Kidbell er lidt af en week donk, synes jeg. Ikke typen der stacker med luft, men limb call/folder meget. Vi har ikke spillet meget på nl 200, men jeg raiser ofte når han limber, og jeg har hevet næsten alle pots hjem på flobbet. Så vi har ikke været ude i noget gris.
Har ca 1k. hænder på ham, men da mange af dem er fra nl 100, får i dem lige hver for sig.
Pt stats nl 100: 31/1.7/0.48 (985 hænder)
Pt stats nl 200: 15/0.8/0.5 (237 hænder)
- Jeg har ikke nogen ide om hvad hans Utg-limb-range kan være
- jeg har aldig set ham være så agrasiv mod mig før.
- og han har for ca 5. min før denne hånd blevet spillet, sagt at han synes jeg raiser mange hænder pre. og det virker somom jeg aldig har en hånd.
- Har selv spillet 22/17/3
Game #4782878314: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/06/22 - 20:22:09 (UK)
Table "Rigasaraomu" Seat 1 is the button.
Seat 1: Dkvandice ($199 in chips)
Seat 2: Whispers ($408.35 in chips)
Seat 3: Hero ($201 in chips)
Seat 4: FLYNN ($198 in chips)
Seat 5: kidbell ($189.95 in chips)
Seat 6: Runer63 sits out
Whispers: posts small blind $1
loosegoos: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero 9♥ T♣
FLYNN: folds
kidbell: calls $2
Dkvandice: folds
Whispers: calls $1
hero: checks
----- FLOP ----- 9♣ 8♣ 3♣ (6$)
Whispers: checks
Hero: bets $5
kidbell: raises to $14
Whispers: folds
Hero: calls $9
----- TURN ----- 9♣ 8♣ 3♣T♥ (34$)
Hero: checks
kidbell: bets $22
Hero: calls $22
----- RIVER ----- 9♣ 8♣ 3♣ T♥6♥ (78$)
Hero: checks
kidbell: bets $78
Hero?
Kommentarer til hele hånden.
Mange tak
Edit: farvekoder
2 par UR pot. Ret nederen. nl 200
I mine øjne er turn fold/skub... River er definitivt fold.. Dog over mit limit.
Codiciado
At skubbe turn er helt forfærdeligt. Der ligger 55$ derude og du vil skubbe med 180$? Det er katastrofalt, du bliver kun callet af bedre hænder.
Fold floppet og fold river.
EDIT: STAVEFEJL
Taget villians kendskab til HERO i betraktning og at villians limp range er bred, så kunne jeg godt tro at det var en situation hvor villian sidder med A♣x. Jeg spiller selv et nush flush sådan og da du viser svaghed ved både turn og river, så giver jeg den selv et skud. Et busted flush draw kan ikke vinde puljer ved showdown.
Fold flop og helt klart river... Jeg tror han sidder med QJ hvor en af dem er ♣
Hvis man ser på hans stats fra Nl100 og NL200 virker han til at han er i gang med at spille over hans limit og derfor en god indikater til at han ikke er i gang med et bluff eller andet gris...
Det folk normalt limper er (som jeg oplever det) små pockets, suitede connectors, og suitede esser.
Af disse slår du vel stort set ingenting ?
Det sammenholdt med med at hans stats ikke ligefrem ligner en der går amok m. toppar el. lignende - fold flop, fold turn, fold river.