs og du tror at han kun har toppen af hans range?? Lol.

Kan i min verden ligeså godt være en gut der håber at bb og sb mulititabler og derfor kan lave et missclick ved at de bare tror det er et normalt åbning..

Der er ikke nogen på 15$ 180m der spiller så skidt at de clicker med QQ+ og skubber alt andet... Det er håber jeg da ikke ihvertilfald!

19-08-2013 12:50 #13| 0

Hvorfor håber du ikke det, Nitram? :-)

19-08-2013 12:53 #14| 0

Som Nitrrrrrram, når en med 3,5 BB clicker betyder det nærmere bunden af hans range, der prøver at se stærk ud og opnå lidt ekstra fe i et spot hvor folk måske forventer de vil pushe løst, end toppen af deres range.

Synes faktisk generelt det er en af de mest åbenlyse reads på PokerStars, at folk, inklussive masser af ellers gode regs, commitåbner i pushspots, når de har svage hænder, for at se stærke ud (og det virker altså åbenbart også mod nogle). Der findes undtagelser med folk der gør kun det med monsters og folk der bare gør det med alt inklussive legitime pushhænder der stadig burde ønske fe, men man ser langt oftere J6o end AA når folk har commitpushet i et pushspot, hvor de normalt må forventes at ønske fe.

Redigeret af All-Out-Put d. 19-08-2013 12:55
19-08-2013 12:58 #15| 0

Det er kommet på mode at klik-raise i stedet for at shove, for at se stærk ud, så mener ikke vi kan lægge noget i det overhovedet. Han bliver alligevel callet hver gang, når han shover, så hvorfor klikke med en monster.

Det smarte ved at klikke som short, er at folk, der måske ikke lige er opmærksomme automucker de hænder de ellers havde callet med, fordi de tror, de skal til at spille oop postflopspil.

Sidder jeg eksempelvis med en medium strenght hand i BB og den er blevet klikket fra early, lægger jeg måske ikke mærke til at villain kun har 3,5 bbs, hvorfor jeg folder i et spot, hvor jeg ellers har gode nok odds til at calle.

19-08-2013 13:01 #16| 0

Shove udfra givende oplysninger - A5s, A8o, QJs, K9s, PP's er nok min range i spottet.

@Darkxoix

Kommer an på om man spiller over limit eller ej. Personligt ville jeg være AI med det move, også fordi at det stort set kun er top 3 der tæller i dem her, men for en spiller der spiller over limit, tror jeg sagtens man kan se personen folde i det spot, hvis Live kommer indover. Men det er nok sjældent det sker - der findes dog stadig mindre gode spillere..

@Avocado_007

IMO clicker shortie kun den absolutte top af hans range her, QQ+ og ellers skubber han vel bare any two? Hvordan har han spillet sin shortstack de sidste par hænder?

Ikke korrekt, et click indikerer oftere at man håber sb, bb multitabler og/eller at det ser stærkere ud end et shove.
19-08-2013 13:17 #17| 0
liderdider skrev:
Hvorfor håber du ikke det, Nitram? :-)

Fordi, hvad fanden laver jeg nede på 2,5'ere så? Så skal jeg da op og spille 15$ :p
19-08-2013 13:22 #18| 0

:D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar