2 $360 tickets added
Koden kan indtastes op til 7 dage efter sign-up.
Everest Poker har igen trukket gaver op af kisten, og denne gang er der 2 tickets til deres $500k jubilæums-turnering på spil. Hver ticket har en værdi på $336+24.
Vi har fået stablet en turnering med super lækker struktur på benene:
• Tid: 1. oktober kl. 18.00GMT 20.00 DK tid
• Navn (kommentar i software): Pokernet
• Fulde navn (når turneringen åbnes): Pokernet $500K Speciel
• Min. 20 spillere
• $10+1 buy-in
• 2500 start chips
• 20 min. blinds - starter på 5/10
• Added value: Top 2 vinder hver $336+$24 til Everest $500K garanteret søndag den 4. oktober kl. 18.00 GMT/20.00 DK (spillerne vil blive tilmeldt, og ved framelding mister de buy-in).
Turneringen har ID: 32113064
Passwordet: www.pokernet.dk/password
$500.000 garanteret-turneringen er afslutningen på Everest Pokers 5 års jubilæums kampagne, og med blot 380 spillere tilmeldt foreløbig, er der rigtig god value for jer.
Udover kontantgevinsten vinder top 9 også hver en tur til Las Vegas, hvor de skal spille ved WSOP finalebordet dagene inden November Nine sætter sig ved bordet. Everest Poker har arrangeret en freeroll med $20.000 i puljen - pakker til WSOP 2010.
Vi håber I vil tage godt imod tilbuddet. Husk, at der skal være mindst 20 tilmeldte.
Mvh,
PokerNet Teamet
Er der ikke noget password?
@Ramones
Jo. Det er rettet nu :) Tak!
Wp Pokernet.. en fin value turnering igen..
Kan ike læse det, så formoder der ikke er nogle krav om at være regget genem Pn...
@Jardemyr
Det er der ikke krav om. Bare man har passwordet :) Grunden til vi ikke bare skriver passwordet er, at så er der 8200 franskmænd der også spiller med. De satans franskere >_<
Ja for satan - men de franske hotdogs er sgu gode nok.
@fryden.. lol >_<
20 min blinds? Som om 15 min ikke er nok...
@Guldmageren
Folk råber efter længere levels hele tiden, så det får de :)
Endnu et lækket tour-tiltag.
Hvis du bliver ved med det her nothing, ender det med, at hele PC-skærmen er fyldt med poker sites!
8)
@Holstt
Det er også mit mål :)
Tak for rosen.
Jardemyr er for god, og hvis 20 min. levels kan skræmme ham væk, synes jeg, at det er en god ting!
8)
PM sendt
@Jardemyr
Vi forventer ikke meget mere end 100 spillere (som regel lavere, da mange ikke er regged på Everest, selvom der faktisk kan være OK value og rimelig sweet games), så det bør ikke tage mere end 4-5 timer at spille ned - selvom det er 20 minutters levels.
/Mikael
Øv, jeg har været kunde hos Everest for omkring 4 år siden, så de vil ikke godkende mig som ny kunde, da de kan genkende min e-mailadresse.
Til gengæld kan jeg ikke bede dem om mit tidligere brugernavn og kodeord ved at henvise til min e-mailadresse.
De kræver, at man kan huske både e-mailadresse og brugernavn.
Med lidt mere tid kunne man nok finde ud af det, men det er jo allerede i morgen PN-touren kører. Så GL til alle der deltager i morgen.
PS: Sender dog lige en pm til nothing, da det kan være, at han kan hjælpe.
Grimt med lange levels :)
Men stadig super af PN, og super at i tilgodeseer flertallet, som ønsker man kan folde i 19timer og stadig have 100bbs :o)
Link til at signe up hos Everest gennem PN?
@lilleclown
Tryk hvor der står everest, men ellers er det:
sev4ifmxa.com/click/WEE6U2FsdGVkX18eNsaX1PAgv0iGC3g9j57aREA2nkGvhoKMw@uDY-H11xCF@lILH7kLJ2IH7
Jeg har takket være nothings hjælp netop fået pm fra Everest med mit gode, gamle og glemte Everest-brugernavn, så nu kan jeg regge til PN-touren i morgen.
8)
@kentkay
Jeg satser da på at det højest bliver 15 timer :)
men det skal nu nok blive en god turnering.
Skal man være logget ind ved start?? Er nemlig først hjemme 20.00 sharp
@iTouch
Det tror jeg ikke, så længe du er registreret.
Ja :)
Hej Nothing 878
Har du mulighed for at få mig tilbage til min konto på everstpoker? Min harddisk brød sammen for noget tid siden, så skal til at ha det op at køre igen. Spillede med i Dm for pokerklubber under gyn721, og min mail er [email protected] På forhånd tak
Kenneth
Blev lige så glad, troede den startede kl 1800:-) så os der arbejder om morgenen kunne have nået at spille den og samtidig få mere end 3 timers søvn hvis man skulle være så heldig at komme langt
@lfc
Ja, hvis du skriver en PM :)
PS: Er ikke fordi jeg ikke vil sende dig en PM men den skriver:
Vi har store problemer med brugere der bruger postkassesystemet til spam. Derfor skal du have skrevet mindst 5 indlæg på forummet for at kunne benytte dig af postkassesystemet!
Og har da over 200 indlæg
@Nille
Din postkasse er lukket, da du har overtrådt vores regler to gange.
@BeNoLi
Det kan jeg desværre ikke, da du ikke kan se PM før du har fået godkendt 3 indlæg. Men men - jeg er ved at fixe en måde, så du kan se det alligevel :) Giv mig lidt tid, og så skulle det være der.
@nothing878
PM ønskes :)
På forhånd tak
doolce
PW Link fungerer ik hos mig..
Så er der gang i password-siden! :)
Koden kan indtastes op til 7 dage efter sign-up.