Tager 2 mand til den - første og sidste hånd postes, samt swinghænder.
Deal 50/50 efter buy in, 45/55 ved FT uden buy in.
OPR hjælper på det.
Ansøg!
2 mand til $5.50 kl. 19 - 20k GTD
polarisdk er superfrisk på at spille den
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/POLARISDK/poker/results/EAFD0D46E06247AAA243D8F13C27EB62.html?t=2
Hej
Har aldrig været rigtig aktiv herinde postmæssigt, men har fulgt en del med, og kan bla. blære med med denne bedrift, hvor jeg var den eneste som cashede, da live tog et forsøg med en stake og stakede en masse :)
Nick: gelledk
Har ikke så mange stats, men fik da en 17plads for 2 dage siden i en tour, og har prøvet 11$ niveauet en del gange og ved hvad der skal til.
officialpokerrankings.com/pokerstars/G(...)
FTP stats er lidt bedre, dog savner jeg mine stats fra sng, hvor jeg hovedsagligt spillede token sng med stor suceces.
officialpokerrankings.com/fulltiltpoke(...)
GL til hestene! May the pokergods be with you
EDIT copy paste :)
Arnolddk er klar på at shippe den
Opr: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Arnolddk/poker/results/3C4E0BC685844BC0B6EECAE7C184AEC3.html?t=2
iSuCkUrCoCk
officialpokerrankings.com/pokerstars/iSuCkUrCoCk/poker/results/19D326F828CB4702B8A3810B8C5A281C.html?t=2
Spiller lige nu..
Jeg er frisk på at tage den ned for dig.
Nick: HHIED
www.officialpokerrankings.com/pokersta(...)
Mvh Kasper.
Gl med hestene ;)
jeg er klar på at spille for dig, har gået dybt mange gange og klar på at gøre det igen:)
nick er: djswing
www.officialpokerrankings.com/fulltilt(...)
www.officialpokerrankings.com/pokersta(...)
svenno_aa er klar på at give dig et skud i aften ! Er netop startet op med lidt poker igen efter en lille pause, og har hele natten til at hive $$ hjem til os.
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/svenno_aa/poker/results/9C8083CE405F49C7A43684406E912047.html?t=2
Gl til dine heste
Jeg tager zilledk, Arnolddk og Gelle.
Lav en tråd hvor I poster HHs.
GL! :-)