Sønnernes gamle senge blev hurtigt solgt, nu gælder det deres opbevaringsmøbler fra Ikea:
2 stk hvide Trofast-opbevaringsmøbler fra Ikea sælges hurtigst muligt. 150kr. pr. stk UDEN KASSER.
Reolerne kan tage op til 12 plastikkasser hver - kasserne har dog forskellig dybde svarende til 1,2 eller 3 "skinner) så det endelige antal kasser afhænger af hvilken "dybde" de har.
Begge reoler er naturligvis samlede!
Der kan muligvis medfølge enkelte kasser i forskellig dybde (grønne, lyseblå, hvide farver) men jeg har ikke helt overblik over, hvor mange kasser vi selv får brug for endnu - når jeg har det, kan jeg skrive hvilke kasser vi har i overskud og pris på dem.
Læs evt.her for info omkring størrelse.
Skal afhentes i Vemmelev (Ml. Slagelse og Korsør) asap og meget gerne i denne uge!
2 x. trofast-opbevaringsreol (BØRN) 150kr pr. stk
Mulighed for at få den sendt ? :)
Nej, det er meget dyrt og tæt på umuligt, tror jeg, desværre.
En af vores venner skulle have sendt en stol (ala tandlægestol - til tatovering) fra Jylland til Sjælland - det kostede næsten 1000kr med fragtmand og en seng er væsentligt større.
ffs tuz.....
væk fra den pc og igang med at ryd lidt op hva..... ;-)
edit: ahhh så ikke lige din sidste linie :))
Bridgeking
Efter weekenden skal begge børneværelser tømmes fuldstændig og alt skal gennemgås minutiøst.
Drengene får KUN lov at beholde de ting, som de rent faktisk bruger/ leger med (hvilket i praksis vil sige nintendo dsi xl + spil, alt lego/byggelegetøj og alt i våbenlegetøj) .. alt andet ryger ud eller bliver foræret væk i håbet om, at drengene så måske kan lære at holde bare lidt orden.
Og så får de nye "teenager-senge" i håbet om, at de måske også begynder at sove i egne senge i stedet for at liste ind til mor og far hver nat...
Hehe - lyder som en god plan.
BUMP .. Sønnernes gamle senge blev hurtigt solgt - nu gælder det deres super praktiske og rengøringsvenlige opbevaringsmøbler fra IKEA.
Se ny tekst og billede i OP.
Viser dem til konen når jeg kommer hjem. Kan godt være vi kan bruge dem
Chmpen
Kan du ikke sende Sms når du ved noget?
Der er nemlig en fra facebook (som jeg ikke kender, men har hjulpet hende med noget computerværk engang) der måske også er interesseret, men en PN'er kommer altid først!