Vi har ingen reads, så hvad gør folk her?
Hand Information
PokerStars No Limit, 30 BB (9 handed).
Table Information
Seat 1: imvv310 ($1238)
Seat 2: cavadelgado ($1714)
Seat 3: ritor80 ($1876)
Seat 4: eva0i ($1863)
Seat 5: kripar ($1555)
Seat 6: agente0 ($1482)
Seat 7: joanie17 ($2984) Dealer
Seat 8: vasiliss.13. ($5282) Small Blind
Seat 9: fedorov71 ($1975) Big Blind
Dealt to fedorov71
Preflop (Pot: $45)
imvv310: RAISE $90
cavadelgado: FOLD
ritor80: FOLD
eva0i: CALL $90
kripar: CALL $90
agente0: CALL $90
joanie17: FOLD
180sng non turbo 4.5$
så tidligt i en sng limper jeg og håber på et T høj flop, kan ikke se nogen idé i at 3bette her mod 4 spillere og frygte overkort på floppet.
edit: uden reads som du nævner, synes jeg et call er at foretrække
Std call, raise stinker da du ender 5vejs med TT i en 1Kish pot, slet slet ingen grund til at spille så stor en pot i en tour med 15 min blind level og et generelt lavt niveau.
shove er bare for varians præget imo :)
spørg fordi jeg er meget i tvivl, men vil det betyde noget hvis det var en turbo tour? BB vil jo være det samme...
EDIT: Venter til vi har fået flere inputs
EDIT2: Chill Mr. Bohn
Mope nu skal de jo ikke se hånden derfor jeg har fjerne det.....!!!
Da jeg spillede SnG preaktiserede jeg med at gaye den i sådan et spot og sige noget ala 170.
Dermed bliver potten langt større, uden det koster os det store ekstra. Det gør det langt lettere at score en stack eller to, når vi rammer vores gudeflop.
Vi ved, at de alligevel caller selvom vi siger 300, så på denne måde bloater vi potten en smule, men giver alligevel os selv gode odds.
Flat er dog standard.
jeg shover her og bliver tit kaldet af langt darlige haender. hvis folk feks ogsa laeser s. deebs 180 sng guide pa 2plus2 sa overshover han ogsa en del som samme spot.
Call og ram dit set.
De lægger sig aldrig preflop og du skal nok få alle dine chips ind når du rammer.
Så der er ikke meget ide i at riske sit tour liv så early. Slet ikke når din hånd er fin, men der er altså ikke monster.
Den er sikkert langt foran de fleste af callerne, men ofte har en eller flere af dem en hånd der er mindst ligeså god som din, + alle mulige rag aces.
Jeg mener også kald!
Lidt stærk hånd at setmine med, dog mener jeg at det er det eneste rigtige.
Hvis det var en turbo og I var 1 level længere fremme, ville jeg mene at det var et skub. I hverfald hvis I var 2 levels længere fremme.
@Leo
Virker risikabelt, hvad gør du hvis raiseren kommer over toppen? Eller en af limperne?
MoPe
Jamen tager det nu roligt :)
Det er fint med indput her :), kan sagtens forstå med at flatte, men har det lige med 1010 synes bare den er for stærk kun at flatte, men for svag at spille 5vejs.
Alle
Jeg kan fortælle
Flop :3♠5♦5♣
Hvis vi kalder hva gør vi så?
Der er åbenbart en bred enighed om vi kalder for at setmine, hvor stærk en hånd skal i have for at 3 bet i dette spot?
Hvis vi i det aktuelle spot semi gayer den til 199ish, så hører vi 9/10 gange fra utg hvis han har os slået eller minimum ak, og så har vi vel et semi let fold uden reads?
Muligheden med at semi gay raise den med tanke om et fold hvis utg skubber, er den helt blank, set i forhold til de gange vi setter og vinder en stor pot?
Ved at kalde pre flop, og der rammer så tørt et flop har vi reelt ingen anelse om hvor vi er, og folde sådan et flop med 10-10 til et semi tungt bet, er vel mere weak? kalder vi 1 street mod fx utg er vi jo ret comitted på blank turn anyway.
Lillie
Må man sige, synes det er meget tight. men jo nok et leak jeg har!!!
Jeg har ikke høje tanker om mine modstander.
Må ha fat i møllgaard han kan lære mig at være tight. :D
Nu har jeg studeret 180mands meget kort en årgang, men de første levels der SKAL man være tight. Det er derfor folk også snakker om fold/shove mode nærmest, og derfor folk ikke 3-better denne hånd, men kun flatter for at setmine. Fordi alt for mange går død med 10er i det spot vs Jacks, måske fordi det umiddelbart er et godt flop for dem. Men vil jo være horribelt at ryge så tidligt med 10er.
trivielt call preflop...
på floppet må vi give respekt for action på floppet så vi har imo 3 options,
*lead halv potish og folde til action - spil t+r meget forsigtigt
*check for at folde til action
*check for at calle et enkelt street og folde til yderligere turnaction
Alle actions er valide imo, men når vi er readless tager jeg den konservative linje især oop. Så jeg tager option 2(3) og håber på at der checkes rundt og turn blanker...
Flat pre for set mining eller shove pre for at samle 80/20 spots op vs donks, der sidder og skråler GAMBOOOL foran skærmen. Either way goes.
DefineSucces skrev:
@Leo
Virker risikabelt, hvad gør du hvis raiseren kommer over toppen? Eller en af limperne?
Hvis en af dem der flatter, kommer over toppen, clicker jeg på snap-knappen. Hvis det er UTG raiseren må det bero på en hurtig søgning på spilleren...