Jeg søger en erfaren hest som vil starte med at grinde 20 x 4,40$ 180 personers på PokerStars.
Når de 20 stk. er spillet igennem, sender du de $ til mig som rullen er > 88$ dog max 88$ til mig.
Så spiller du 20 stk. igen, sender $ til mig igen, hvis jeg ikke har modtaget de 88$ endnu.
Når rullen tillader 20 bi til næste level, er du velkommen til at spille dem.
Du er tålmodig, for der er 15 min blinds i dem.
Søg med opr fra stars
Søg evt link til tidligere deals.
Beskriv antal du kan spille pr. session/uge.
Deal 60/40 efter bi ved rulle under 500$
Deal 50/50 efter bi ved rulle > 500$
Deal 40/60 efter bi ved rulle > 1000$
20 x 4,40$ 180 på stars.
Rigtig fin deal for mit vedkommende. Dog har jeg ikke særlig flotte stats fra Stars.
Sharkscope - Betfred - lhvaml
Ellers har jeg disse stats at fremvise, vælg venligst full tracking:
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Ileas/poker/results/2A87203AEA054AB0992E0FB336BA7610.html?t=2
officialpokerrankings.com/ongamepoker/lsildur/poker/results/E1E8B8DCA6E84ABE9BAFF00466657C1C.html?t=2
officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/1B329D13D158407BB3FA942F67532C62.html?t=2
Jeg er meget tålmodig, derfor passer denne deal godt til mit spil.
Mit stars nick er: Hvam.L.E.A.S
Jeg vil kunne spille de første 20 relativt hurtigt, og hvis vi kommer godt fra start, kan jeg grinde rigtig godt igennem i næste uge. Hvor jeg har ferie. :-)
Mvh.
MoPe
Jeg er frisk på at give vores ruller et boost. Har ok erfaring med dem, og generelt god erfaring med sngs på Stars.
Spiller 9 pr "set" holder ryge/spise pause og kører tit videre derefter. Det er ikke hver dag jeg spiller, men når jeg spiller for staker spiller jeg tit mere, og frem for alt mere fokuseret hvilket giver en kæmpe edge i disse sng's.
Jeg tror at jeg som minimum vil kunne køre 50 sng's pr uge.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Viggow/poker/results/33A1E24641E8465AA9411DA7EC043EB5.html?t=2
Er efterhånden en ret velkendt person her på staking hvor flere og flere kender mig irl, og du vil selvfølgelig også få navn+adresse+facebook osv så scamrisikoen er helt i bund :) <- utroligt det er nødvendigt efterhånden her på staking, men ved at hvis jeg selv skulle stake en person ville det være vigtigt for mig, ærgeligt det er kommet så langt.
Stort GL til dig og den valgte :)
Viggow er valgt, sender $ om et par timer.
Vælger en mere, hvis der er nogle der mener de kan gøre det bedre end valgte hest.
Hey.
Er sgu game på dem her.
Jeg kører ved siden af et 5max sng stake, men grundet et SICK run hvor jeg pt løber 36 buyins under EV for Februar, gør sgu jeg er kørt lidt død i dem.
Jeg kunne godt bruge disse som et lille break fra dem.
Jeg har altid været turbospiller, men efter jeg er stadig på 5max regular er jeg blevet meget bedre til at vente på de rigtige spots end tidligere, og med meget mere tålmodighed.
Jeg spiller 6 borde af gangen, og kan vel spille 2-3ish gange om ugen.
officialpokerrankings.com/pokerstars/KentKay/poker/statistics/18D4BF9D4B6943D4968D2F3B9251E93E.html?t=8
Tak for tilliden Toppar :)
Spiller touren i vejle her i aften, så medmindre jeg mod alt forventning vælger et tidligt exit i den bliver der først spillet imorgen :).
larsschmidt1 er klar på disse har før kørt dem for staker med solidt overskud
kører 2 ad gangen så der er fuld fokus på dem
officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
Jeg er klar :)
Er vandt til å multitable og kan lett spille opp til 8 av gangen og ca 20 om dagen.
stats: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/doff9n/poker/results/17DA70A56F2B462DBAD2C9DF37AF8CCA.html?t=2