$1,000 USD NL Texas Hold'em - Friday, September 28,
Seat 7 is the button
Total number of players : 10
Seat 7: HERO ( $6,084.44 USD )
Seat 8: XXX ( $970 USD )
Seat 9: XXX ( $2,161.71 USD )
Seat 4: XXX ( $1,902.72 USD )
Seat 10: XXX ( $340 USD )
Seat 5: XXX ( $1,179 USD )
Seat 1: VILLAIN ( $2,011 USD )
Seat 3: XXX ( $494 USD )
Seat 2: XXX ( $437 USD )
Seat 6: XXX ( $1,000 USD )
XXX posts small blind [$5 USD].
XXX posts big blind [$10 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 6♣ 6♦ ]
XXX folds.
VILLAIN raises [$30 USD]
XXX folds.
XXX folds.
XXX folds.
XXX folds.
HERO calls [$30 USD]
XXX calls [$25 USD]
XXX calls [$20 USD]
** Dealing Flop ** [ 6♠, T♦, 2♣ ]
XXX checks.
XXX bets [$70 USD]
VILLAIN calls [$70 USD]
HERO raises [$220 USD]
XXX folds.
XXX folds.
VILLAIN calls [$150 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♠ ]
VILLAIN checks.
HERO bets [$400 USD]
VILLAIN is all-In.
??
Villain har spillet noget 20/11/3, hvorfor et raise med TT fra EP/MP er i hans range.
Jeg har været meget, meget loose-aggressiv (i forhold til at vi spiller full ring) i denne session, hvilket også skyldes, at jeg ofte har fået rigtige gode kort og ramt ret godt, hvilket også kan ses af min stack.
Hvad siger I?
200 BB dybe: Kan mit set foldes??
monster klamt, men vi kan jo virkelig ikke sætte ham på andet end 1010, selv hvis man fortænker situationen helt i bund ;-)
JEg bliver ved med at kigge efter fælder i denne post, da jeg syntes den virker ligetil....især med de comment du har tilknyttet forneden.
Nej jeg mener ikke den kan foldes. Og især ikke hvis du har været "meget lag"
TT er i hans range ja, men det er JJ+ også, når han "tror" du er loose ( og måske en tiltet AKs også).
Jeg syntes, det er at se spøgelser, hvis man sætter ham på præcist TT og folder.
synes dit flop raise er for lavt. jeg siger nærmere 333 på floppet.
floater villain 77 her på et flop? og tror du squeezer flop eller tænker han ikke så langt.
Jeg ville aldrig folde på mit niveau ;)
Tror sku heller ikke du folder, nægter jeg faktisk og tro på ;)).
@Knudsen
- det er full ring
- bordet er uden mulighed for nogen draws, bortset fra et gutshot som er extremt usandsynligt.
- det er NL1K
- stacks er 200BB dybe
Givet dette, hvilken hånd spiller villain så for stakken om som vi har slået, og vigtigere, som han mener har heros range slået?
Nej synes heller ikke dette er spottet at folde et set, da det udelukkende er TT vi bliver slået af som giver mening hos ham.
Overspillede OP's og Tx♠ er mulige.
222
JJ-AA
AT♠
Ser jeg ofte nok i det spot til jeg vil mene det er klart +EV at calle!
En del over mit limit ;)
Givet floppet er der kun én hånd du ik vil se. Anser det som værende lige så sandsynligt, at han har 22, AT, AKs/AQs eller et overpar som at han skulle have lige præcist TT... Jeg ku ik folde den her.
@ SørenM
Jeg har nævnt, hvilken range jeg sætter på villian (TT+).
Når villian ser hero (på knappen) som lag, kan han vel sættes på flere hænder, han slår.
ATs, T9s, 56s fx.
Boarded er tørt på flop, men efter turn skal han beskytte sit OP eller sæt mod draws.
En 20/11 villain raiser ikke noget fra UTG+1 i et full ring spil der indeholder en 10'er, udover 1010. Ej heller 56s eller lignende. Så er der langt større chance for selv 22.
ehmm den skal jeg lige have uddybet? :)
Den range, jeg har nævnt som nummer to, er den range, villian kan sætte hero på, og som villian slår.
Er full ring ikke meget set-mining? Med andre ord, efter heros flop raise og villains call, checker hero ikke alle 1 par, og de fleste to par komboer bag på turn?
Jeg kan næsten kun få TT til at passe med hans stats og hans linie. Dog kan jeg nok ikke finde et fold frem her, fordi der selvfølgelig ikke findes overset :)
Hvis du vil overveje at folde et set til pushet, er det umådeligt skidt at skyde turn. Herfra ligner det en umådeligt standard hånd og et instacall.
@joonas
Ej, helt standard er hånden altså ikke.
1. Vi er 200 BB dybe.
2. Jeg viser monsterstyrke ved at reraise og kommer over toppen på et non-scary flop, hvor der er blevet leadet fra blinden og kaldt af villain.
3. Jeg viser yderligere styrke ved at leade turn.
Jeg må indrømme, at det kom bag på mig, da han check-pusher turn. Og jeg må også være ærlig at sige, at jeg simpelhen ikke kunne se, at han har andet end TT.
Jeg synes godt du kan folde.
Jeg synes også det er dårligt spillet. Du siger det sådanset selv.
"2. Jeg viser monsterstyrke ved at reraise og kommer over toppen på et non-scary flop, hvor der er blevet leadet fra blinden og kaldt af villain.
3. Jeg viser yderligere styrke ved at leade turn."
Hvorfor du ikke kan forvente at få nogen nævneværdig action af noget som helst