Hvordan vil du bruge 200 $? Kom med et forslag til en deal. Sng, Cash, MTT, alle forslag modtages. Der vil blive overført på stars, så du kan selv flytte rundt.
Der vil blive valgt en hest i morgen!
200 $ deal. Lukket
Hey Pede-b ....
Jeg vil gerne spille sats på PS....
Når der vindes en billet, så afregger jeg, og får T$....
Jeg har tidligere kørt en ligende deal med fs905...
Jeg startede i ca. 50$ og vi sluttede i 2K$
www.pokernet.dk/forum/pokerman-paa-den-igen.html
www.pokernet.dk/forum/pokerman-paa-den-igen-vol-ii.html
Nick Pokerman3333
officialpokerrankings.com/pokerstars/Pokerman3333/poker/statistics/2D72650827A64E3B86B8BD4F205B9C93.html?t=9&rc=190143
Jeg vil da godt ligge billet ind her.
Kunne godt være interesseret i at prøve mig af på NL10, jeg har pt et af markedets bedste rakeback deals (60% og ingen krav til minimum rake) som self vil indgå i et evt stake.
Skulle der være fint afkast vil jeg toppe op med enkelte 5,5-11$ MTT.
Da jeg arbejder 15-21 vil min action typisk ligge efter kl 21.30.
Jeg har ikke lige fundet ud af hvordan jeg smider OPR link ind endnu her efter min genopståelse, så du får lige nick´s.
PokerStars UTGclick
Ongame Casperskive
addict7800 skrev:
Kunne godt være interesseret i at prøve mig af på NL10, jeg har pt et af markedets bedste rakeback deals (60% og ingen krav til minimum rake) som self vil indgå i et evt stake.
Jeg har ikke lige fundet ud af hvordan jeg smider OPR link ind endnu her efter min genopståelse, så du får lige nick´s.
PokerStars UTGclick
Ongame Casperskive
Vedkommen tilbage. Nyt nick?
Må der spilles et program for beløbet eller hvordan ser man på dette? :)
Hvis dette er, most likely udelukket er der jo ingen grund til at søge til netop dette.
clientadvis skrev:addict7800 skrev:
PokerStars UTGclick
Ongame Casperskive
Vedkommen tilbage. Nyt nick?
Takker.
Ja, nyt nick.
hej pede-b
er frisk på en sng deal hvor der blir kørt 45 og 180mands.
0-300$ op til 7$
300-500 7$ og 8$ sngs
500-1200 op til 15$
1200$+ op til 35$
i starten vil der blive lagt vægt på 2.5$ 180 mands til rullen minimum siger 300$,har før kørt flere sng deals med succes og er frisk på at tage et nyt projekt.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Kaktusdude/poker/results/D94D7B868B8240BBA2A739972BF6DB6A.html?t=2
gl til dig og hesten
Yo pede.
jeg er frisk på at spille 180 mands sng til 15$,
skal lige siges jeg kun kan spille fredag/lørdag men regner med at kunne spille en 10-20 stk om dagen. mål 2k så tager vi den derfra.
the-rabbit-7 er nick
Hej Pede-b
vil søge til MTT..
forslag 5$ så længe rullen er på 200. når rullen er på 400 op til 10$, så vi har ca.
40 gange buyin.
der vil spille både holdem, PLO.
mål 2k. også finder vi ud af om vi skal ta det havle eller hele ud.
der vil blive spille på stars.
nick : fedorov71
Stars
Hey m8
Søger da gerne dette fornemme stake..!
Vil spille MTT. og kombinere alt fra 3,3$ op til 11$ max. med vægt på de billige fra starten af. Evt. tilsat nogle skud i sats til større tours hvor der så kan afregges/spilles alt efter størrelsen af den tour der er kvallet til og rullens pålydende i situationen.
Der spilles udelukkende NLH.
Målet vil jeg helst at vi løbende er i dialog omkring og bliver enige om undervejs.
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Arnolddk/poker/results/3C4E0BC685844BC0B6EECAE7C184AEC3.html?t=2&rc=65091
GL med projektet
Kaktusdude er valgt. Du har en rigtig flot ROI i de lave BI tours, så rullen skal nok komme op :-)
Dealen vil være 50/50 efter BI.
Dollars er shipped. GL!!!
mange tak starter op senere i dag og laver tråd inden jeg går igang
gl i 2 :)
takker bohn