1st hand 215$ wcoopx

#1| 0

5k stacks, blinds 15-30, skurken's opr ser pænt ringe ud, low buyin kvaller ligner det...

hero sidder med 44 i sb, der raises fra MP til 180, skurken og 2 andre betaler før den når om til mig, og jeg tager lidt fejlagtigt et flop af...så 5 way pot...

floppet slår 4 5 8 (omkring 900)

jeg checker floppet (?), initial det samme, skurk skyder han 375 , foldes rundt til mig, der allerede er i tvivl om linjen herfra, men vælger at reraise ham til 1075 med planer om at folde til et shove...?

skurken kalder bare

turn 9 (3k ca)

og her skyder jeg igen, og er egentlig inde hvis han kommer ind over...

kan absolut ikke finde en eneste god linje efter at have betalt den pf....

14-09-2009 14:51 #2| 0

som :"jeg checker floppet (?), initial det samme, skurk skyder han 375 , foldes rundt til mig, der allerede er i tvivl om linjen herfra, men vælger at reraise ham til 1075" uden :"med planer om at folde til et shove...?"

i øvrigt synes jeg det er fint at setmine når i er så dybe så ikke helt enig i din "fejlagtigt " betragtning

har han et bedre set så er det det...men jeg synes oftere overraises pre er enten topparrene eller en der er bange for at spille AK

14-09-2009 15:34 #3| 0

Hvorfor er det fejlagtigt at tabe et flop pre?

14-09-2009 15:57 #4| 0

selvfølgelig er vi dybe, men ikke SÅ dybe som i fx 10k'erne...

mener bare vi kaster 200 væk, 9/10 gange...og som potten går er det svært at få value fra ret meget, og vi har meget svært ved at komme væk...

15-09-2009 03:08 #5| 0

pf er sgu da sick std. med 3 andre i potten... og synes din linje er fin, udover at jeg godt kunne finde på at dl floppet da der er en del kort vi ikke gider at se på turn... Set over set er std. og nej du kan ikke folde...

15-09-2009 04:42 #6| 0

preflop er virkelig virkelig std. Vi får 1:30 stackodds og sandsynligheden for at initial raiser har overpair er utrolig stor imo. Derudover er potten multi hvilket bare gør det endnu mere lækkert.

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg bedst kan lide lead eller c/r flop, men folder selvfølgelig aldrig floppet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar