180m 2,50 SnG hero call?

#1| 0

Hey PN

Jeg forsøger mig for første gang med en analysetråd. Håber, at I bærer over med eventuelle rookie mistakes...

Er jeg helt væk i følgende?

Spillet er en 180 mands SnG på Stars' laveste takst. Vi er næsten lige startet, og jeg har derfor ingen info på Villain.

Min analyse er som følger:
preflop: Standard
Flop: Standard, burde måske size til 5bb i stedet.
Turn: Standard, er lidt bange for farven og slår vel egentlig kun spøjse draws og 5x 3x ...
River: it's possible...

Gutten kan have en dame, evt. med en klør på. Den slår mig hele vejen. Regner med, at han stikker ud på turn hvis han har to klør i hulen, for at beskytte mod eventuelt højere draws (med mindre han har Ax i klør, self..) og for at få noget value ud af lortet. På river sizer han rimelig bluffish, evt. polarized - han skyder sgu ikke på den måde med mindre end Jc, tænker jeg. Mener derfor, at et call kan forsvares.

Det kan godt være at jeg er helt væk og ikke burde tænke over et fold overhovedet, men jeg tænkte, at jeg nu ville prøve med en analysetråd på PN - håber på at høre jeres mening :)

/Avo

$2.28+$0.22 USD Hold'em No Limit - Level I (10/20) -

Plads 1: Xxxx (1650 i chips)
Plads 2: Hero (1600 i chips)
Plads 3: Xxxx (1410 i chips)
Plads 4: Xxxx (1560 i chips)
Plads 5: Villain (1420 i chips)
Plads 6: Xxxx (1470 i chips)
Plads 7: Xxxx (1470 i chips)
Plads 8: Xxxx (1480 i chips)
Plads 9: Xxxx (1440 i chips)
Xxxx: poster small blind 10
Xxxx: poster big blind 20
*** KORT ***
Givet til Hero [7d 7s]
Xxxx: folder
Hero: raiser 40 til 60
Villain: kalder 60
*** FLOP *** [5h 3c Qc]
Hero: better 80
Villain: kalder 80
*** TURN *** [5h 3c Qc] [Kc]
Hero: checker
Villain: checker
*** RIVER *** [5h 3c Qc Kc] [8c]
Hero: checker
Villain: better 100
Hero: ?

Redigeret af Avocado_007 d. 16-12-2012 20:33
16-12-2012 20:42 #2| 0

Fold pre.

Flop er ok, Jeg folder river.

16-12-2012 20:43 #3| 0

fold et midterpar preflop wtf?

16-12-2012 20:56 #4| 0

Jeg havde nok foldet preflop oop. Du cbetter flop, checker turn, checker river og er lidt like what to do?

Redigeret af chrismm d. 16-12-2012 20:58
16-12-2012 20:58 #5| 1

folder den aldrig pre, opgiver river, ikke den store grund til hero calls tidligt i dem, bevar din stack, din sizing er dog semi skidt.

Redigeret af Live d. 16-12-2012 20:59
16-12-2012 20:59 #6| 0

Fint spillet. Fold river.

16-12-2012 21:02 #7| 0
Live skrev:
folder den aldrig pre, opgiver river, ikke den store grund til hero calls tidligt i dem, bevar din stack, din sizing er dog semi skidt.

Er det RB, og fordi du vil ind pre mod tosser ?
16-12-2012 21:06 #8| 0

Man behøver ikke nødvendigvis at raise 77 pre, fordi man vil ind mod tosser :P

16-12-2012 21:09 #9| 0
balsgård skrev:
Man behøver ikke nødvendigvis at raise 77 pre, fordi man vil ind mod tosser :P

Nej det er klart :-)

Vil bare gerne høre en lidt mere dybde gående analyse fra Live da han renser dem her.

16-12-2012 21:11 #10| 1

2,5 er non rebuy, og vi er dybe imod nogle af de ringeste spillere på nettet, nope vil ikke ind pre, men vi er ca 75bb effektive imod alle på bordet og enten vinder vi en stor pot, taber en lille eller vinder en lille, vi raiser til 40 og c better 35ish det er ca hvad vi risikerer, samler vi ikke op på flop eller setter den så er vi done uden at vores stack lider.

16-12-2012 21:21 #11| 0

Live@

Ok det kan jeg langt bedre lide end OP

Syntes dog stadig ikke der er superfedt at åbne 77 UTG+1 i så lille en BI tour.

Der er for mange tosser der caller op og vi kommer til at sidde OOP på et board der flopper et eller flere overcards omrking 90 % af tiden.

Det eneste board vi liker er vel nærmest 7xx, selv et board som 6 høj kan der sagtens være folk der har flattet 88-JJ.

Overall er det nok et spørgsmål om strategi, og ens spille stil.

Jeg syntes ikke man bør raise 77 der er for mange problemer man kan rende ind i især hvis man ikke helt ved hvad man har gang i.

Det er ikke værd at sætte os selv i nogle svære postflop sitiationer på lvl 1 for at gaine et sb+bb.

Man vinder ikke en tour på lvl 1 men man kan nemt tabe den osv...

Men der er selvfølgelig også plusser ved at raise den.

Vi får aktivt image når vi raiser flere hænder (Hvis vi ønsker det image, er det et plus)
Vi kan ofte tage ned med et Cbet og adde lidt til vores stack
Vi kan floppe set mod en tosse der forærer os hans stack.

Er som sagt nok et spørgsmål om ens overall spillestil.

16-12-2012 21:35 #12| 2

klondike, 77 skal vi kunne spille ca neutralt profitabelt, hvis vi aldrig rammer vores set bør vi ikke tabe på at spille den, vi samler op ofte nok med et c bet, og de gange vi taber er det en komplet ligegydlig del af vores stack vi taber.

grunden til at spille den er de gange floppet kommer med en syver og et overkort, samtlige spillere på 2.5 også regs går broke med top par så der er massive implied odds i den og ingen negative.

derudover er 180 mands strukturen i kraftig favør for dem der får en stack tidligt så de kan vælge spots lidt bedre 15 min senere når der er blinds og ante.

16-12-2012 21:42 #13| 0

Ja jeg er som sådan ikke uenig med dig.

Og god argumentation

16-12-2012 23:17 #14| 0

Tusind tak for respons guys, jeg læser og lær :)

16-12-2012 23:54 #15| 0

Du får egentlig ikke rigtig svar på dit spørgsmål.

Det er altid vigtigt at have en plan med hånden, hvad gør du hvis hvilke spots opstår.

Ville du raise 77 UTG hvis en havde en stack med 500, og ville du kalde hvis han 3-bettede AI?

Det er et godt board du får, og du skal c-bette 9/10. Ja, han kalder med alle draw, Qx, muligvis mindre pairs og second board pair. Hvis han havde et draw, ville han så 3-bette? Havde han ramt Q, ville du selv i situationen bare flatte eller 3-bette hvis du var villian?
I situationen c-better du og han kalder - Hvilke boards ville du skyde videre på, og hvornår ville du give op?

Som spillet, så giver jeg op på turn og folder river. Hans range er godt repræsenteret på det board. Hvis du var villian, hvad ville du så kalde med på floppet, som IKKE har dig slået når i når til river? :-)

17-12-2012 09:40 #16| 0

Tak NesleiN - nej, fik ikke svar på spørgsmålet (først), men fik da nok justerert mit spil fra tidlig position noget, hvilket jeg tror, at jeg trængte til :)

Før denne tråd ville jeg nok også raise UTG/UTG+1 med 77 hvis en havde 500, og ja, calle AI (da jeg flipper mod like 85-90% af hans range). Nu vil jeg nok ikke - jeg tror, at jeg bør undgå flips så tidligt i en tour som denne, da jeg tror, at jeg har en form for edge.

Jeg tror selv, at jeg ville flatte både Qx og FD samt 46, hvis han for some reason skulle calle med den handske pf.

Jeg tror, at jeg ville skyde videre på alle boards uden klør - Kan snidlt reppe et Es hvis det kommer, eller AQ allerede. 7h er self christmas time ...

På floppet, hvis jeg var villain, ville jeg nok kalde med 46, 5x, 3x, som alle ikke har mig slået.

I øvrigt: Jeg kaldte, og han havde AT med klør es (wtf på floppet?). Muligt, at min analyse er farvet af det...

Redigeret af Avocado_007 d. 17-12-2012 09:40
17-12-2012 10:42 #17| 0

Hvorfor er der ingen der vil bette turn? Det er et af de bedste barrelkort i dækket imo.

Redigeret af AubreyGraham d. 17-12-2012 10:42
17-12-2012 10:48 #18| 0

Jeg forstår slet ikke den mekaniske tilgang, mange lader til at have. "Jeg raiser preflop og c-better 9/10 gange". Hvorfor? Det her "one-and-done"-approach uden noget rationale bag begriber jeg ikke.

Lad nu være med at "c-bette". At raise preflop er ikke en grund til at bette flop.
Det svarer til at køre i Bilka for at handle, undervejs på turen køre forbi en Netto der har 50% rabat på alt, men alligevel fortsætte til Bilka, fordi det jo er det, man allerede er begyndt på.

Til hånden:

Er det for value, du better flop? Eller et bluff?

Jeg tror, turn + river barrel er meget profitabelt, når du får så fornemt et runout som det her.

Redigeret af SørenSnegl d. 17-12-2012 10:53
17-12-2012 11:17 #19| 0

AG og SS hvis man er tilhænger af at afpasse sit spil til modstanden og har den mindste smule erfaring med 2.5$ 180 mands er det håbløst at skyde både 2 og 3 barrels her, villain folder aldrig nogensinde noget som helst der slår os.

enten er vi foran og får ikke action, ellers er vi milevidt langt bagud og bygger potten for villain i et spot hvor vi aldrig får et fold.

17-12-2012 11:37 #20| 0

@SørenSnegl
OP kalder selv preflop som standard, så er der vil ingen grund til at uddybe yderligere, når der ikke er sat spørgsmålstegn ved dette?

Nu er det selvfølgelig en 2,5$ hvor man spiller ved rigtig mange spillere, men tager vi de generelle SNG formarter, så bliver vi nød til at balancere vores range.
Når det så er sagt, så skal vi tilpasse vores cbetting-range til villian. Caller han c-bet 100% på floppet, så skal vi selvfølgelig ikke c-bette 9/10 gange. Har hero et decent image, indeholder en balanceret range en masse Ax-, Kx- og Qx kombinationer, dertil en masse pocket pairs og suited cons. Det gør at vores range spiller super på et board, hvor villian oftest giver op, hvilket gør spottet +cEV.

"Det svarer til at køre i Bilka for at handle, undervejs på turen køre forbi en Netto der har 50% rabat på alt, men alligevel fortsætte til Bilka, fordi det jo er det, man allerede er begyndt på."
- Nej. Vi kører netop videre til Bilka, velvidende om at vi oftest kan hente et endnu bedre tilbud på den nespresso maskine vi altid har ønsket os ;-)

17-12-2012 11:44 #21| 0

@Avocado_007
I SNG's med mindre felter får man ofte mere dynamik mod nogle spillere. Det gør at man på sigt kan bevæge sig ud i et levelplay, hvor man flatter c-bettet, i håb om at villian opgiver turn c-bet og man dermed selv kan smide et bet afsted. Det er en billigere løsning i stedet for et 3-bet, samtiddig med at man får et ekstra card.
- Det play er selvfølgelig ikke profitabel readless.

17-12-2012 12:05 #22| 0
Live skrev:
AG og SS hvis man er tilhænger af at afpasse sit spil til modstanden og har den mindste smule erfaring med 2.5$ 180 mands er det håbløst at skyde både 2 og 3 barrels her, villain folder aldrig nogensinde noget som helst der slår os.

enten er vi foran og får ikke action, ellers er vi milevidt langt bagud og bygger potten for villain i et spot hvor vi aldrig får et fold.

Han har da masser af PP's, Ax, evt. 5x hvis han er dårlig nok, der folder turn? Og hvis ikke på turn, så til den 3. tønde, hvor han også kan folde hans Qx. Synes det er alt, alt for svagt bare, at give ham den her.
17-12-2012 12:17 #23| 0
AubreyGraham skrev:
Live skrev:

Han har da masser af PP's, Ax, evt. 5x hvis han er dårlig nok, der folder turn? Og hvis ikke på turn, så til den 3. tønde, hvor han også kan folde hans Qx. Synes det er alt, alt for svagt bare, at give ham den her.

er på ingen måde uenig i at i pretty much alle mtt der findes på nettet ligegyldigt format der er kongen rigtig god at barrele.

var det 8,15,35$ 180 mands havde det også været et kanon kort at barrele, men i 2.5 er det borderline spew, gå udfra du sidder på et playmoney bord og så find frem til om det er profitabelt, det er sådan 2.5$ spiller hvilket vi skal tilpasse os til.

når blinds og ante kommer på og folk er begyndt at kunne ane itm så ændrer det sig og vi kan presse folk.

99-JJ kan du godt forvente langt de fleste raiser pre, og i øvrigt caller ned med her hvis de har en klør, det efterlader 88 som vi nok kan skyde af.

hvis vi barreler her skal det være for value og aldrig nogensinde for at få ham af en bedre hånd eller charge et draw.

dette er obv vs ukendte, spiller vi imod en reg ændrer det en del.
Redigeret af Live d. 17-12-2012 12:19
17-12-2012 12:28 #24| 0
Live skrev:
AubreyGraham skrev:
Live skrev:

er på ingen måde uenig i at i pretty much alle mtt der findes på nettet ligegyldigt format der er kongen rigtig god at barrele.

var det 8,15,35$ 180 mands havde det også været et kanon kort at barrele, men i 2.5 er det borderline spew, gå udfra du sidder på et playmoney bord og så find frem til om det er profitabelt, det er sådan 2.5$ spiller hvilket vi skal tilpasse os til.

når blinds og ante kommer på og folk er begyndt at kunne ane itm så ændrer det sig og vi kan presse folk.

99-JJ kan du godt forvente langt de fleste raiser pre, og i øvrigt caller ned med her hvis de har en klør, det efterlader 88 som vi nok kan skyde af.

hvis vi barreler her skal det være for value og aldrig nogensinde for at få ham af en bedre hånd eller charge et draw.

dette er obv vs ukendte, spiller vi imod en reg ændrer det en del.

Fair nok. Jeg kender af gode grunde ikke niveauet på 2,5$, så du har sikkert ret :)
17-12-2012 12:35 #25| 1

NesleiN:

Jeg snakker ikke om preflop i et vakuum. Jeg snakker om sammenhængen mellem pre- og postflop. Du kan ikke bare raise preflop og sige, at du vil "c-bette floppet". Du raiser jo heller ikke preflop og siger, at du vil "c-bette flop, turn og river" eller at du vil raise preflop og "check/folde flop". Du bliver nødt til at tage stilling til, hvad floppet rent faktisk er, og hvad din bedste action så er.

Live:

Hvorfor better du så flop? Der er altså en smule disharmoni i dine betragtninger om Villain fra flop til turn.

På flop kalder han åbenbart med nogle hænder, vi er foran, men det gør han aldrig på turn? Og han folder aldrig nogensinde bedre? Det er jo ikke fordi, vores hånd er faceup og Villain altid folder alt, der er dårligere end 77 og fortsætter med bedre.

17-12-2012 12:52 #26| 0

søren.

vi har et overkort på boardet, at c bette det er ca ligeså logisk som at vi ikke skal time ud på floppet, jeg better det fordi vi tjener penge på det, han folder en meget stor del af hans preflop range på dette board.

kom floppet q-10-j og smadrer direkte ind i villains range, så c better vi obv ikke, på samme måde som vi ikke går op i føtex nøgne for at købe karrysild om søndagen, igen giver det sig selv.

selvom det flop også rammer vores range så kigger disse villains altså kun på deres egne kort, og de skal ikke bruge meget for at gå videre.

den optimale tilgang til disse spil er ikke at drysse sin stack tidligt på at prøve at få folk til at folde, de kalder evigt light hvilket der er tusinde grunde til.

payouts, buy in og deres erfaring.

second barrels på level 1 i bluffs vil altid være spew i dem, kalder de dette flop får du også et turn call mere end 50% af tiden og vi har god grund til at beskytte vores stack udfra hvordan vi vil spille de næste levels.

17-12-2012 13:20 #28| 0

Folde 7,7 pre? jesus det er dumt...

Der er ikke nogen diskussion her, lyt til Live, tror ikke man finder nogle der smadre det limit mere end han gør.

17-12-2012 13:47 #29| 0

Live:

Ja, han kalder jo netop light, hvorfor det virker temmelig lol at bette flop og check/folde turn.

17-12-2012 14:05 #30| 0

ss, ikke når vi folder en stor del af hans range ud på floppet, og det er langtfra givet at vi checkfolder turn.

de floater ikke, og vi kigger ind i en villain der har en hånd han mener er god på floppet eller som har et draw, ellers folder de til et std c bet.

nu spiller jeg ikke rigtig 2.5 men min flop c bet % var omkring 65% med 52% succes, min turn c bet var 62% med 40% succes.

barreler vi 110 ud i 310 på turn skal vi imo lykkes mere end 50% af tiden før det er det værd med stacksizes som de er.

og det kommer vi aldrig nogensinde op på, på dette board når han kalder floppet.

17-12-2012 14:06 #31| 0

@SørenSnegl

Det var heller ikke min intention at smide hånden i vakuum, men jeg synes det var et oplagt eksempel at tage udgangspunkt i.

Jeg mener det giver en stor egde at kunne se hånden ud i fremtiden, forstået på den måde at jeg forudser hvordan hånden oftest vil blive spillet. Baseret på den vurdering, vælger jeg min ønskede action.

I de spil jeg spiller, sidder jeg oftest og grinder de samme hele tiden, det gør at jeg tilpasser mit spil mere målrettet, dermed kan jeg også tage spillet ud i nogle højere levels. I $2,5 hvor en stor procentdel er fisk, kan vi ikke spille hænderne så målrettet, da vi ikke har nok belæg for et lidt utraditionel move.

Når det så er sagt, så er det klart at vi først og fremmest spiller floppet, baseret ud fra hero og villians ranges, men derfor kan vi godt have intentioner om et fremtiddige move, for at kunne lave flest profitable plays i længden.

@Nitrrrrrram
Din kommentar tager alligevel prisen for dummeste kommentar i denne tråd.
Vi er i en analyse tråd hvor folk er her for at lære og for at hjælpe andre. For at få størst udbytte er det oplagt at stille spørgsmål, i stedet for blot at æde alt råt.

17-12-2012 14:14 #32| 0

Live:

Det virker ret givet, at vi check/folder turn, når vi får det bedste barrelkort i decket, men ikke better. Naturligvis er der andre scenarier, hvor jeg går ud fra, at vi er enige om ikke at check/folde turn.

Og jo, de floater. Selvom de måske ikke ved, at det hedder det. Igen, din modstander spiller jo ikke perfekt mod dig, og du siger endda selv, at han kalder light, så selvfølgelig har han masser af hænder, der folder på turn.

Min pointe er, at det er temmelig håbløst at vælge en strategi mod en formodet fisk, der hedder "c-bet flop, giv op på turn".
Det eneste en fisk er god til, er at kalde light. Hvis vi benytter os af ovenstående approach sørger vi for, at fiskens strategi - selvom han sikkert ikke engang selv aner det eller overhovedet aner, at han har en strategi - bliver profitabel. Han kan kalde flop, realisere sin equity eller bluffe turn og/eller river.

17-12-2012 14:32 #33| 0

ss, spiller jeg imod en sane spiller, der er på noget 15/13/5 værk så barreler jeg røven af ham på turn.

spiller jeg imod en 30/2/0 spiller så check folder jeg turn hvis han better

spiller jeg imod en 30/25/14 spiller så check caller jeg rigtig mange turns, ikke lige klør konge, men likely alle esser, eller 9, 8, 6, 5, 4 osv

imod en ukendt spiller på 2.5 antager jeg at de ligger på noget 25/12 værk, og aldrig kalder et c bet på dette board uden at have en eller anden hånd som vi ikke får dem af med to barrels.

for mig virker det meget fint, hvis du spiller 180 mands og gør det godt med en anden tilgang er det selvfølgelig også fint, du ser dog ikke ret mange af de vindende regs tage denne linie, det er oftest mtt spillere der kommer ned og spiller dem der har den da det virker ufatteligt meget bedre i en dyb struktur imod nogenlunde sane spillere

17-12-2012 14:32 #34| 0

Nesline - Min kommentar bygger skam udelukkende på hvad jeg selv er enig i, og da jeg skriver sådan vil der derfor være en mere på den side...
- Jeg kunne skrive en længere analyse af hvordan jeg ser hånden, men hvad er meningen med det når Live skriver præcis mine tanker.. (Dog med undtagelse af sizing på bets som mig og Live stadig ikke er enige om) :)

17-12-2012 15:50 #35| 0

Jeg syntes stadig ikke det er dumt at folde den pre.

Det er ikke fordi jeg er lodret uenig med live. Den kan helt sikkert spilles men den er marginal IMO.

Det er ikke en hånd som vi laver masser chips på. det er nok omrking breakeven hvorfor overhovedet risikere chips så tidligt i et marginalt spot ?

Der er ingen grund til at spille marginale spots i den her type tours især ikke hvis man ikke spiller godt postflop spil.

Der er simpelthen for mange dårlige spillere der caller os og har position på os hvor vi kommer til at blive kaldt på flop da hånden meget sjældent flopper godt. Og derfor ofte må give op på turn med den bedste hånd.

Det eneste flop vi rigtigt kan lide er 7xx hvis vi bare giver op på alt andet er det altså ikke et printing money spot med 75bb OOP for at setmine.

Den primære grund til at vi skal have små pp i vores EP range er for at der er en form for balance i vores preflop range fra alle positioner. Så en bedre spiller ikke bare ved at vi aldrig kan være bedre end et par på lave flops når vi åbner fra EP.

Men det er hele humlen her, der er meget få spillere på det her niveau der tænker så langt. Derfor ingen grund til at vi tænker alt for meget i balance.

Så bare for at slå det fast. Jeg syntes ikke det er en stor fejl at folde 77 pre. Det er som sådan heller ikke en stor fejl at åbne den.

Men det kan som i det her eksempel hurtigt blive til en stor fejl hvis vi ikke rigtigt er bedre end vores modstander postflop.

Det kunne være interesant at se nogle der har en stor sample af de her 2,5$ og se deres bb/100 fra UTG og UTG+1 med små pp.

Jeg tvivler på at den er kæmpe over en betydningsfuld sample.

17-12-2012 16:01 #36| 0

lader til jeg kun har 356 pockets fra 22-88 som jeg har åbnet fra tidlig + middle i spots der er foldet til mig over 200k hænder.

17-12-2012 16:02 #37| 0

Du skal også lige filtrere for at vi er på lvl 1 med dybe stacks :-)

17-12-2012 16:03 #38| 0

klondike, det er mellem 50 og 100bb filtret er sat til

17-12-2012 16:05 #39| 0

Ok så er det godt nok nogle store stacks du har haft der med BB1600 og anter på :-)

hvad er EV bb/100 ?

17-12-2012 16:08 #40| 0

klondike, der er meget få mtt med i mine hem stats, men jeg spiller også 3.5 rebuy 180 mands, hvor det ikke er unormalt at have en 80k stack når bb er 1600

den viser ikke ev/100, men den er i hvertfald højere end mine faktiske winnings : O)

Redigeret af Live d. 17-12-2012 16:09
17-12-2012 16:11 #41| 0

Ok ok

17-12-2012 16:12 #42| 0

her viser den for de mest normale antal blinds, obv sick lille sample så kunne være sjovt at se flere, men 145 hænder med bb på 20

tror en 1$ rebuy 60k er grunden til de lidt sjove stats, de fucker altid en del op i hem :O)

Redigeret af Live d. 17-12-2012 16:14
17-12-2012 16:18 #43| 0

JEp det der ofte er problemet sample er for lille til egentlig at konkludere noget.

Men nu meget sjovt alligvel at lege lidt med. Og helt sikkert nogle ting der kan åbne øjnene nogen gange. ikke bare lige det her men masser af de andre filtre i HEM kan bruges til at finde leaks hos sig selv eller andre regs.

Hvad siger den hvis du vælger...

Reports >> holecards og tryk på det lille grønne plus og tilvælg EVbb/100

Filter >>

players more than 8
Stack more than 70
Positon early
holecards 22-88
filter by actions > raise

Redigeret af klondike d. 17-12-2012 16:21
17-12-2012 16:28 #44| 0

slettede lige mine 1.1 rebuy 60k tours, kan ikke finde evbb/100

men en del value mistes her når vi ikke kan raise/call eller raise/shove, men kun får dem med hvor vi skal spille floppet.

Redigeret af Live d. 17-12-2012 16:29
17-12-2012 16:34 #45| 0

Ser fornuftigt ud :-)

Select report name from list >> holecards

Og du finder EVbb/100 ved at trykke på stat selection i venstre side ( lige ved siden af den kollone hvor du nu har Trny bb/x) Det kan være de er foldet sammen så skal du trykke på den lille pil for at få adgang til alle de ekstra filtre du kan sætte ind i din rapport.

Når du har åbnet stat selection trykker du på det lille grønne plus tegn for at adde stats til din rapoort, eller trykker på det lille røde kryds for at fjerne stats fra rapporten

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar