har næsten lige sat mig, men villain virker som en agressiv type som er table captain og vinder en del puljer uden modstand....
Hånden som det nok bliver kommenteret skulle have været foldet PF (og nok også raiset på floppet hvis den endelig skal spilles), men når nu linjen i hånden er som den er, kan det så forsvares at calle til sidst??... det virker som om han har mig på flushen og derfor prøver at købe mig ud..
#Game No : 2645338456
***** Hand History for Game 2645338456 *****
$200 NL Texas Hold"em - Saturday, September 03, 07:00:33 EDT 2005
Table Table 48805 (6 max) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: wadafuq ( $225.65 )
Seat 4: buxton111 ( $184.75 )
Seat 5: k1rre ( $233.55 )
Seat 3: pjevsen ( $209.55 )
Seat 6: sherdil ( $201.60 )
Seat 2: yeuemamtham1 ( $62.20 )
buxton111 posts small blind [$1].
k1rre posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ T♥ K♠ ]
sherdil folds.
wadafuq raises [$4].
yeuemamtham1 folds.
pjevsen calls [$4].
buxton111 calls [$3].
k1rre folds.
** Dealing Flop ** [ T♠, 4♠, 3♣ ]
buxton111 checks.
wadafuq bets [$13].
pjevsen calls [$13].
buxton111 folds.
** Dealing Turn ** [ 6♣ ]
wadafuq bets [$13].
pjevsen calls [$13].
** Dealing River ** [ 9♥ ]
wadafuq bets [$46].
pjevsen ??
200 NL
Den eneste hånd du bør frygte som jeg læser hånden er A 10. Han ville ikke bette stort ud på floppet hvis han har ramt et sæt....og går ikke ud fra han har raiset preflop med 5 7......
Kenneth
Øh, vil han ikke bette stort ud på floppet med et set? Forklar mig venligst hvorfor ikke?
Floppet er ret så drawheavy, og umiddelbart kan han frygte any spade, en 2"er, en 5"er og en 6"er. Så et pot-size bet med et set er da ret så sandsynligt, set med mine øjne.
Du har position på ham, jeg ville nok gayraise ham på turn, og derefter afvente hans move. Hvis han caller og checker den til dig på river, så får du gratis showdown (medmindre du er 99% på du er foran, og vil smide lidt $ derud for value). Hvis han caller og better ind i dig på river, så kan du være vis på du er slået. Og sidst men ikke mindst, hvis han folder på turn, så er den jo bare fjong :)
Jeg ser intet problem i at du spiller hånden, det er trods alt en gayraised pot. Umiddelbart kunne jeg forestille mig du har ladet ham fange en 78 straight eller et set.
Mvh Mickey
Jeg ville smide den preflop.
På floppet er callet fint, pot-kontrol er det vigtigste her. Du har position.
På turn stinker hans bet er svaghed. Men næsten alle mulige hænder har outs mod dig. Derfor ville jeg hæve den til en 30 stykker og checke bag ham på river.
Du har placeret dig selv i en unødigt svær situation ved at være så passiv, men jeg ville folde river. Jeg kender ikke manden, men jeg vil umiddelbart ikke tro, at han bluffer.
Peter
Hvad med at raise på floppet for info? Du har en svag hånd som skal beskyttes hvis du altså er foran. Hvis du blir reraiset er du ikke foran og kan trygt folde. Kan godt se argumentet om at holde potten lille, men tror sgu jeg havde raiset.
/Erikmyg
@mickey
Der er vel ikke så meget andet at sige? KTo er en crappy hånd som man dårligt burde overveje at spille i en unraised pot. Potten her er raised og på trods af at det er et min-raise bør hånden foldes. Hvis villain er ultra passiv og ligefrem i sit spil så fin nok.
Men ok. Hvis jeg skal sige noget om hånden så check/caller jeg floppet, raiser turn og dumper hånden til et reraise. Flatcaller han turn er planen at checke bagved på river og evt. ikke kalde andet end et særdeles beskedent bet fra villian.
Sidenote: Min-raises er irriterende medmindre du har en solid ide om hvilke hænder villian min-raiser med. Hvis ikke skal du ud og have information for at vide hvor du er. Med KTo er det mest sandsynligt du floppet top par, men så begynder det pludselig ikke at være særlig sjovt længere; T højt flop med K kicker eller K højt flop med T kicker, er ikke det første der giver mig lyst til investere skillinger.
Men som sædvanlig, meget afhænger af villains spillestil, og heros image ved bordet.
- Kripke