Nu har jeg vist fået den hand converter til at virke så her kommer 2 ekstra hænder.
Hånd 1: Villian er en rimelig ordinær spiller og rimelig straight forward. Normalt reraiser jeg pre flop men jeg var lidt action på et andet bord så der gik noget galt og jeg kom til at calle den :-(
Party Poker No-Limit Hold"em, $ BB (6 max, 5 handed) converter
Button ($147.57)
Hero ($149)
BB ($77.41)
UTG ($124.60)
MP ($97.90)
Preflop:/ Hero is SB with Q♣, Q♠. Hero posts a blind of $0.50.
UTG calls $1, 1 fold//, Button raises to $3/, Hero (poster) calls $2.50, BB calls $2, UTG calls $2.
Flop:/ ($12) 2♥, 9♣, 5♣ (4 players)/
Hero bets $8/, BB folds, UTG folds, Button calls $8.
Turn:/ ($28) 7♦ (2 players)/
Hero bets $17/, Button calls $17.
River:/ ($62) K♦ (2 players)/
Hero ?
Hånd 2: Villian virker som en god og fornuftig spiller. Jeg har lige stjålet en god pot fra ham og vundet en stor pot over ham med trps hvor jeg havde en bedre kicker end ham.
Party Poker No-Limit Hold"em, $ BB (6 max, 5 handed) converter
UTG ($111.67)
MP ($58.10)
Hero ($172.34)
SB ($91.13)
BB ($70)
Preflop:/ Hero is Button with J♠, J♣. SB posts a blind of $0.50.
2 folds//, Hero raises to $4/, SB (poster) calls $3.50, 1 fold//.
Flop:/ ($9) 4♠, 9♠, 2♠ (2 players)/
SB checks, Hero bets $7/, SB raises to $14/, Hero ?
2 PP $100NL hænder
Hånd 1: To muligheder på river efter min mening. Enten stikker du et blocking bet ud på 25 ca. Ellers checker du og caller et bet. Dette afhænger af hvilken modstander du er oppe imod. Mange spillere har det med at bluffe deres missede flush draws, mod sådan en spiller foretrækker jeg nok et check.
Hånd 2:
Jeg caller på flop og afventer din modstanders reaktion på turn. Potter han turn folder jeg. Jeg caller et mindre bet på turn, og checker bag ham, hvis han vælger at checke.
Hmm.. Sidder og læser hænderne igennem - well well, tænker et par tanker undervejs.. skal til at give mit indskud.. - alright, Mandelir fangede det vist spot on. Ingen andre kommentarer herfra.
- Asger
Martin Friis er en klog dreng...
Jeg vil desuden reraise preflop med damerne, men det véd du jo godt...
Peter
Hvorfor reraiser du ikke med QQ i hånd 1?
Er det fordi du er OOP ? Jeg spiller ikke shorthanded normalt, men så vidt jeg ved er QQ en del bedre shorthanded end i full ring.
Mvh Mickey
Jeg kunne aldrig finde på at læse hele posten fra OP :)
"Hånd 1: Villian er en rimelig ordinær spiller og rimelig straight forward. Normalt reraiser jeg pre flop men jeg var lidt action på et andet bord så der gik noget galt og jeg kom til at calle den :-("