Som overskirften.
1.
Utg (og sb, og bb) er nordmænd der drikker øl, men endnu ikke er fulde. De har spillet rimelig frisk til den times tid de har været ved bordet.
Utg (5k) forsøger at openraise men klokker i det så det bliver et kald.
Jeg sidder utg +1 (3,0 k) med A♦Ax og raiser til 120.
Late pos (2,5k) kalder,
bb kalder (5,0k),
utg kalder.
4 til floppet: T♦8x7x (ca. 500 kr.)
Checkes rundt (tænker dette board rammer kalderes range bedre end min når jeg åbner utg+1, og jeg er ikke interesseret i at gå død her 150 bb dyb i en single raised pot).
Turn: 7♦
ch - ch - jeg siger 300 - late kalder - bb siger 1.000 - utg folder - mig? what to do?
På den ene side har jeg under-reppet min hånd, men på den anden har jeg svært ved at se hvilke bluffs han har i sin range. Tænker han kalder med 89, 9T, TJ, KT. og jeg blocker A♦X♦. og jeg har en spiller i baghånd som kunne vågne op med noget også.
2.
Meget tight early pos raiser til 60, der er 3 der kalder inden btn (nordmand - 5k) gør det til 250. Jeg kalder i sb med T♣T♠ (2.6k), early pos folder og high jack kalder (5k), og C/O (5k) kalder.
4 til floppet: K♦Q♦T♥ (1.150)
Jeg checker - high jack checker - C/O leader for 500, btn siger 1.200 - mig ???
Tænker C/O relativt ofte har AJ her, men jeg får direkte odds til at rykke ai mod ham med alle de døde penge i potten. Problemet er hvis btn går med, og han kan sagtens have både QQ og KK, men også AA, AK og JJ... Og jeg har ikke T♦, som jeg tænker kan have ret stor betydning for C/Os range...
Er det et auto-shove?