Hej,
Jeg har lidt svært ved at se hvorfor det jeg gør nu er imod reglerne, men det er en lidt sjov situation alligevel.
Jeg har en 50/50 BAP på en anden side hvor jeg har solgt 205/300$ og jeg har endelig fundet ud af at det er tilladt(på den side) at tage imod investeringer fra venner og andre sider, såfremt man sætter andelene i sit eget navn.
Bankroll regler:
BR <= $300 $2.20 180 mand turboer
BR > $300 $12 180 mand turboer / 11$ MTT'er
Mine 180 mands stats: evilpigeon.dk/180.png
Såfremt jeg får investeringer herfra vil jeg selvfølgelig poste rail begge steder.
Inden jeg kommer for godt i gang vil jeg dog alligevel gerne høre om nogen ved om det her er imod PN's regler?
Edit:
Solgte lige 10$ mere på den anden side, 85$ tilbage.
Edit2: Mit stars nick er forresten forstuvning
180mands BAP på anden side.
Tror ikke det her er imod reglerner mere. Så vidt jeg ved at er lovlig at sælge bap bare det er over 50$ ?
Det lyder fedt:) Jeg har også været godt træt af ikke at være så aktiv på PN fordi al min action er bundet andre steder.
Oh... Altså at jeg selv har 150$ investeret hvis jeg vil spille for 300$?
EDIT:
Nu er det jo ekstra sjovt, for jeg kunne jo sådan set få det til at se ud som om jeg selv havde 215$ investeret fordi jeg har dem fra andre backers på en anden side...
Ærlighed i disse sager er selvfølgelig en nødvendighed.
Cow
Melder pas i dit tilfælde, om det er okay at dele dine 50% på andet site.
@kentkay,
Jeg er også selv meget i tvivl. Jeg sælger jo heller ikke som sådan procenter, da en 100% backing på 300$ kun giver ret til 50% af overskuddet. Hvis jeg solgte %'er ville 100% backing jo give ret til 100% af overskuddet. Eller har jeg helt misforstået noget?
Forresten, er du forsvundet fra min MSN?
Cow
gl med det ligegyldigt hvordan det ender.
har mistet en del kontakter,fang mig igen på [email protected]
Sys sku ikke ærlighed skal straffes her . Da du bare kunne sige du sælger 50% uden at nævne du os har solgt de andre 50% på en anden side.
Mystisk, med den adresse skriver den du allerede er tilføjet, men du er ikke online. Min er [email protected]
Nu hvor det er blevet tilladt at Sælge %'er i sig selv må jeg hellere lige nedfælde reglerne.
Man SKAL købe 50% selv, bliver dette ikke overholdt, slettes tråden uden videre!
er reglen , thats it
om de penge du selv ligger i er backing , well det er fra din konto og du betaler 50 % ,
@HomeMade,
Ja det har jeg også læst, men jeg tror vi skal lidt ned i formålet med reglen for at finde ud af om det jeg gør her er tilladt.
Jeg kan jo snildt sige at jeg har købt 215$ selv, selvom det er fra andre backers.